شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دمپایی پسرانه | خرید عمده اینترنتی صندل و دمپایی پسرانه

خرید عمده دمپایی پسرانه سوپریم

خرید عمده دمپایی پسرانه را می توانید توسط شرکت اسلیپریو را انجام دهید. شرکت اسلپریو با زیباترین طرح ها و با کیقیت عالی، از طریق خرید عمده دمپاییو صندل پسرانه به صورت اینترنتی، سفارش شما را ارسال می نماید. خرید اینترنتی برای شما، در وقت و هزینه مقرون به صرفه می باشد. برای سفارش با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

پسران شیک پوش و خوش سلیقه

ظاهری زیبا و آراسته و تنوع رنگ های زیبا، احساس شادمانی در هر شخصی بوجود می آورد. شیک پوشی و خوش سلیقگی برگرفته از هوش هنرمندانی است که می توانند نقش و رنگ را در کنار هم بچینند و در چشمان دیگران زیبا و بزرگ به نظر بیایند.

خرید عمده دمپایی پسرانه سوپریم

نحوه خرید عمده دمپایی پسرانه در داخل کشور

شرکت اسلیپریو با داشتن کارشناسان محرب و ماهر شما را در یک خرید مطمئن راهنمایی می کنند. شما می توانید با تماس با مشاوران فروش در ارتباط با نحوه خرید عمده دمپایی در داخل کشور اطلاع کسب کنید. مشاوران از اول سفارش تا هنگامی که محصول را دریافت کنید در کنار شما هستند.

ویژگی دمپایی ایربولینگ

  • به خاطر چسبندگی در سطوح صاف مناسب برای استخر، سرویس ها
  • به خاطر زیبایی طرح مناسب برای ساحل
  • به خاطر نرم بودن مناسب برای کاربرد در منزل و اطراف منزل می باشد
  • به خاطر کیفت بالا در برابر پوشیدن زیاد مقاوم می باشد
  • به خاطر سبک بودن وزن دمپایی، پا خسته نمی شود.
  • به خاطر داشتن رنگهای شاداب و براق، جذابیت در پوشیدن دارد

در هر کجای ایران و خارج از کشور ایران باشید؛ می توانید سفارش خود را بدون آنکه حضوری تشریف بیاورید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. روند کار بدین صورت هست که با انتخاب محصول خود از طریق اینترنتی سفارش عمده خود را با دادن مشخصات گیرنده تحویل بگیرید. برای مشتریانی که به صورت حضوری تمایل دارند خرید کنند شرایط خرید حضوری فراهم می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید