شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی بچه گانه عروسکی ژله ای و ایربولینگ جلوبسته رکابدار

دمپایی بچه گانه عروسکی

دمپایی بچه گانه عروسکی با طرح های زیبا و سبک جدید مورد توجه کودکان می باشد. هر چقدر دنیای کودکان از رنگ های متنوع باشد سطح هوشیاری آنها بالاتر می رود. کودکان وسایل نرم و سفت را امتحان می کنند با آنها بازی می کنند تا به شناخت و درک برسند. کودکان با پوشیدن دمپایی ژله ای، نرم بودن را احساس می کنند. دمپایی جلوبسته رکابدار علاوه بر اینکه حس لامسه کودکان را با راه رفتن تقویت می کند از پای کودکان هم محافظت می کند و مانع لیز خوردن کودکان در سطوح صاف و لغزنده می شود.

دمپایی بچه گانه عروسکی

فروش دمپایی بچه گانه عروسکی ژله ای

دمپایی بچه گانه عروسکی ژله ای در طرح های متنوع توسط شرکت اسلیپریو عرضه می گردد. فروش شرکت اسلیپریو به صورت عمده می باشد و از خرید محصول تا تحویل سفارش در مبدا شما را راهنمایی می نماید. با همکاری با شرکت اسلیپریو آرامش در خرید و هزینه و اتلاف وقت کمتر را تجربه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری در کسب و کار خود فعالیت داشته باشید.

آیا می دانید دمپایی بچه گانه با جنس ایربولینگ چیست؟

دمپایی های پلاستیکی که امروزه با نام ژله ای و یا ایربولینگ شناخته شده است در واقع همان محصولات PVC که به اختصار یعنی “پلی وینیل کلراید” هست که با دمیدن هوا داخل مواد می باشد به این تکنیک ایربولینگ گفته می شود.

ویزگی دمپایی ایربولینگ چیست؟

  • دوام بالا در هنگام استفاده و پوشیدن زیاد
  • نرمی و انعطاف لذت بخش
  • عمر بالا
  • سازگاری با محیط زیست
  • چسبندگی بالا در سطوح صاف و لغزنده
  • سبک بودن
  • نسبت به مدل های مشابه براق تر هست

راهنمای خرید دمپایی بچه گانه عروسکی

برای خرید دمپایی بچه گانه عروسکی با کارشناسان فروش تماس بگیرید. کارشناسان انواع مدل ها و طرح ها را به شما معرفی می کنند و شما را برای یک خرید به صرفه و آسان راهنمایی می کنند. برای دیدن طرح های بیشتر به شبکه های اجنماعی و یا سایت فروشگاهی مراجعه کنید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید