شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی روفرشی زنانه – قیمت فروش زیباترین دمپایی زنانه / دمپایی طبی

دمپایی روفرشی زنانه

دمپایی روفرشی زنانه از موضوعات مهمی است که با سلامت بانوان در ارتباط است. بانوان علاقه مند به پوشیدن دمپایی هستند که علاوه بر طراحی و رنگ زیبا، طبی هم باشد. دمپایی روفرشی زنانه به خاطر استفاده زیاد بهتر هست از دوام بالایی برخوردار باشد. دمپایی های طبی که در بازار موجود هست معمولا از زیره pu و رویه چرم مصنوعی می باشد. طبی بودن دمپایی به خاطر برجستگی هایی هست که در کفه دمپایی طراحی شده است.

دمپایی روفرشی زنانه

قیمت فروش دمپایی روفرشی زنانه

قیمت دمپایی روفرشی با توجه به کبفیت و مواد اولیه و میزان دستمزد کارگر متفاوت می باشد. بعضی از زیره های دمپایی از خارج از کشور وارد می شود که موجب می شود هزینه کل دمپایی بالا برود. بعضی از دمپایی ها از صفر تا صد ساخت تولید داخل ایران می باشد که در نهایت محصول تولید شده قیمت پایین تری را دارد. برای دریافت قیمت و مشاهده تمام مدل ها با کارشناس فروش تماس بگیرید.

تعیین قیمت دمپایی برای فروشگاه های تک فروشی به چه صورت هست؟

این پرسش پر تکراری هست که از کارشناسان فروش تقاضای راهنمایی دارند. در این صفحه به صورت اختصار، به چگونگی قیمت گذاری محصولات می پردازیم.

همان طور که می دانیم فروشگاهای تک فروشی یکی از شاخه های مهم و مویرگی اقتصاد کشور می باشند و حفظ بقای این فروشگاها اهمیت قابل توجهی دارد. کسانی که در بازار مهارت جذب مشتری و فروش اجناس را دارند و مشتری را وفادار به خود نگه می دارند به عنوان نیروی ارزشمند در حوزه اقتصاد شناخته می شود. قیمتی که فروشگاه های تک فروشی به مشتریان خود اعلام می کنند حداقل دوبرابر قیمت خرید خود باشد. تا در بازار بتوانند به صورت مستمر و پایدار دوام بیاورند.

نحوه ارسال سفارشات به چه صورت هست؟

نحوه ارسال به میزان سفارشات بستگی دارد. اگر سفارش بالا باشد تولید به صورت مرحله ای انجام می شود. و بین مشتری و تولید کننده قرارداد کاری بسته می شود؛ و با توجه توافقات زمان های ارسال بار در قرارداد مشخص می شود. در سفارشات با تعداد کم بعد از تسویه حساب فاکتور با باربری ارسال می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید