شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی طبی زنانه با کیفیت و زیبا

دمپایی طبی زنانه با کیفیت و زیبا مورد علاقه بانوان می باشد زیرا علاوه بر اینکه مراقب سلامتی پا می باشد زیبا و شیک هست. شرکت اسلیپریو با عرضه دمپایی طبی شما را در خرید آسان و راحت راهنمایی می کند و می توانید یک محصول با کیفیت و زیبا را خریداری نمایید.

دمپایی طبی زنانه

شرکت اسلیپریو با تنوع بالای ۱۰۰۰ مدل دمپایی طبی انتخاب را برای تمام سنین و سلایق آسان نموده است و می توانید با توجه به بازار خود محصولات ارزان و یا گران قیمت را خریداری نمایید. دمپایی طبی زنانه با توجه به مواد اولیه ای که در دمپایی طبی بکار می رود و میزان کاری روی مدل دمپایی می شود قیمت متفاوتی دارد. یکسری از مواد اولیه در داخل کشور ایران تولید می شود که قیمت محصول نهایی را پایین می آورد و با کیفیت و زیبا هم هستند. ولی یکسری از مواد اولیه از خارج از کشور مانند ایتالیا وارد می شود که قیمت نهایی را بالا می برد و محصولات تولیدی نادر جزو این محصولات می باشند. که با توجه به قیمت بالایی که دارد طرفداران بسیار زیاد وجنس مرغوب و مطلوب دارد.

دمپایی طبی زنانه جلوبسته

دمپایی طبی زنانه جلو بسته معمولا در بیمارستان ها و توسط پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. خانم های سالمند هم معمولا از دمپایی طبی زنانه جلو بسته استفاده می کنند. این مدل از دمپایی علاوه بر طبی بودن، از پنجه های پا از برخورد به سطوح محافظت می کند. دمپایی طبی زنانه جلو بسته معمولا رویه آن یا به صورت چرم و یا پارچه ای هست.

برای خرید و دریافت مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران فروش تماس بگیرید و دنپایی طبی زنانه مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمایید. ارسال محصول توسط شرکت اسلیپریو به تمام نقاط ایران و خارج از کشورانجام می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید