شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی – قیمت و خرید انواع دمپایی مردانه، زنانه و بچه گانه – فروش عمده

دمپایی یک نوع پوشش هست که از پا محافظت نموده و کاربرد آن در منزل، استخرها، ساحل و کارخانجات می باشد. در سال های اخیر، مدل های طبی یکی از پر فروش ترین محصولات به حساب می آید. از لحاظ سایز بندی به مردانه، زنانه، بچه گانه (دخترانه و پسرانه) تقسیم می شود.

انواع دمپایی های زیبا و راحت

دمپایی ها از لحاظ جنس، مدل، طرح و محل استفاده متفاوت هستند.

روفرشی: معمولا پولیشی(خزدار)، حوله ای و یا طبی هستند. مدل های پولیشی در فصل های سرد مورد استفاده هست. مدل های طبی برای کارهای روزمره در منزل کاربرد دارد. مدل های حوله ای جزو وسایل حمام محسوب می شود.

لا انگشتی: درسالن آریشگاه ها و ساحل و منطق گرمسیری کاربرد بیشتری دارد.

استخری و حمام: در سطوح صاف و لغزنده، چسبندگی مناسب را به زمین دارد و به خاطر منافذی که دارد آب به راحتی خارج می شود.

مجلسی: به صورت پاشنه بلند و کفه تخت و کار شده و یا ساده طراحی و تولید می شود.

دمپایی زنانه خزدار و

چگونه مدلهای دمپایی را سفارش دهیم؟

برای سفارش محصولات با کارشناسان فروش تماس بگیرید. اگر سفارش محصولات تعداد بالا باشد در جلسات حضوری، قرارداد بین طرفبن بسته می شود. در قرارداد قیمت محصولات، تایم تحویل و مراحل سفارش مشخص می شود. در صورتی که سفارش با تعداد پایین باشد به صورت آنلاین بعد از انتخاب محصول و تسویه حساب فاکتور ارسال می شود.

درباره مجموعه اسلیپریو

شرکت اسلیپریو به عنوان مجموعه تولیدی و و فروش به صورت عمده فعالیت دارد. این مجموعه محصولات را به فروشگاه های داخل ایران و سایر مناطق دنیا ارسال کند. مشاوران و کارشناسان فروش برای خرید مطمئن و درست شما را راهنمایی می کنند. خرید از شرکت اسلیپریو برای شما به صرفه می باشد و با هزینه و اتلاف وقت کمتر می توانید سفارشات خود را تحویل بگیرید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید