شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی مجلسی | صندل زنانه مجلسی | صندل پاشنه بلند | صندل لژ دار

دمپایی مجلسی زنانه

دمپایی مجلسی زنانه در طرح و رنگ های شیک و متنوع را می توانید از تولیدی اسلیپریو تهیه نمایید. صندل زنانه مجلسی یکی از پوشش های شیک برای مهمانی ها می باشد. بانوان برای ست کردن کردن نوع پوشش و داشتن ظاهری زیبا و جذاب از صندل استفاده می کنند. با گسترش تکنولوژی و وجود طراحان خوش سلیقه صندل ها از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

دمپایی مجلسی زنانه

انواع صندل و دمپایی مجلسی زنانه به شرح زیر می باشد:

  • صندل مجلسی لژدار: این صندل دارای زیره بلند می باشد. کفه و پاشنه به هم متصل هست. راه رفتن و قدم برداشتن با این صندل راحت هست و پا خسته نمی شود.
  • صندل مجلسی پاشنه جدا: این صندل پاشنه بلند می باشد. کفه و پاشنه از هم جدا هستند. مناسب برای مجالس هست. ست کردن این نوع صندل با پیراهن های مجلسی پوشش زیبایی را ایجاد می نماید. راه رفتن و پوشیدن زیاذ این صندل پا را خسته می کند.
  • صندل مجلسی کفه تخت: این صندل دارای کفه تخت و با پاشنه کوتاه می باشد. معمولا خانم های جوان با قدهای بلند از این صندل استفاده می نمایند. اکثر رویه این صندل ها کار شده و با طرح های زیبایی می باشد.

انواع مدل های دمپایی مجلسی را کجا ببینم؟

برای مشاهده انواع صندل های طبی و مجلسی اینجا را کلیک کنید. برای سفارش محصول تماس بگیرید. در شبکه های مجازی تلگرام و یا واتساپ (۰۹۱۲۹۵۲۱۶۴۳) مدل انتخابی خود را ارسال کنید.

سفارش چگونه ارسال می شود؟

سفارش در داخل کشور ایران از طریق باربری ها ارسال می شود.

سفارش برای خارج از کشور طبق قراردادی که بین طرفین امضا شده است ارسال می شود.

نحوه تسویه حساب چگونه است؟

سفارش های که در تیراژ پایین باشد بعد از تسویه کامل فاکتور سفارش ارسال می شود.

سفارش هایی که تیراژبالا باشد طبق قرارداد طرفین ارسال می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید