شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات دمپایی صندل به جمهوری آذربایجان | خرید دمپایی پلاستیکی و طبی از ایران

صادرات دمپایی

صادرات دمپایی صندل به جمهوری آذربایجان توسط شرکت اسلیپریو انجام می شود. برای مشاوره خرید و مشاهده مدل ها با کارشناسان فروش تماس بگیرید. کارشناسان مدل های درخواستی شما را پیگیری می نمایند و محصولی با کیفیت و متنوع و با طراحی زیبا را به شما معرفی می کنند. برای خریدی آسان و مطمئن و با هزینه کم، تجارت با ایران و شرکت اسلیپریو را به شما پیشنهاد می نماییم. کشور ایران به شباهت های زیادی از لحاظ فرهنگی و تمدن و آداب و رسوم به با کشور آذربایان دارد. سلایق مردم آذربایجان و مردم ایران تا حد زیادی مشابه هم می باشد. خرید از ایران یک گزینه مناسب برای تجارت و رضایتمندی شما می باشد. چرا که تولیدکنندگان ایرانی با سلایق مردم آذربایجان آشنایی دارند.

صادرات دمپایی  صندل

چگونه خرید کنیم؟ صادرات دمپایی صندل از ایران به جمهوری آذربایجان چگونه انجام می شود؟

از طریق شبکه مجازی واتساپ با شماره ۰۹۱۲۹۵۲۱۶۴۳ در خواست خود را اعلام نمایید. کارشناسان فروش سفارش شما را پیگیری می کنند و راهنمایی های لازم به شما داده می شود. دمپایی و صندل ها از جنس طبی و پلاستیکی با طراحی زیبا و کیفیت عالی تولید می شود. برای مشاهده مدل ها به فروشگاه مراجعه کنید.

کشور جمهوری آذربایجان به دلیل هم مرز بودن با ایران هزینه ارسال را پایین می آورد و در تایم کوتاهی سفارش را تحویل می گیرید. ارسال کالا از طریق ریلی و هوایی و زمینی طبق قرارداد طرفین انجام می شود.

نحوه پرداخت به چه صورت هست؟

  • اعتبار اسنادی LC: یک روش بین المللی هست که در زمینه جابجایی پول از طریق بانک کارگزار و بانک وارد کننده انجام می شود. و هنگامی پول به فروشنده(صادر کننده) پرداخت می شود که خریدار(وارد کننده) سفارش را تحویل گرفته باشد.
  • صرافی: سوئیف و شماره حساب صراف که در کشور دیگری هست وجه واریز می شود.
  • پرداخت در کشور فروشنده: وقتی خریدار در کشور فروشنده می باشد مبلغ را در حساب فروشنده به صورت مستقیم واریز می کند. این مبلغ می تواند به صورت قسمتی از پیش پرداخت و یا تحویل سفارش باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید