شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صندل زنانه طبی – فروش عمده صندل طبی و رکابدار

صندل زنانه طبی

صندل زنانه طبی در طرح و رنگ های متنوع از طریق شرکت اسلیپریو ارائه می گردد. صندل طبی یکی از پوشش های مناسب در فصل گرم می باشد. موجب خنک ماندن پا می شود. یک پوشش زیبا برای پا هست. به خاطر طبی بودن ازسلامت پا محافظت می کند. این نوع صندل ها از جنس چرم مصنوعی است. با یک پارچه نمناک به راحتی تمیز می شود. در برابر خراش های محیطی مقاومت دارد.

صندل زنانه طبی

چه نوع صندل زنانه طبی مناسب پیاده روی می باشد؟

ارتفاع پاشنه صندل تابستانی حدود ۳٫۵ سانتیمتر هست. برای کسانیکه به راحتی پا اهمیت می دهند، ارتفاع پاشنه خوب هست. هرچند که صندل های پاشنه بلند زیبایی خاصی را دارند ولی برای پیاده روی مناسب نیستند. برای پیاده روی سعی کنید ارتفاع پاشنه بیشتر از ۴ سانتیمتر نباشد، تا هنگام پیاده روی دار ناراحتی در ناحیه م پا نشوید.

شیب داخلی صندل حدود ۱٫۵ سانتیمتر باشد. بهتر هست شیب داخلی صندل در حدی باشد که مانع هل دادن پا به سمت جلو باشد.

انواع دیگر مدل های شرکت اسلیپریو

کفش ساحلی: کفش ساحلی به خاطر منافذی که دارد به راحتی آب و شن از آن خارج می شود. این مدل در رنگ های شاد تولید می شود

دمپایی لاانگشتی: دمپایی لاانگشتی در سایز مردانه و زنانه و بچه گانه تولید می شود. این نوع دمپایی مناسب برای استفاده در ساحل و منزل می باشد. نمونه های دمپایی لاانگشتی در رنگ ها و طرح های زیبا تولید و ارائه می شود.

دمپایی پیو: دمپایی پیو در سایز زنانه و مردانه و بچه گانه تولید می شود. این نوع دمپایی از زیره پیو و کفه طبی و یا ساده و از رویه چرم مصنوعی می باشد. طرح و رنگ های دمپایی پیو متنوع می باشد.

دمپایی پلاستیکی: دمپایی پلاستیکی از جنس ایربولینگ و EVA و PVC می باشد. دمپایی پلاستیکی به صورت انگشتی و ساده می باشد. دمپایی ایربولینگ و PVC قابلیت چسبندگی به زمین را دارد و مانع سر خوردن در سطوح لغزنده و صاف می شود.

صندل مجلسی: صندل مجلسی زنانه به دو صورت کفه تخت و پاشنه بلند می باشد.

دمپایی بیمارستانی: دمپایی بیمارستانی به صورت جلوبسته و جلو باز می باشد.

محصولات به کجا ارسال می شود؟

شرکت اسلیپریو پاسخگو به نیازهای داخل کشور می باشد. صادرات به کشورهای خاورمیانه و اروپا را انجام می دهد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید