شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر با نرخ روز

عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر

عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر در تهران و اکثر شهر ها و شهرستان های ایران به صورت عمده یا جزئی صورت میگیرد و قیمت آنها نیز با توجه به نرخ روز ارائه شده تعیین میشود.
احتمالآ برای یک بار هم که شده نام برند شیفر را در صنعت چرم و تولید انواع دمپایی و صندل شنیده اید.
این برند نام آشنای تولیدی انواع مختلفی از محصولات را تولید کرده و در بازار عرضه میکند. از جمله این محصولات میتوان موارد زیر را نام برد:

  • کفش اداری
  • صندل
  • دمپایی مجلسی
  • کیف لپ تاپ
  • دمایی رو فرشی
  • و . . .

عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر

فروش دمپایی پاشنه بلند شیفر

برند شیفر از ابتدا با هدف صادرات و عرضه عمده محصولات خود به وجود امد و امروزه علاوه بر فروش گسترده ای که در ایران دارد، محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور جهان نیز صادر میکند.
نمایندگی های فروش این محصولات در بیش از ۱۰ شهر و شهرستان ایران وجود داشته امکان خرید این محصولات را به صورت تکی یا عمده به خریداران و مشتریان انواع دمپایی پاشنه بلند شیفر میدهد.
عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر نه تنها از طریق نمایندگی های فروش این محصولات بلکه از طریق سایت فروش مستقیم این محصولات نیز انجام میشود.
این سایت از طرف کارخانه تولید کننده پشتیبانی شده و محصولات را با گارانتی و با اطمینان از اصالت به دست مشتریان میرساند.
علاوه بر این فروشنده های مستقیم که به عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر میپردازند فروشگاه ها و مراکز خرید تو فروشی نیز هستند که این محصولات را در شهر ها و استان های کشور به فروش می رسانند.

عرضه دمپایی پاشنه بلند شیفر

قیمت دمپایی پاشنه بلند شیفر

این محصولات شرکتی هستند و قیمت مشخصی دارند و وقتی از طریق نمایندگی ها یا سایت های فروش مسقیم خریداری میشوند میتوان از قیمت و اصالت این کالا ها مطمئن بود.
به علاوه خرید انواع دمپایی باشنه بلند شیفر از طریق تولید کنندگان به صورت مستقیم مقرون به صرفه تر از خرید این محصولات از فروشگاه ها و مراکز خرید است.
نرخ روز این محصولات از طریق سایت های عرضه دمپایی پاشنه بلد شیفر و همچنین از طریق نمایندگی های این محصولات امکان پذیر است.
اما در صورت عدم دسترسی به موارد فوق امکان کسب اطلاعات از فروشگاه ها نیز امکان پذیر است.
با توجه به اینکه شیفر یک برند تولید کننده انواع دمپایی پاشه دار ایرانی است، به همین خاطر محصولات نسبت به نمونه های خارجی قیمت مناسب تری دارند.
این تفاوت قیمت به معنی تفاوت در کیفیت نیست و باید بدانیم که محصولات داخلی از نظر کیفیت با نمونه های خارجی رقابت میکنند و با توجه به این کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید این محصولات در ایران بسیار مقرون به صرفه است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید