شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی ضد عرق به صورت عمده

دمپایی ضد عرق

فروش دمپایی ضد عرق به صورت عمده می باشد که این دمپایی ها بر خلاف دمپایی های معمولی از عرق کردن پا جلوگیری می کند که از بروز بسیاری از بیماری های پوستی و قارچ ها جلوگیری می کند.
دمپایی نوعی پای پوش نرم و سبک به حساب می آید که پا را هم به صورت کامل نمی پوشاند. دمپایی ها بیشتر برای استفاده در حمام یا کنار استخر کاربرد دارد.
منظور از دمپایی پای پوشی است که نزدیک به پای صاحب او (دم پای او) می باشد و از آن استفاده می کند.
به دلیل حساسیت و بروز مشکلات پوستی باید به جای استفاده از دمپایی های معمولی، از دمپایی ضد عرق استفاده نماید که به صورت عمده به فروش می رسانیم.

دمپایی ضد عرق

انواع دمپایی ضد عرق به صورت عمده

دمپایی ضد عرق که به صورت عمده به فروش می رسد شامل موارد مختلفی می باشد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

  • دمپایی ضد عرق جلو بسته فروش به صورت عمده
  • دمپایی ضد عرق لا انگشتی فروش به صورت عمده
  • دمپایی ضد  عرق طبی فروش به صورت عمده
  • دمپایی ضد عرق لژ دار فروش به صورت عمده

دمپایی ضد عرق

مزایای استفاده از دمپایی ضد عرق

پا به دلیل عرق کردن، بد بو شدن که باعث ایجاد قارچ های پوستی و بیماری های عفونی پوستی به خصوص در ناحیه بین انگشتان پا می گردد که این مشکل معمولا در آقایان بیشتر از بانوان رخ می دهد و با بیشتر دست و پنجه نرم می کنند
زیرا آقایان مدت زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانند و پای آن ها بیشتر در کفش می باشد.
زمانی که پا برای مدت طولانی در یک فضای گرم و مرطوب قرار داشته باشد زمینه مبتلا شدن به قارچ و مشکلات پوستی نیز افزایش می یابد.
در ضمن باید به این نکته توجه نماید که بیماری عفونی پوستی واگیر دار می باشند به همین دلیل به تمام آقایانی که در طول روز به مدت طولانی کفش پایشان می باشد توصیه می شود که از دمپایی های ضد عرق استفاده کنند که آن ها به صورت عمده به فروش می رسانیم.
از دیگر مزایای استفاده از دمپایی ضد عرق نسبت به دمپایی معمولی این می باشد که در یک آزمایشی که در آلمان انجام شد، نشان داده شده است که دمپایی های معمولی الخصوص دمپایی های پلاستیکی حاوی مواد سرطان زا می باشد.
در این تحقیق مشخص شد که این ماده باعث تحریک پوست و آلرژی های مختلف می گردد و در گذر زمان حتی سبب ایجاد سرطان هم می گردد.
شما با استفاده از دمپایی های ضد عرق علاوه بر اینکه پا های شما عرق نمی کند باعث می شود که پا های شما از بیماری های عفونی و قارچ ها محفوظ بماند.
فروش دمپایی ضد عرق به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید