شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ست دمپایی زنانه و مردانه با تخفیف ویژه

ست دمپایی زنانه و مردانه

اگر شما هم قصد این را دارید که ست دمپایی زنانه و مردانه خریداری کنید می توانید دمپایی هایی با کیفیت و زیبا و با دوام را با تخفیف ویژه تهیه نمایید
دمپایی نرم و سبک تر از کفش می باشد که برای استفاده در فضای خانه و گاهی خارج از خانه به کار می رود و پا را به صورت کامل نمی پوشاند که فروشگاه ما قصد فروش انواع ست دمپایی زنانه مردانه با تخفیف ویژه دارد.

ست دمپایی زنانه و مردانه

انواع دمپایی های ست زنانه مردانه

دمپایی های ست زنانه مردانه و یا در مجموع دمپایی ها عموما از جنس

  • پلاستیک
  • نمد
  • چرم نرم
  • پارچه ای یا حوله ای

می باشند و همچنین دمپایی ها در انواع مختلف می باشد که انواع آن را در زیر نام میبریم.

  • جلو بسته
  • لا انگشتی
  • معمولی
  • طبی
  • لژ دار

ست دمپایی زنانه و مردانه

نکاتی که باید در مورد خرید ست دمپایی زنانه مردانه

  1.  دمپایی های که جلو بسته و یا اینکه از جنس پارچه و یا حوله ای می باشند سبب می شود که این امکان وجود نداشته باشد که هوا در ناحیه پا جریان داشته باشد بنابراین پوشیدن این دمپایی ها به مدت طولانی و در طول روز توصیه نمی شود.
    در مجموع بهتر است جنس دمپایی به گونه ای باشد که بتوان آن را شست و نگران آلوده شدنشان نباشید
  2.  معمولا آقایان بیشتر از بانوان درگیر بیماری ها و مشکلات مربوط به پا مانند بد بو شدن، عرق کردن و یا ابتلا به قارچ های پوستی در ناحیه پا می شوند.
    به همین دلیل تمام آقایانی که ناراحتی خاصی در ناحیه کف پا، بین انگشتان و ناخن های خود دارند و در طول روز هم به مدت طولانی کفش پایشان می باشد
    حتما توصیه می گردد که در منزل دمپایی رو فرشی استفاده کنند، دمپایی های روفرشی ست زنانه مردانه که دارای تخفیف ویژه می باشد.
  3.  شما با خرید ست دمپایی زنانه و مردانه باعث می شود که هر یک از اعضای خانواده از دمپایی خود استفاده نماید و به صورت مشترک از یک دمپایی استفاده نکنند همین امر باعث می شود که باعث انتقال بیماری های عفونی پوستی نشود زیرا بیماری های پوستی عفونی واگیردار می باشد.
  4.  آقایانی که از دمپایی استفاده می کنند برای حفظ سلامتی پاهای خود و همچنین پیشگیری از بو گرفتن باید دمپایی های خود را حداقل هر ۲ هفته یکبار دمپایی های خود را بشویند
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید