شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کفش ساحلی میلان پاپا با بهترین قیمت و ارسال سریع

شرکت اسلیپریو با ایجاد اعتماد و ساختار قوی توانسته است علاوه براعتماد مشتریان داخل کشور ایران وکسانی که ایرانی هستند و در کشورهای دیگر مقیم هستند به خود جلب کند، بلکه توانسته است تاجران سایر کشور های دنیا را به تولیدات ایرانی جذب کند. امروزه در دنیا اولویت تاجران در تجارت، داشتن یک مشاور برجسته و مورد اعتماد و متخصص می باشد که توانایی شناخت محصول و مراحل معامله و ارسال به مقصد را برایشان به سهولت انجام دهد. شرکت اسلیپریو با داشتن کادر ماهر انجام معاملات را در محیطی آرام و مطمئن انجام می دهد. در این صفحه به فروش عمده کفش ساحلی میلان پاپا با بهترین قیمت و ارسال سریع می پردازیم.

شماره تماس با شرکت اسلیپریو ۰۹۱۲۹۵۲۱۶۴۳

کفش ساحلی میلان پاپا کد M520

کفش ساحلی میلان از جنس زیره پلی اورتان , و رویه مواد مصنوعی می باشد. این کفش مناسب برای تفریحات آبی می باشد و طراحی این کفش به گونه ای هست که آب به راحتی از کفش خارج می شود و به خاطر رنگ آمیزی شاد و نرمی و زود خشک شدن و حمل آسان، این نوع کفش مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. از مزایای دیگر این کفش، داشتن همه سایزهای شبیه به هم و همرنگ می باشد و نیاز کسانی که علاقه مند هستند یک ست خانوادگی داشته باشند را برطرف می کند.

کفش ساحلی میلان کد M520 در شش رنگ و درچهار سایز مردانه و زنانه و میانه و بچه گانه تولید می شود.

رنگ قرمز

رنگ نسکافه ای

رنگ زرد

این کفش مناسب برای تفریحات آبی می باشد و طراحی این کفش به گونه ای هست که آب به راحتی از کفش خارج می شود و به خاطر رنگ آمیزی شاد و نرمی و زود خشک شدن و حمل آسان، این نوع کفش مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. از مزایای دیگر این کفش، داشتن همه سایزهای شبیه به هم و همرنگ می باشد و نیاز کسانی که علاقه مند هستند یک ست خانوادگی داشته باشند را برطرف می کند.

رنگ طوسی

رنگ سبز

رنگ ابی

و طراحی کف کفش به صورت زیر می باشد.

کفش ساحلی میلان پاپا با طراحی شیک و با قیمتی بی نظیر می باشد و مخصوص تفریحات آبی هست و به خاطر منافذی که دارد باعث خرو آسان آب می

مشخصات کفش ساحلی میلان:

کفش میلان

کد M520

سایزها : ۲۶-۳۰ / ۳۱-۳۶ /۳۷- ۴۰ /۴۱- ۴۵

جنس : زیره پلی اورتان و رویه مواد مصنوعی

تعداد در کارتن : ۱۸ جفت

کشور تولید کننده : ایران

شماره تماس با شرکت اسلیپریو ۰۹۱۲۹۵۲۱۶۴۳

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید