شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قطب فروش دمپایی ضد حساسیت سعیدی با کیفیت

قطب فروش دمپایی ضد حساسیت

دمپایی نوعی پای پوش نرم و سبک می باشد که با توجه به مهم بودن آن ،گروه سعیدی، قطب فروش دمپایی ضد حساسیت با کیفیت می باشد که شما می توانید با اطمینان کامل و اعتماد از این فروشگاه خرید نماید.
دمپایی نوعی پای پوش است که بسیار سبک تر و نرم تر از کفش می باشد که پا ها را هم به طور کامل نمی پوشاند.

قطب فروش دمپایی ضد حساسیت

انواع دمپایی های ضد حساسیت سعیدی

دمپایی دارای انواع مختلف می باشد که فروشگاه سعیدی قطب فروش دمپایی های ضد حساسیت می باشد، که انواع آن را به طور مختصر در ادامه بیان می کنیم.

  • دمپایی جلو بسته ضد حساسیت سعیدی
  • دمپایی لا انگشتی ضد حساسیت سعیدی
  • دمپایی معمولی ضد حساسیت سعیدی
  • دمپایی طبی ضد حساسیت سعیدی
  • دمپایی لژ دار ضد حساسیت سعیدی

قطب فروش دمپایی ضد حساسیت

خطرات استفاده از دمپایی نامناسب

در یک تحقیق که در کشور آلمان انجام شده است که در این آزمایش ثابت شده است که دمپایی های پلاستیکی که در فصل تابستان هم از آن زیاد استفاده می شود، حاوی مواد سرطان زا می باشد.
در این بررسی که بر روی مواد درون ۲۰ جفت دمپایی های پلاستیکی تابستانی بوده است،۱۲ جفت آن ها دارای مواد سرطان زا بودند.
در این بررسی معلوم شد که بسیاری از کفش یا دمپایی های پلاستیکی ماده خطرناکی موسوم به ( هیدروکربن آروماتیک) وجود دارد که یک ماده سرطان زا می باشد.
این ماده باعث تحریک پوست و آلرژی هی مختلف می شود که در موارد حاد تر باعث ایجاد سرطان می گردد.همچنین در این تحقیق فلز های سنگین هم یافت شد.
فلزهای سنگین وارد بدن نمی شود اما زمانی که همین دمپایی به زباله تبدیل گردد باعث آسیب رساندن به محیط زیست می شود.از همین رو گروه سعیدی که قطب فروش دمپایی ضد حساسیت می باشد وظیفه خود دیده است که دمپایی های تولید نماید که علاوه بر اینکه دارای مواد خطرناک نمی باشد، دمپایی های ضد حساسیت می باشند.

قطب فروش دمپایی ضد حساسیت

مزایایی استفاده از دمپایی ضد حساسیت سعیدی

حفظ سلامتی پا ها و همچنین پیشگیری از بیماری های عفونی پوستی که جز بیماری های واگیر دار نیز می باشند بسیار حیاتی و مهم می باشد.
به همین دلیل سعی شده است که در دمپایی های ضد حساسیت از جنس مرغوب و عالی استفاده نمایند که این دمپایی ها مناسب برای انواع پوست الخصوص پوست های حساس، نرم و لطیف می باشد.
به همین دلیل گروه سعیدی قطب فروش دمپایی ضد حساسیت در کشور شده است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید