شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی طبی مردانه با کیفیت وارزان پخش صادراتی و داخل کشور

قیمت دمپایی طبی مردانه با کیفیت و ارزان با توجه به کیفیت زیره و چرم رویه، قیمت های متفاوت دارد. دمپایی طبی مردانه با کیفیت و ارزان توجه مشتریان را جلب می کند چرا که علاوه بر شیک و با کیفیت بودن محصول، صرفه اقتصادی هم دارد. دمپایی های طبی برای سلامتی پا و ستون فقرات مفید می باشد و موجب می شود در طول روز خستگی کمتری را احساس کنیم. معمولا در محیط کار یا در مناطق گرمسیری که از پوشیدن دمپایی بیشتر استفاده می شود، پیشنهاد می کنیم برای سلامت جسم، از دمپایی طبی استفاده کنید.

قیمت دمپایی طبی مردانه

شرکت اسلیپریو با توجه به تعداد بالای تولیدی هایی که با این مجموعه کار می کنند توانایی پوشش تمام سلایق را دارد و می تواند تمام نیازهای مردم در مناطق مختلف کشور و خارج از کشور را برآورده نماید.

قیمت دمپایی طبی مردانه جلوبسته

قیمت دمپایی طبی مردانه جلوبسته ای که در ایران تولید می شود به مراتب ارزان تر از خارج از کشور می باشد ولی کیفیت یکسان هست. دمپایی های طبی جلوبسته معمولا توسط پزشکان و افراد سالمند و… که نیاز به مراقبت پا از برخورد به سطوح و یا خشک و تمیز ماندن پا را الزام دارند، خریداری می شود. شرکت اسلیپریو دمپایی های طبی چرم جلوبسته با کیفیت را در کشور توزیع می کند که با نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد. دمپایی طبی معمولا از کشورهایی مانند دبی وارد کشور می شود و با قیمت هایی فوق العاده بالاتر از نمونه های داخل کشور به فروش می رسد و این در حالی است که همین دمپایی های طبی مردانه را می توانید با قیمت بسیار پایین تر از داخل کشور تهیه کنید.

برای تهیه دمپایی طبی مردانه می توانید با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید و از سلایق مردم منطقه خود و نحوه خرید و ارسال محصولات اطلاعات کسب کنید. افتخار می کنیم که می توانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم و بعد از یکبار خرید، مشتری دائم ما می شوند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید