شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش فوق العاده دمپایی طبی جلو بسته ایکفش

دمپایی طبی جلو بسته

ایکفش که یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد، فروش فوق العاده برای دمپایی طبی جلو بسته خود گذاشته است که شما هم می توانید از این فرصت استثنایی استفاده نماید.
دمپایی نوعی پا پوش نرم و سبک می باشد که پاها را به صورت کامل نمی پوشاند و برای استفاده در محیط خانه و گاهی هم خارج از خانه به کار می رود.
این روز ها با توجه به شرایط زندگی، یکی از بهترین انتخاب برای دمپایی، دمپایی طبی می باشد که هم علاوه بر تنوع، زیبایی، برای سلامت پا ها بسیار مناسب می باشد.ایکفش به دلیل تولید محصولات فوق العاده و با کیفیت همیشه مورد توجه مردم گرفته است و جز انتخاب مردم بوده است
در ادامه قصد داریم بیشتر با دمپایی طبی جلو بسته ایکفش آشنا شویم که به صورت فروش فوق العاده می باشد.

دمپایی طبی جلو بسته

راهنمای استفاده از دمپایی جلو بسته ایکفش

  1.  دمپایی های جلو بسته ایکفش دارای منافذ عبور هوا می باشد اما برای اینکه هوای بیشتری در ناحیه پا عبور و مرور کند در صورتی که از دمپایی استفاده طولانی می کنید، برای مدت کوتاهی پا های خود را از دمپایی در آورده و به اصطلاح استراحت دهید.
  2.  بهتر است برای حفظ سلامت بیشتر پا ها و جلوگیری از بو گرفتن دمپایی، آن را حداقل هر دو هفته یکبار بشویید.
  3.  زمانی که می خواهید از دمپایی استفاده کنید سعی کنید پا های شما خشک باشد، به دلیل اینکه زمانی پاهای شما خیس یا مرطوب باشد، فضای مناسبی برای رشد قارچ می باشد.

دمپایی طبی جلو بسته

مزایای دمپایی طبی جلو بسته ایکفش

این دمپایی به دلیل اینکه جلو بسته می باشد باعث می شود در سرما، باعث محافظت پا های شما در برابر شرایط آب و هوای گردد.
یا به طور مثال راه رفتن بر روی پارکت سرد بسیار سخت می باشد که شما می توانید از دمپایی جلو بسته طبی ایکفش استفاده نماید.
زمانی که شما این دمپایی را استفاده نماید، درد پای شما را کاهش می دهد. هر انسان به طور متوسط روزانه بالای ۴ هزار قدم در روز بر میدارد.
شما تصور کنید از یک دمپایی غیر استاندارد و نا مناسب استفاده نماید که باعث می شود همه ی این گام های شما در روز باعث آسیب جدی به پا ها می گردد.
زیر سازی پاشنه که در این دمپایی صورت گرفته است باعث تراز شدن پاها می گردد و همچنین طراحی آن به صورتی است که باعث تقویت قوس کفی پا هم می گردد.
ار دیگر ویژگی های استفاده از دمپایی طبی ایکفش این می باشد که محرک جریان خون می باشد و اگر شما بیماری دیابت دارید و از درد عصب رنج می برید، دمپایی طبی جلو بسته ایکفش بهترین گزینه برای شما می باشد که در فروش فوق العاده می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید