شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده صندل طبی مردانه چرم دست دوز تبریز با کیفیت عالی

صندل طبی مردانه

پخش عمده صندل طبی مردانه چرم دست دوز تبریز با کیفیت عالی از طریق شرکت اسلیپریوانجام می شود. استقبال خوب مردم از صندل چرم دست دوز، طراحان را به ذوق آورد تا محصولی با کیفیت عالی و زیبا را ارائه بدهند. صنعت چرم تبریز در دنیا برای اهل فن شناخته شده می باشد.

مشخصات صندل طبی مردانه چرم دست دوز کد ۱۰۸:

صندل طبی چرم کد ۱۰۸ در چهار رنگ تولید می شود.

پخش عمده صندل طبی مردانه چرم

مشخصات بسته بندی به شرح زیر می باشد:

کد ۱۰۸

سایز بندی در کارتن: ۴۰، ۴۱، ۴۲، ۴۳، ۴۴، ۴۵

سایز ویژه: ۴۵، ۴۶، ۴۷، ۴۸

رنگبندی: زیتونی، قهوه ای، گردویی، مشکی

بسته بندی : تک رنگ

تعداد در هر کارتن: ۱۲ جفت

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: pu

کشور تولید کننده : ایران

جهت دریافت مشاوره و خرید تماس بگیرید ۰۹۱۲۹۵۲۱۶۴۳

صندل طبی مردانه با چرم صنعتی چیست؟

چرم صنعتی و یا چرم مصنوعی کیفیت های متنوعی دارد. دو نوع اصلی چرم صنعتی شامل PVC و انواع چرم هایی که با ..POLY شروع می شود. مانند پلی اورتان و پلی مایکروفایبر… می باشد. جنس” پلی” معمولا استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به چرم طبیعی دارد و به راحتی تمیز می شود. چرم صنعتی در طرح ها و رنگ های متنوع و با قیمت ارزان تولید می شود.

راهنمای پخش عمده صندل طبی مردانه

شرکت اسلیپریو امکان خریدی آسان و مطمئن را برای مشتریان در سرتاسر ایران و دنیا فراهم آورده است. شما می توانند با صرفه جویی در زمان و با کمترین هزینه سفرهای بین المللی از ما خرید داشته باشید. پرسنل و کارشناسان ماهر مجموعه اسلیپریو شما را از خرید در مبدا تا تحویل گرفتن سفارش توسط شما در کنارتان هستند.

کشور ایران مهد علم و هنر و تجارت هست و باعث افتخار ما است که می توانیم رضایت مردمان را جلب کنیم و پس از آشنایی با فرهنگ غنی ایرانی، همکاری آنها با ما دائمی خواهد شد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید