شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید دمپایی پلاستیکی زنانه طرح دار جدید

امروزه در کشور ما انواع مختلف دمپایی ها با جنس های گوناگون و در طرح و مدل های گوناگون موجود می باشد. این دمپایی ها دارای رنگ های متنوعی می باشند. دمپایی پلاستیکی جدید به دلیل طرح های متنوع و زیبا دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. بازار خرید دمپایی پلاستیکی زنانه طرح دار جدید به دلیل طرح های متنوع و کیفیت عالی رونق زیادی پیدا کرده است. 

بازار خرید دمپایی پلاستیکی زنانه طرح دار جدید

انواع دمپایی پلاستیکی برای حمام

انواع دمپایی پلاستیکی برای حمام  انواع دمپایی پلاستیکی در طرح و مدل های متنوع جهت استفاده در مکان های مختلف مانند: استخرها، بیمارستان ها، منازل و حمام استفاده می شود. 

دمپایی زنانه و مردانه حمام خیلی بادوام هستند و از عمر طولانی با انعطاف پذیری بالا برخوردار می باشند و در رنگ بندی های متنوع و با قابلیت شست و شو در بازار موجود می باشند. 

انواع دمپایی پلاستیکی برای حمام دارای طرح و مدل های متنوع می باشند و در رنگ های شاد و جذاب تولید می شوند. جنس این دمپایی ها از پلاستیک با مواد اولیه با کیفیت و کاملا بهداشتی ساخته شده است و هنگام تماس با پا هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. این محصول با وزن سبک، بسیار نرم و قابل انعطاف می باشد و در مدل های گوناگون و سایز های مختلف مخصوص بزرگسالان و کودکان تولید می شود. 

دمپایی زنانه طرح دار در رنگ بندی های خیلی شاد و شیک در سایز های گوناگون در بازار موجود می باشد و به دلیل طرح های شیک و جدید دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. 

فروش جدیدترین مدل های دمپایی پلاستیکی مردانه

فروش جدیدترین مدل های دمپایی پلاستیکی مردانه فروش جدیدترین مدل های دمپایی پلاستیکی مردانه در سایز ها و طرح های گوناگون و با رنگ های متنوع در کشور ما رونق زیادی پیدا کرده و علاوه بر فروش بسیار بالا در داخل کشور در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پرطرفدار می باشند. 

قیمت انواع مختلف دمپایی های مردانه به عوامل مختلفی مانند:کیفیت ساخت، جنس، نحوه خرید، طرح و مدل، سایز، برند تولید کننده، نوسانات ارزی، شرکت تولید کننده و میزان تقاضا برای خرید آن بستگی دارد. 

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید انواع مختلف این دمپایی ها فعالیت می کنند و با بهترین کیفیت و جنس بسیار عالی و در رنگ بندی های متنوع تولید و در بازآ. های داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

این محصولات به دلیل تنوع بالا و کیفیت بسیار عالی طرفداران زیادی در بازار های خارجی نیز دارند به همین دلیل سالانه میزان زیادی از این محصولات به کشور های دیگر صادر می شوند و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید