شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش دمپایی پلاستیکی لاانگشتی مناسب استخر

دمپایی پلاستیکی استخری دارای انواع بسیار متنوعی است که هر کدام بازار فروش بسیار خوبی دارند. دمپایی پلاستیکی شامل انواع دمپایی های زنانه مردانه و بچه گانه می‌شود که نوع مردانه آن در بین خریداران طرفداران بیشتری دارد. در فصل تابستان فروش این نوع دمپایی به بالاترین میزان خود می‌رسد و در فصل زمستان که هوا سرد می‌شود و مردم خیلی به استخر مراجعه نمی کنند، میزان فروش این دمپایی ها کمتر می شود. 

بازار فروش دمپایی پلاستیکی لاانگشتی مناسب استخر

معرفی انواع دمپایی استخری باکیفیت

معرفی انواع دمپایی استخری باکیفیت دمپایی پلاستیکی استخری دارای انواع بسیار متنوع و مختلفی است که در اینجا به برخی از انواع دمپایی ها می پردازیم: 

  • دمپایی پلاستیکی لاانگشتی: دمپایی پلاستیکی لا انگشتی همانطور که از نامش پیداست بین انگشت شصت و دیگر انگشت ها دارای تکه ای پلاستیکی است، این نوع دمپایی در بین بانوان بیشتر از سایر اقشار جامعه خریدار دارد و به افراد توصیه می‌شود برای کودکانشان این نوع دمپایی ها را خریداری نکنند زیرا ممکن است به پای کودک آسیب برساند. 
  • دمپایی پلاستیکی ژله ای: این دمپایی ها ژله مانند و بسیار شفاف و براق هستند می توانید انواع مختلف این دمپایی را در رنگهای متفاوتی بیابید و آنها را مورد استفاده قرار دهید. شکل زیبا و رنگ های جالب این دمپایی باعث شده است که به نظر تمام اقشار جامعه نسبت به آن جلب گردد. دمپایی ژله ای بسیار نرم است و در هنگام رفتن به استخر به هیچ عنوان پای شما را اذیت نمی کند. 
  • دمپایی سوراخ دار: این دمپایی ها در زیره و یا رویه خود دارای سوراخ هایی هستند که باعث می‌شود آب در داخل دمپایی تجمع پیدا نکند و به راحتی از طریق زیره ی دمپایی به بیرون انتقال پیدا کند. پوشیدن این دمپایی باعث می‌شود، هنگامی که داخل استخر لیز نخورید و همچنین کلر و مواد مضر را داخل استخر داخل بدن شما وارد نشود و به علاوه شما را به هیچ عنوان سنگین خواهد کرد و آب زیادی به خود جذب نمی‌کند. 

خرید عمده دمپایی پلاستیکی ژله ای استخری

خرید عمده دمپایی پلاستیکی ژله ای استخری خرید عمده دمپایی پلاستیکی استخری باعث می ‌شود که قیمت تمام شده هر دمپایی برای شما بسیار کمتر دربیاید معمولاً فروش عمده به این صورت است که از رنگ ‌های متفاوتی انواع مختلف دمپایی را به فروش می رسانند. اغلب خریداران این نوع دمپایی ها مغازه های کفش فروشی هستند که دمپایی ها را در رنگ های متفاوتی برای مغازه خود تهیه می نماید تا نظر تمام مشتریان مختلف را به مغازه و محصولات خود جلب نمایند. مقایسه قیمت های تکی و عمده محصولات متوجه می‌شوید که خرید عمده برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت، پس اگر جز آن دسته از افرادی هستید که خیلی به استخر مراجعه می‌کنید، بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید