شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین مرکز خرید انواع دمپایی شیک مجلسی

 با خرید دمپایی شیک مجلسی، می توان در دورهمی خانوادگی و دوستان، جذابیت استایل خود را تکمیل کرد و زیبایی خیره کننده ای داشت. انواع دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که با هر لباسی ست می شوند.

بزرگترین مرکز خرید انواع دمپایی شیک مجلسی

نمایندگی فروش عمده دمپایی شیک مجلسی

نمایندگی فروش عمده  دمپایی شیک مجلسی

دمپایی مجلسی یکی از اقلام ضروری برای بانوان است، که در کمد لباس هر خانم شیک پوش، حداقل یک جفت از آن وجود دارد. در مهمانی و مجالس رسمی، از دمپایی مجلسی استفاده می شود. این دمپایی ها با طرح های متنوع و زیبا با هر نوع لباسی ست می شود.

دمپایی های مجلسی به چند مدل تقسیم می شوند:

  • دمپایی مجلسی لژ دار
  • دمپایی مجلسی بدون پاشنه
  • دمپایی مجلسی پاشنه دار

دمپایی زیبا برای هر فرد، از اهمیت بالایی برخوردار است، این دمپایی ها، علاوه بر زیبایی، از بهترین مواد تشکیل دهنده برای تولید آن، استفاده شده است و به دلیل مواد اولیه مرغوب، مقاوم و با کیفیت می باشد.

امروزه دمپایی مجلسی بدون پاشنه، در بین خانم های شیک و به روز، پر طرف دار شده است.

این مجموعه، با جمع آوری شیک ترین و مدرن ترین دمپایی های مجلسی تمام تلاش خود را برای به روز نگه داشتن فضای مد و فشن انجام می دهد.

قیمت دمپایی مجلسی بسیار مناسب است و شما با ست کردن آن به آسانی، می توانید استایل بی نظیری برای خود ایجاد کنید.

کارخانه ها، با پیشرفته ترین تجهیزات و متنوع ترین رنگ ها، دمپایی های مجلسی را تولید و روانه بازار می کنند.

دمپایی مجلسی زنانه دارای رنگ بندی شاد و به همراه تزئینات می باشد تا مناسب با هر سلیقه ای به بازار عرضه گردد.

عرضه عمده دمپایی های شیک مجلسی

عرضه عمده دمپایی های شیک مجلسی

عرضه عمده و فروش دمپایی مجلسی در انواع لا انگشتی، نگین دار، جلو باز و طرح دار، با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان صورت می گیرد. تنها با دانستن سایز پای خود، به راحتی با سفارش دادن آن، می توان خرید خوب، با قیمت واقعی را تجربه کرد. قیمت مناسب یکی از پارامترهایی است که، با خرید غیر حضوری مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

دسترسی از هر مکان، به محصول مورد نظر و قیمت مناسب و بدون واسطه از مزایای خرید اینترنتی می باشد. فروش دمپایی مجلسی به صورت مستقیم و بدون واسطه و کاملأ مقرون به صرفه صورت می گیرد. با خرید دمپایی مجلسی و استفاده از آن، به دلیل انعطاف و نرمی، علاوه بر شیک پوشی احساس راحتی و سبکی خواهید داشت.

پا قلب دوم انسان است و با استفاده از کفش و دمپایی های نامناسب، مشکلات جدی جسمانی برای فرد به وجود می آید، کارخانه های تولیدی دمپایی مجلسی، با الگو گیری از بهترین محصولات و بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و کار آزموده بهترین دمپایی را تولید می کنند.

شیک پوشی در میان خانم ها، باعث شده تا برای ست کردن لباس و دمپایی مجلسی وسواس بیشتری به خرج دهند و خواستار شیک ترین مدل های دمپایی مجلسی هستند که با آن هیچ گونه ناراحتی را احساس نکنند.

دمپایی ها انواع مختلفی دارند که برای منزل و بیرون منزل به کار می روند و یک وسیله کاربردی است که همه افراد از آن استفاده می کنند. استفاده از دمپایی برای سلامت پا بسیار مفید است و به دلیل خشک ماندن پا، جلوگیری از بیماری های قارچی می کند.

یک دمپایی خوب و اصولی باید سبک باشد تا زمان راه رفتن قسمت پاشنه به پاها کوبیده نشود، تا پوست پا کمتر تحریک شود. این دمپایی ها فضای کافی را در اختیار انگشتان قرار می دهند تا به راحتی حرکت کنند و با زیر سازی مناسب به تراز شدن پاها کمک می کنند و مانع کمر درد می شوند.

اگر دمپایی مناسب اندازه پا انتخاب نشود، به پاشنه پا آسیب می زند و باعث ترک پوستی می شود، اگر دمپایی بزرگ تر از اندازه پا استفاده شود به دلیل سعی بر حفظ تعادل و نگه داشتن دمپایی در پا، به شصت پا آسیب می زند.

دمپایی های مجلسی بسیار سبک و با دوام و شیک می باشند و به این علت از تقاضای بالایی برخوردار می باشند.

فروش دمپایی مجلسی شیک، از طریق نمایندگی مزایایی همچون:

  • امکان دریافت مشاوره لازم برای خرید
  • مشاهده قیمت ها
  • امکان خرید عمده توسط فروشندگان در هر جای کشور 

قیمت خرید انواع دمپایی در بازار

قیمت خرید انواع دمپایی در بازار

می توان در منزل یا محل کار خود، با مراجعه به سایت و به صورت آنلاین دمپایی مجلسی را، طبق سلیقه و قیمت مورد نظر خود انتخاب کرد و سفارش داد و این گونه، وقت ارزشمند خود را صرف رفتن به مراکز خرید نکرد. با خرید دمپایی مجلسی زنانه، خریداران دغدغه ای بابت خرید نخواهند داشت، چرا که شیک ترین دمپایی مجلسی را، با بهترین قیمت موجود در بازار تهیه می کنند.

شما می توانید با مشاهده تمام مدل های شیک و با دوام دمپایی مجلسی، که متناسب با تمامی سنین باشد را، به شکل عمده و یا تکی سفارش دهید و از قیمت انواع دمپایی مطلع شوید. لطفأ موقع سفارش محصول، دقت کافی داشته باشید.

یکی از پر فروش ترین دمپایی های مجلسی زنانه، دمپایی عروس می باشد، که این دمپایی مجلسی زیبایی های خاص خود را دارد.

از دمپایی مجلسی، می توان در مجالس بدون اینکه پاها صدمه ببیند و یا خسته شود، مدت زمان طولانی استفاده نمود و به این امکان را می دهد که در فصل گرما بدون استفاده از کفش های گران قیمت، از راحتی پا در آنها لذت برد. این دمپایی های زیبا بسیار متنوع هستند و رنگ بندی های مختلفی دارند که این تنوع می تواند پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد.

فروش جدیدترین دمپایی شیک مجلسی زنانه و دخترانه

فروش جدیدترین دمپایی شیک مجلسی زنانه و دخترانه

این دمپایی های شیک و مجلسی در رنگ های تیره و روشن موجود می باشند، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس هایتان مطابقت داشته باشد.

اگر شما تمایل دارید قد بلندتر به نظر برسید، بهتر است دمپایی مجلسی لژ دار را انتخاب کنید، دمپایی های تخت برای دختران جوان، انتخابی ایده آل محسوب می شود.

برای طراحی برخی از دمپایی های مجلسی از گل ها و شکوفه ها استفاده شده، که بسیار مورد پسند دختر های نوجوان می باشد.

دمپایی های مجلسی دخترانه مرغوبیت و زیبایی بی همتایی دارند و با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.

این دمپایی های زیبا را می توان در خانه و موقع پذیرایی از مهمان هم پوشید. داشتن زرق و برق آن به زیبایی استایل تان می افزاید.

در میزبانی می توان، از نوع تخت آن استفاده کرد که موقع پذیرایی راحت بود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید