شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت خرید انواع دمپایی فانتزی

نام دیگر دمپایی همان پای افزار است.  یعنی وسیله ای که پا در آن قرار می گیرد تا از گزند وآزار وسایل بر روی زمین در امان بماند. که یکی از بارز ترین مشخصه ان این است که که خاصیت آن این است که نرم، سبک و راحت باشد.همین مشخصه هایی که بیان شده در قیمت دمپایی فانتزی تاثیر دارد. دمپایی ها انواع مختلفی دارند که هم می توانید در منزل از آن استفاده نمایید هم مدل هایی دارد که در بیرون از منزل می شود از آن استفاده کرد.
بهترین قیمت خرید انواع دمپایی فانتزی

مرکز فروش انواع دمپایی دخترانه و زنانه

مرکز فروش انواع دمپایی دخترانه و زنانهمراکز زیادی هستند که فروش دمپایی زنانه دارند. که میتوان در این مراکز تنوع رنگ و جنس و مارک را مشاهده کرد. دمپایی ها از جنس های مختلفی با توجه به تمامی سلیقه ها تولید شده است.معمولا جنس تمامی دمپایی ها از پلاستیک، نمد، حوله ای و همچنین چرم نرم می باشد. دمپاییی های پلاستیکی اصولا در سرویس بهداشتی و یا در کنار دریا و استخر مورد استفاده قرار می گیرد. و از دمپایی های نمدی و چرم نرم برای روفرشی و یا بیرون از منزل استفاده می شود.
بهتر است بعد از رفتن به مراکز های مد نظر خود برای خرید دمپای، یک دمپایی طبی انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. دمپایی های طبی به علت تقویت قوس کف پا طراحی و تولید شده است و با زیر سازی پاشنه پا به تراز شدن پاها کمک شایانی می کند.یکی دیگر از خصوصیات دمپایی های طبی این است که  فضای کافی را در اختیار انگشتان شما قرار می دهد تا به راحتی حرکت کنند.دمپایی را انتخاب کنید که کفی آن ضخیم تر و رویه ی منحنی داشته باشد. این مدل  دمپایی باعث جلوگیری از کمر درد می شود. که به همه ی افراد توصیه می شود از این نوع دمپایی استفاده کنند اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که دمپایی مناسب برای اتاق رختکن یا استخر باید نازک باشد.

عرضه کننده جدیدترین مدل های دمپایی

تولید تمامی دمپایی ها مخصوصا دمپایی دخترانه فانتزی نیاز به طراحی و ایده های ناب و کمیاب دارد تا بتواند این عرصه در بازار جهان همچنان پا بر جا بماند تا ار رقبای کاری خود عقب نماند.همچنین دمپایی یک وسیله فوق العاده کاربری و مهمی است که غریب اتفاق تمامی انسان ها به نوعی از آن استفاده کرده اند. همچنین بسیاری از متخصصان می فرمایند استفاده از دمپایی رو فرشی برای پا خیلی مهم و واجب است.
یکی از علت های آن این است که خشک بودن پا باعث جلوگیری از بودی بدی که پا تولید می کند و یا جلوگیری از بیماری قارچی می شود. برای تهیه یک دمپایی خوب که بتوانید مداوم و مستمر از آن استفاده نمایید و همچنین قابل شستشو باشد نباید به دنبال  جنس پارچه ای و حوله ای باشید. زیرا این مدل دمپایی ها به پا  اجازه جریان هوا را نمی دهند و پا خیلی زود  عرق می کند و بنابر این دمپایی زودتر آلوده می شود.یک دمپایی رو فرشی خوب باید سبک باشد. زمانی که شما با دمپایی راه می روید، قسمت پاشنه دمپایی به پاشنه پاهایتان کوبیده می شود. هر چقدر دمپایی سبک تر باشد،  ضربه های کوبیده شده به پوست پا هم آرامتر و ملایم تر صورت می گیرد. و پوست پا کمتردچار  تحریک می شود.

نمایندگی فروش دمپایی های پانیا

نمایندگی فروش دمپایی های پانیادر سراسر ایران نمایندگی های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها دمپایی های مد نظر را تهیه نمایید. در این نمایندگی ها هستند افرادی که می توانید از آنها مشاوره و راهنمایی بگیرید.معمولا آقایان بیشتر از خانم ها با مشکلات و بیماری های مربوط به پا مانند عرق کردن، بد بو شدن یا ابتلا به قارچ های پوستی در ناحیه بین انگشتان پا مواجه هستند زیرا مدت زمان بیشتری را خارج از منزل می گذرانند و پای آنها در طول روز، بیشتر در کفش باقی می ماند.
وقتی پا برای مدت  زمان طولانی در یک فضای گرم و مرطوب قرار مَی گیرد، زمینه را برای ابتلا به قارچ و مشکلات پوستی در آن بیشتر فراهم می کند. 
به همین دلیل به تمام آقایانی که ناراحتی خاصی در ناحیه کف پا، بین انگشتان یا حتی ناخن های خود دارند و در طول روز هم به مدت طولانی کفش پایشان می کنند، توصیه می شود حتما در منزل دمپایی روفرشی بپوشند و در اولین فرصت برای درمان بیماری شان به یک متخصص پوست مراجعه کنند زیرا از طریق راه رفتن با پای برهنه روی فرش و زمین خانه امکان انتقال بیماری های قارچی و عفونی پوستی به سایر اعضای خانواده هم وجود دارد. ایران از نظر تولیدات داخلی و پلاستیکی حرف اول در دنیا را می زند. همچنین از نظر طرح و رنگ نیز مطرح شده است. 

لیست قیمت انواع دمپایی در بازار

در بازار امروز قیمت انواع دمپایی با توجه به کیفیت و مواد به کار رفته در تولید آن متفاوت است. در این روزها با توجه به کاربرد زیادی که انواع صندل ها و دمپایی ها دارند، مدل های بسیار متنوعی از آن ها نیز تولید شده اند. و تولید کنندگان ما همچنان در حال تولید بهترین مدل و جنس هستند.صندل و دمپایی به دلیل استفاده زیاد یکی از پر فروشترین محصولات در بازار می باشند که تنوع بالایشان در قیمت و مدل، جوابگوی نیاز تمام مردم با سلیقه های مختلف است.در بازار از انواع دمپایی و صندل های بسیار ارزان قیمت و با کیفیت پایین و جنس نامرغوب هستند تا انواع بسیار لوکس، شیک و با کیفیت عالی. پس در بازار با توجه به تمامی سلیقه ها و همچنین با توجه مقدار هزینه دلخواه می توان صندل مورد نظر را تهیه کرد.خرید دمپایی حوله ای کهن های مثبت و منفی به همراه دارد. از جمله کاربردهای مهم و اساسی آن استفاده کردن این مدل صندل بعد از استحمام است.  دمپایی های پارچه ای و حوله ای را بهتر است مدت زیادی استفاده نکنیم، زیرا این نوع دمپایی ها امکان جریان هوا را بسیار کمتر کرده و همچنین محل جمع شدن میکروب ها بوده و موجب بروز آسیب پوستی نیز می گردد.در هنگام پوشیدن هر مدل از دمپایی ها  توجه داشته باشید که پا کاملا خشک باشد. چرا که پوشیدن دمپایی با پای خیس و مرطوب محیط را برای رشد قارچ و تعریق بیشتر پا فراهم می کند که عوارض پوستی را به همراه خواهند داشت.

 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید