شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان قیمت دمپایی پلاستیکی پاپیونی زنانه

خرید دمپایی پلاستیکی پاپیونی زنانه را با قیمتی ارزان از سایت ما انجام دهید. ما این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر خدمت مشتریان ارائه می کنیم. این نمونه بسیار شیک و خاص است و دل هر بیننده ای مخصوصا خانم ها و دختران را در نگاه اول می برد. این محصول یکی از زیباترین ها در انواع صندل های زنانه می باشد، دوام بسیار بالا و کیفیت بی نظیر آن باعث جذب مشتریان بسیار زیادی می شود. 

خرید ارزان قیمت دمپایی پلاستیکی پاپیونی زنانه

کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی دخترانه فانتزی

کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی دخترانه فانتزی کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی زنانه و دخترانه این نمونه را در مدل های فانتزی تولید می نماید.

انواع مدل های این نمونه شامل: بند دار، بدون بند، سگک دار، بدون سگک و … در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

در تابستان باید بیشتر از دمپایی های روباز و بند دار و یا لا انگشتی استفاده کرد، این نمونه دلیل باز بودن باعث می شوند که پا هرگز عرق نکند و حس خنکی را به پا القا می کنند.

این نمونه کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد و بسیار ماندگار است، به طوری که می توان آن را به مدت چند سال سالم نگه داشت.

بیشتر خانم ها و دختران برای حفظ خنک و خشک نگه داشتن پای خود و تمیزی پاها از دمپایی استفاده می کنند و از پوشیدن آن لذت می برند.

این دمپایی های شیک و جذاب بر طبق استانداردها تولید و به فروش می رسد.

دقت کنید دمپایی بخرید که در آن احساس راحتی داشته باشید و نکاتی در آن رعایت شده باشد از جمله دارای قوس مناسب پا باشد، این محصولات تمامی این ویژگی ها را دارا هستند و برای پا بسیار مناسب هستند.

این دمپایی زنانه بر طبق استاندارد های دنیا تولید می گردد و زیبایی آن را در هیچ یک از دمپایی های دیگر نمی توان یافت، از این محصول می توان به راحتی استفاده کرد.

دمپایی هایی که جلوبسته هستند و یا جنسی پارچه ای مانند دارند برای پا مناسب نیستند زیرا نم و رطوبت را در خود نگه می دارند و برای پا بسیار مضر هستند و مشکلاتی همانند قارچ و مشکلات پوستی را به وجود می آورند.

دمپایی های مناسب علاوه برای اینکه دارای فضای کافی برای عبور و مرور هوا هستند باید سبک نیز باشند

فروشنده دمپایی پلاستیکی پاپیونی دخترانه صورتی

فروشنده دمپایی پلاستیکی پاپیونی دخترانه صورتی فروشنده دمپایی پاپیونی دخترانه صورتی این محصول را به صورت عمده و جزئی خدمت مشتریان، خریداران و تاجران ارائه می کنند.

قیمت این محصول بر اساس کیفیت و جنس آن تعیین می گردد و طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید