شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمپایی روفرشی زنانه شیک طبی

دمپایی رو فرشی به دلیل کاربرد زیادی که دارد، امروزه طرفداران زیادی داشته و این محصول دارای مدل ها و طرح های شیک و جذابی است. خرید دمپایی روفرشی زنانه شیک با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب از همین سایت امکان پذیر می باشد و لازم به ذکر است که خرید از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود.

خرید دمپایی روفرشی زنانه شیک طبی

انواع مدل های دمپایی روفرشی پشمالو

انواع مدل های دمپایی روفرشی پشمالو دمپایی روفرشی در انواع مختلف پارچه ای، چرمی، حوله ای، جیر، کتان و پشمی و … وجود دارد که هر کدام ویژگی و کیفیت متفاوتی دارند و علاوه بر زیبایی بسیار راحت و با دوام بوده و به خوبی پاها را پوشانده و از آنها در مقابل سرما محافظت می کند. از انواع دمپایی روفرشی می توان به دمپایی روفرشی تابستانی، دمپایی روفرشی زمستانی، دمپایی روفرشی حوله ای، دمپایی روفرشی گلدار و … اشاره نمود.

یکی از انواع  مدل های پرفروش این محصول دمپایی روفرشی پشمالو بوده که با طرح های متنوع عروسکی و فانتزی مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است. دمپایی روفرشی خزدار بسیار سبک و راحت یوده  و از زیره و کفی مناسبی در تهیه آن استفاده شده است که پاها را اذیت نمی کند همچنین هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

قیمت دمپایی زنانه شیک مجلسی

قیمت دمپایی زنانه شیک مجلسی قیمت دمپایی زنانه مجلسی به عوامل مختلفی وابسته است و موارد زیادی می توانند بر قیمت این محصول مؤثر باشند. انواع دمپایی زنانه توسط تولید کننده های متعددی در داخل و خارج از کشور تولید می شوند که هر کدام از این برندها محصولات خود را با قیمت متفاوتی ارائه می کنند همچنین جنس و مواد اولیه به کار رفته  در آنها مختلف می باشد.
برخی از دمپایی ها از جنس چرم و برخی دیگر پارچه ای و یا پی وی سی بوده که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و از دیگر موارد می توان به روش خرید آن اشاره نمود که همان طور که می دانید اگر به صورت عمده خریداری شود، قیمت ارزان تر از خرید جزیی است و طرح و مدل همچنین سایز نیز بر قیمت دمپایی مؤثر می باشند و اگر دمپایی مجلسی خارجی باشد قیمت آن به دلیل تغییرات نرخ ارز نسبت به نمونه ایرانی آن گرانتر است.
یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت دمپایی مجلسی زنانه تماس با کارشناسان همین سایت است که ضمن اطلاع از قیمت می توانید از راهنمایی های آنها برای خریدی سریع تر بهره مند شده و بعد از ثبت کردن سفارش خود محصول مورد نظر به نشانی شما ارسال می شود و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید