شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمپایی طبی مردانه پانیا با بهترین قیمت

خرید دمپایی طبی مردانه پانیا با بهترین قیمت قطعا خواسته و هدف بسیاری از افرادی می باشد که تمایل به تهیه این اجناس دارند. دمپایی طبی مردانه دقیقا طبق قواعد و اصول آناتومیک ساخته شده و متناسب با پای فرد و همچنین بدون عوارض نخایی و حرکتی می باشد. معمولا افرادی که از کمر درد، دیسک کمر، واریس پا و… رنج می برند، خرید این نوع دمپایی را در دستور کار خود قرار می دهند تا از شر مشکلات آزار دهنده این چنینی رهایی یابند. برای خرید دمپایی مردانه طبی پانیا با قیمت مناسب احتیاج به تحقیق و تفحص زیاد و همچنین مشورت کردن با افراد متخصص و آگاه نیاز است. پیشنهاد می شود افرادی که از این مشکلات جسمانی رنج نمی برند نیز برای تهیه و استفاده از این دمپایی های طبی اقدامات لازم را انجام دهند. قطعا به این ترتیب از مشکلات جسمانی و حرکتی پیشگیری شده و به سلامت خود خدمت خواهید نمود.خرید دمپایی طبی مردانه پانیا با بهترین قیمت

مشخصات دمپایی های طبی پانیا

مشخصات دمپایی های طبی پانیا دمپایی طبی پانیا با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و به صورت کاملا علمی و آناتومیک در جهت رضایت فرد استفاده کننده و حفظ سلامت ایشان طراحی و ساخته می شود.

این دمپایی ها دارای زیره پی یو هستند و ضربه گیر نیز می باشند. ارتفاع پاشنه این اجناس ۲٫۵ سانتی متر می باشد. معمولا از چرم مصنوعی برای تهیه این دمپایی ها استفاده می شود تا فرد برای مدت طولانی بتواند بدون تعرق پا یا تاول زدن و سوزش آن، از دمپایی استفاده کند.

کفی این دمپایی ها کاملا نرم می باشد و فرد هنگام راه رفتن از حس مطلوب بسیار زیادی برخوردار می شود. کفی طبی آناتومیک دمپایی های پانیا، به استایل حرکت فرد کمک کرده و مشکلات ستون فقرات را نیز تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد.

برند پانیا در زمینه تولید صندل طبی پرستاری و دمپایی طبی زنانه فعالیت می کند و با اجناس با کیفیت و مناسب خود، بخش اعظم از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است.

مرکز صندل طبی مردانه درجه یک

شرکت تولید کننده و مرکز عرضه کننده صندل طبی مردانه درجه یک قطعا بر این هدف هستند که با بهره گیری از بهترین آیتم ها، با کیفیت ترین اجناس را تولید کنند و به بازار بفرستند و به این ترتیب رضایت عمومی مشتریان خود را حفظ کرده و به این روش مشتریان بیشتری را نیز به سمت خود جذب کنند.

بدیهی است که در این حالت کسب و کار ایشان بسیار گسترش خواهد یافت و گام بلندی در جهت سلامت جامعه نیز برخواهند داشت. شرکت های تولید کننده با بهره گیری از متخصص ترین افراد، بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا می کوشند تا با کیفیت ترین اجناس را تولید کنند و به بازار بفرستند.

در حال حاضر صادرات انواع صندل درجه یک به کشورهای همسایه از رونق خیلی خوبی برخوردار است و خوشبختانه این صادرات به صورت سالانه در حال افزایش نیز می باشد و به این ترتیب سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می شود.

صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و طبیعتا زمانی که صادرات افزایش یابد، اقتصاد آن کشور هم متحول می شود. امید است که با گسترش صادرات، زمینه خروج اقتصاد کشور ما به طور کامل از بحران ایجاد شود.

لیست قیمت انواع دمپایی های طبی

لیست قیمت انواع دمپایی های طبیدمپایی سایز بزرگ و سایز کوچک طبی قطعا در زمره اجناس کاملا تخصصی دسته بندی می شوند. بدیهی است که از صفر تا صد تولیدات این اجناس تخصصی و حتی نوع قیمت 

گذاری آن ها، باید از افراد متخصص در این راستا بهره گیری شود.

بنابراین شرکت تولید کننده دمپایی تمام پارامتر ها و عوامل دخیل در تعیین قیمت انواع این اجناس را مورد نقد و بررسی قرار می دهد و همچنین هزینه های انجام شده و سود خود را نیز به طور کامل و دقیق محاسبه می کند.

پس از محاسبه همه این موارد، نرخ این دمپایی ها مشخص می شود. اگر مبالغ تعیین شده به تایید اداره اصناف رسید طبیعتا پس از آن خریداران با توجه به مبالغ تعیین شده نسبت به خرید خود اقدامات لازم را انجام می دهند.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که با توجه به تغییرات مداوم قیمت مواد اولیه در بازار و اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، طبیعتا مبلغ این دمپایی ها نیز ممکن است که به صورت مداوم با افزایش یا کاهش مواجه شود. بنابراین اگر بتوانید همواره از قیمت این اجناس آگاهی یابید قطعا برنامه ریزی بهتری برای خرید آن ها خواهید داشت.

عوامل موثر در تعیین لیست قیمت انواع دمپایی های طبی به شرح زیر می باشند:

  • شرکت تولید کننده انواع دمپایی های طبی
  • نوع فروش انواع دمپایی های طبی
  • درجه کیفیت انواع دمپایی های طبی
  • حجم فروش انواع دمپایی های طبی

همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که شرایط خرید عمده را دارید، حتما به این صورت نسبت به تهیه انواع دمپایی طبی اقدام کنید. چون به این روش قطعا قیمت مناسب تری برای شما محاسبه خواهد شد و اجناس مورد نیاز خود را نیز تا مدت طولانی در دسترس خواهید داشت.

خرید مستقیم دمپایی از تولید کننده

خرید مستقیم دمپایی از تولید کننده قطعا بهترین روش تهیه این اجناس می باشد. نه فقط برای دمپایی طبی بلکه برای کلیه محصولات و اجناس موجود در بازار می توانید از روش خرید مستقیم استفاده نمایید.

قطعا مستحضر هستید که در شیوه خرید مستقیم هیچ واسطه ای وجود ندارد و طبیعتا سود ناشی از وجود واسطه ها نیز حذف خواهد شد. بنابراین این مبالغ سنگین از مبلغ نهایی مورد پرداخت فرد خریدار حذف می شود و ایشان با قیمت ایده آلی مواجه می گردند.

کثیری از افراد ترجیح می دهند که در این حالت حجم زیادی از این دمپایی ها را خریداری کنند تا از صرفه اقتصادی بیشتری بهره مند شده و تا مدت طولانی بتوانند از این اجناس استفاده نمایند.

البته برای خرید عمده شرط تمکن مالی و شرایط استفاده از حجم زیاد اجناس نیز لازم و ضروری است و اگر این دو شرط را ندارید پیشنهاد می شود که به همان روش خرید تکی اقدام فرمایید.

همچنین علاوه بر بهره مند شدن از قیمت خیلی ایده آل، قطعا در این حالت از کیفیت اجناس خریداری شده نیز نهایت رضایت را خواهید داشت. شما می توانید گارانتی خرید خود را نیز دریافت نمایید و این امر به منزله آن می باشد که اگر به هر دلیل اجناس تهیه شده آسیب دید، شما متحمل هیچ ضرر مالی نخواهید شد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید