شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمپایی پلاستیکی گلدار با طرح های جدید

دمپایی پلاستیکی گلدار به عنوان بهترین پاپوش خصوصا برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای تنوع رنگی بالا بوده و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. سایز بندی باعث شده تا افراد بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. مدل های گلدار بسیار ظریف و زیبا هستند و پا درون آنها راحت است. کفی این محصولات نرم بوده و برای پیاده روی هم گزینه مناسبی است. خرید این محصولات جدید و شیک به صورت عمده و جزیی انجام می شود. 

خرید دمپایی پلاستیکی گلدار با طرح های جدید

مدل های دمپایی روفرشی گلدار

مدل های دمپایی روفرشی گلدار دمپایی پلاستیکی زنانه برای بیرون و داخل منزل و روی فرش گزینه مناسبی است. این نمونه به صورت کاملا استاندارد تولید می شود و در پیاده روی های طولانی مدت ما را اذیت نمی کند. جنس روی آن به گونه ای بوده که پا درون آن عرق نمی کند. مدل های گلدار طرفداران زیادی دارند و برای روفرش مناسب می باشند. 

این دمپایی ها دارای دو مدل جلو بسته و جلو باز هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. از دیگر نمونه های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • طبی
  • پشمی
  • لاانگشتی
  • پاپیونی
  • گلدار

این مدل ها شیک و اسپرت هستند و تزیینات زیبایی روی آنها قرار دارد. این نمونه ها دارای پاشنه کوتاه و بلند هستند و برخی لژدار می باشند. دمپایی های مرواریدی دارای ظاهری ظریف و زیبا هستند که در هر محیطی قابل استفاده می باشند.‌هر چه زیبایی و ظرافت دمپایی بیشتر باشد شما می توانید آن را در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. 

فروشنده دمپایی پلاستیکی لژدار زنانه

فروشنده دمپایی پلاستیکی لژدار زنانه این فروشنده دمپایی لژدار زنانه که جنسی پلاستیکی دارد را به صورت تکی و جینی به بازار عرضه می کند. نمونه های جینی نرخ مناسب تری دارند و به همین دلیل مصرف کنندگان از آن استقبال زیادی می کنند.‌ مدل های پلاستیکی به دلیل مقاومت بیشتری که دارند از فروش بالایی هم برخوردار هستند. 

این فروشنده بزرگ برای فروش این مصنوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه عمل می کند و دست دلالان را از بازار های داخلی حذف می کنند. ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول به مشتری مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت این فروشنده ها است.

این مرکز به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد. این فروشگاه اینترنتی که تولیدی برای رفاه حال مشتریان راه اندازی می کند بهترین فرصت برای فروش بیشتر است و شرایط خریدی آسان را برای مشتریان فراهم می کند. در فروش اینترنتی قدرت خرید مشتری بالا بوده و می تواند به راحتی سفارش خود را ثبت کند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید