شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع دمپایی مردانه پاپا

خرید دمپایی مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف توسط آقایان صورت می گیرد. هر چند که به نظر می رسد؛ پاپوش های مردانه، تنوع کفش و دمپایی های زنانه را ندارند؛ اما در حال حاضر شاهد ورود نمونه های بسیار شیک و جالب توجهی از دمپایی مردانه پاپا به بازار می باشیم. پاپا از برندهای مطرح کفش و دمپایی است. لازم به ذکر است که خرید عمده انواع مختلف محصولات این شرکت، همواره توسط خرده فروشان دمپایی صورت می گیرد.خرید عمده انواع دمپایی مردانه پاپا

برترین تولید کننده انواع دمپایی در ایران

برترین تولید کننده انواع دمپایی در ایراندر نگاه اول، صحبت کردن در مورد برترین تولید کننده انواع دمپایی در ایران بسیار مشکل به نظر می رسد. واقعیت امر نیز همین است. چرا که هم اکنون تعداد فعالان این حوزه نسبتاً زیاد بوده و روز به روز نیز در حال افزایش است.
با این حال می توان پاپا را به عنوان یکی از موفق ترین تولید کننده های انواع کفش، دمپایی و صندل ایران معرفی نمود. در این شرکت، ارقام مختلف دمپایی های زنانه و مردانه با تنوع فوق العاده ای از لحاظ طرح و رنگ تولید می شوند.

لازم به ذکر است که تولید کنندگان برتر دمپایی، بیش از هر چیز به طبی و استاندارد بودن آنها توجه کرده و بهترین پاپوش ها طراحی می کنند. البته کیفیت جنس و ماندگاری هر پاپوشی برای مردم مهم می باشد. از این رو یکی از ویژگی های دمپایی خوب، این است که از مواد اولیه مرغوبی تولید و دوام خوبی داشته باشد.

انواع دمپایی های موجود در بازار ایران را می توان از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و آنها را طبقه بندی نمود.
در ادامه برخی از مهم ترین زمینه های تفاوت اقسام گوناگون دمپایی را ذکر می کنیم:

  • زنانه، مردانه یا بچه گانه بودن
  • کیفیت و نوع مواد اولیه سازنده دمپایی (جنس اصلی دمپایی)
  • نوع یا موارد استفاده از دمپایی (مجلسی، طبی و …)
  • سایز دمپایی
  • طرح، رنگ و مدل دمپایی
  • محل تولید یا مارک محصول

به عنوان مثال ماهیت دمپایی روفرشی مردانه با دمپایی های طبی یا اسپرت متفاوت است.

مرکز خرید انواع دمپایی و صندل مردانه شیک

در هر مرکز خرید پاپوش، می توان انواع دمپایی و صندل مردانه را مشاهده کرد. مدل های جدید این محصولات، بسیار شیک و زیبا می باشند.
شایان ذکر است که در هنگام خرید کفش و دمپایی، باید بیش از هر چیز به راحتی آن توجه کرد. البته نحوه استفاده و محل پوشیدن آن نیز نقش تعیین کننده ای در انتخاب دارد.
به عنوان نمونه صندل مردانه اسپرت، برای پیاده روی های کوتاه یا استفاده در طول روز مناسب است. در حالی که صندل مردانه انگشتی برای این کارها مناسب به نظر نمی رسد. صندل های انگشتی به علت ظاهر خاص و شیکی که دارند؛ بیشتر برای مجالس استفاده می شوند.

تقریباً همه مردم (چه خانم و چه آقا) در هنگام خرید دمپایی و صندل، بیش از هر چیز به ظاهر آن توجه می کنند البته که این مقوله بسیار مهمی بوده و انتخاب یک پاپوش شیک و زیبا حس خوشایندی را برای افراد به وجود می آورد. اما علاوه بر شکل ظاهری، باید به کیفیت و استاندارد بودن آن نیز توجه کرد.
بهتر است؛ همواره دمپایی یا کفشی انتخاب شود؛ که از لحاظ طبی و بهداشتی با شرایط بدنی افراد سازگار بوده و در آن احساس راحتی کنند. مهم ترین مسئله، این است که حتی الامکان فشار کمتری به ستون فقرات وارد شود.
ناگفته نماند که سایز دمپایی نیز به نوبه خود مهم بوده و اغلب مردم به هنگام خرید در مورد این مسئله حساسیت به خرج می دهند. زیرا هر چه قدر هم که دمپایی یا صندل، ایده آل باشد؛ در صورت اندازه نبودن، بسیار مشکل آفرین خواهد بود.

فروش اینترنتی دمپایی های مردانه پاپا

فروش اینترنتی دمپایی هاب مردانه پانیافروش اینترنتی دمپایی مردانه پاپا، یکی از بهترین شیوه های عرضه آن به شمار می رود. به طور کلی دمپایی های پاپا بسیار باکیفیت بوده و از نظر طرح و مدل، تنوع بی نظیری دارند.

می دانیم؛ که انواع مختلف دمپایی مردانه پاپا از نظر جنس، نوع و شکل ظاهری با هم فرق دارند و هر کس طبق نیاز یا سلیقه خود می تواند از میان آنها انتخاب کند. در ادامه برخی از مهم ترین نمونه های دمپایی مردانه و اصطلاحات رایج این حوزه را ذکر می کنیم:

  • انواع دمپایی طبی مردانه
  • دمپایی های اسپرت مردانه
  • دمپایی چرم مردانه
  • دمپایی های پلاستیکی معمولی
  • دمپایی روفرشی مردانه
  • دمپایی ابری مردانه
  • دمپایی انگشتی مردانه
  • دمپایی های فانتزی

گفته می شود که پا قلب دوم انسان است. این جمله معروف به خودی خود نشان دهنده اهمیت راحتی این قسمت از بدن می باشد. به بیان بهتر، انتخاب کفش و دمپایی، مستقیماً با سلامت انسان در ارتباط است. بارها شاهد بوده ایم که افراد به علت پوشیدن پاپوش نامناسب به زحمت افتاده اند. این مسئله می تواند در دراز مدت منجر به کمردرد، پادرد و مشکلات دیگر شود.
برای خرید دمپایی های راحت و مرغوب، باید به اعتبار برند و نوع پاپوش دقت کرده و تناسب آن با شرایط خود را نیز در نظر گرفت. پاپا از جمله مارک هایی است که انواع دمپایی های مردانه را با در نظر گرفتن مسائل طبی و سلامتی تولید می کند.

قیمت دمپایی های مردانه طبی در بازار

قیمت دمپایی های مردانه طبی موجود در بازار بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می شود. سوای از نوع، جنس، مدل، مارک و مسائلی از این قبیل، عوامل زیر نیز می توانند؛ بر قیمت فروش این محصولات اثرگذار باشند:

  • داخلی یا خارجی بودن دمپایی طبی
  • کشور تولید کننده دمپایی مردانه
  • شرایط بازار صادرات و واردات
  • نحوه تامین مواد اولیه تولید (داخلی، خارجی و …)
  • نوسان قیمت ارز
  • نحوه تجارت دمپایی طبی مردانه

خوشبختانه در حال حاضر دمپایی های طبی فوق العاده ای در داخل کشور تولید می شوند که قیمت نسبتاً مناسبی نیز دارند.

بدون شک دمپایی های طبی در دسته بهترین و بهداشتی ترین پاپوش ها قرار می گیرند. زیرا همان طور که از نامشان مشخص است؛ به گونه ای تولید شده اند که سلامت پا و ستون فقرات را حفظ کنند.
لازم به ذکر است که دمپایی های طبی مردانه به نوبه خود دارای مدل های گوناگون بوده و انتخاب آنها تا حدودی سلیقه ای است. باید دقت کرد که جنس رویه و کفی دمپایی در درجه مناسبی از مرغوبیت قرار داشته باشد. زیرا در غیر اینصورت به راحتی فرسوده شده و کارآیی چندانی نخواهد داشت.

استفاده از کفش و دمپایی در جهان به خیلی سال پیش بر می گردد. اما بدون شک در هر دوره ای، مواد اولیه متفاوتی به کار گرفته شده و هدف اصلی پاپوش ها، محافظت از پا و بدن بوده است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید