شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دمپایی لا انگشتی استخری زنانه

خرید عمده دمپایی لا انگشتی استخری زنانه بازار داغ و پر رونقی دارد. دمپایی لا انگشتی همان طور که از نامش پیداست روز باز است و تمام انگشتان پا در پا پیدا می باشد و بندی دارد که بین انگشت بزرگ پا قرار دارد.

خرید عمده دمپایی لا انگشتی استخری زنانه

اطلاعاتی درباره دمپایی لا انگشتی مناسب استخر

اطلاعاتی درباره دمپایی لا انگشتی مناسب استخر

دمپایی لا انگشتی مناسب استخر ضد آب و ضد سر خوردن می باشد تا در هنگام راه رفتن در سالن استخر که خیس می باشد سر نخوریم. این دمپایی ها زمانی که با آب کلر دار و آب دریا تماس پیدا می کنند. وزنشان سنگین نمی شوند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. این دمپایی ها بسیار نرم، راحت و بادوام هستند. 

وزن سبک دمپایی های لاانگشتی استخری باعث شده ما بتوانیم در کنار سواحل هم از آن ها استفاده کنیم. علاوه بر این کسانی که در محیط هایی کار می کنند که ممکن است پاهایشان عرق کند می توانند از این پاپوش ها استفاده کنند. این پا افزار ها چون سبک و راحت هستند از خستگی پا جلوگیری می کنند و می توان به مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

محیط هایی که دارای کف سختی می باشند مانند باشگاه ها می توان از این پا افزارها استفاده کرد. چون این ها با موادی نرم ساخته شده اند و کف بسیار نرمی دارند. دمپایی های لا انگشتی بهترین گزینه برای تابستان می باشند که از عرق کردن پا و رشد باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کنند. دمپایی لا انگشتی زنانه در طرح و مدل های زیبا و متنوعی تولید می شود تا خانم ها بتوانند مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند.














فروش مستقیم دمپایی استخری مردانه

فروش مستقیم دمپایی استخری مردانه

فروش مستقیم دمپایی استخری مردانه می تواند شما را به در آمد بالایی برساند. در هنگام خرید این پاپوش ها باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • این دمپایی ها با جنس های مختلفی مانند فوم، چرم، ابری و… تولید می شوند. به خاطر همین در هنگام خرید این دمپایی ها باید به نوع استفاده خود از این دمپایی ها توجه کنیم. به عنوان نمونه برای کنار ساحل می توان از دمپایی های ابری لا انگشتی استفاده کرد.
  • در هنگام خرید این محصولات باید به سایز انگشت خود توجه کنید تا بتوانید دمپایی مطابق با سایز خود را تهیه کنید.
  • در هنگام خرید این محصولات حتما به کف دمپایی توجه کنید و حتما دمپایی را خرید کنید که کفی نرم و راحت داشته باشد.
  • دمپایی را خرید کنید که بتوانید به راحتی با آن راه بروید.
  • این دمپایی ها در رنگ و طرح های متنوعی تولید می شوند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید