شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی رنگی بچه گانه

 دمپایی های بچه گانه در انواع مختلفی تولید می شوند که در میان آنها دمپایی های پلاستیکی به علت مزایا و فواید گسترده ای که دارند جزو بهترین دمپایی ها به شمار می آیند و از بهترین ساختارها برخوردارند. امروزه برای خرید عمده دمپایی پلاستیکی رنگی بچه گانه از روش های متنوعی به صورت غیر حضوری استفاده می شود و امکان خرید آنها برای افراد در در اقصی نقاط ایران امکان پذیر است. 

خرید عمده دمپایی پلاستیکی رنگی بچه گانه

دمپایی پلاستیکی پرطرفدارترین پاپوش بازار

دمپایی پلاستیکی پرطرفدارترین پاپوش بازار  همانطور که می دانید در میان انواع پاپوش ها، دمپایی های پلاستیکی بیشترین استفاده را دارند و رایج ترین دمپایی ها هستند و این به علت کیفیت بالایی است که این دمپایی ها دارا می باشند. 

  • استفاده از مواد درجه یک در تولید دمپایی های پلاستیکی و ضد حساسیت بودن آنها 
  • داشتن نرمی و انعطاف پذیری معقول 
  • داشتن رنگ بندی های متنوع 
  • داشتن سایزبندی های گوناگون 
  • داشتن وزن سبک 
  • داشتن طول عمر بالا 
  • داشتن راحتی لازم برای پا 

موارد فوق تعدادی از دلایل قانع کننده است که سبب شده است دمپایی های پلاستیکی به پرطرفدارترین دمپایی ها تبدیل شوند و به منظور رفع نیازهای مختلف مردم در انواع مختلفی مانند دمپایی پلاستیکی بچه گانه، زنانه و مردانه تولید می شوند و برای تمامی گروه های سنی کارایی دارند. 

امروزه دمپایی ها را در مدل های زیبایی تولید می کنند که از آنها برای اماکن مختلف می توان استفاده کرد و از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار هستند و از جمله مدل های مختلف آنها می توان به دمپایی های انگشتی، ساده، استخری، رو فرشی و… اشاره کرد. 

عمده فروشی دمپایی پلاستیکی رنگی فانتزی

عمده فروشی دمپایی پلاستیکی رنگی فانتزی  امروزه برای تولید انواع دمپایی پلاستیکی فانتزی از ایده های جالبی استفاده می شود و نمونه های جالبی از آنها در رنگ های مختلف تولید می شود که با استفاده از آنها می توان راحتی و ایمنی پاها را به خوبی تامین کرد. 

در این مرکز فروش عمده ای دمپایی پلاستیکی رنگی فانتزی از روش های مختلفی انجام می شود و به همین علت خریداران به آسانی می توانند در هر نقطه از کشور آنها را سفارش داده و خریداری کنند. 

قیمت هایی که برای این دمپایی ها در نظر گرفته می شود با توجه به موارد مختلفی مانند نوع مواد پلاستیکی به کار رفته در آنها، مدل های دمپایی ها، هزینه های ساخت، هزینه های بسته بندی و هزینه های انتقال آنها به مراکز مختلف تعیین می شود، اما با وجود تمام موارد گفته شده امکان خرید این محصولات با قیمت های بسیار به صرفه برای خریداران فراهم است. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید