شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم دمپایی تابستانی مردانه از تولید کننده

دمپایی یکی از وسایل مورد نیاز برای هر مردی می باشد که نوع تابستانه آن یک دمپایی مناسب برای ساحل وبیرون از خانه نیز می باشد. دمپایی های تابستانه معمولا از نوع دمپایی های که پوشیدگی آن ها  به نسبت کفش کم تر می باشد. خرید دمپایی تابستانی مردانه را می توان از تولیدی ها با قیمت مناسب خریداری کرد. زیرا هزینه های ناشی از واسطه ها در فروش از قیمت دمپایی کاسته می شود. 

خرید مستقیم دمپایی تابستانی مردانه از تولید کننده

آشنایی با انواع مختلف دمپایی های مردانه

آشنایی با انواع مختلف دمپایی های مردانه دمپایی های مردانه از پرفروش ترین و مورد نیاز ترین وسیله ای است که در جامعه مردان  می باشد. مردان بر اساس سلیقه های متفاوت انواع مختلف دمپایی ها را می پسند. انواع متفاوت دمپایی در کارخانه ها تولید می شود که از جنس و طرح و مدل های مختلف می باشد که قیمت آن ها با هم متفاوت است. برای دیدن  مدل های مختلف دمپایی می توان به مراکز فروش رفته و در انجا مدل های مختلف را دید و یا با مراجعه به سایت ها، انواع مدل ها را از صفحات گوشی یا کامپیوتر تان مشاهده کنید. این دمپایی ها کاربرد های متفاوتی دارند. این دمپایی ها هم در خانه استفاده می شوند و انواعی از آن ها در فصل تابستان در بیرون از خانه نیز استفاده می شود. براین اساس جنس آن ها با هم متفاوت است. دمپایی های جنس پلاستیکی معمولا در خانه ها استفاده می شود و باید از جنس راحت باشند و نوع چرم و مدل های کمی معقول تر در بیرون از خانه استفاده می شود، این نوع صندلی ها علاوه بر راحتی باید زیبایی نیز داشته باشند. صندل مردانه اسپرت از نوع صندلی هایی است که در بیرون از خانه ها استفاده می شوند و مورد پسند بسیاری از افراد نیز می باشند. پاپوش های مردانه که معمولا از جنس پلاستیکی هستند معمولا در خانه ها و هنگام کار های سخت کارگری استفاده می کنند.  و فقط باید در این مواقع از کفش استفاده کرد. نوع دمپایی انگشتی مردانه که نوع پلاستیکی آن برای داخل خانه و نوع چرم آن برای بیرون از خانه استفاده می شود. دمپایی ها در مکان های رسمی و اداری به هیچ وجه قابل استفاده نیستند وافراد با تیپ های رسمی معمولا از کفش استفاده می کنند. 

مرکز خرید صندل های تخت و چسبی مردانه

از صندل های تخت و چسبی، مردان معمولا در بیرون از خانه در فصل تابستان و در مکان های غیر رسمی استفاده می کنند این صندل ها از طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و در مراکز خرید مختلف موجود است. انواع دمپایی ها قیمت های متفاوت دارند و نوع صندل چرم مردانه معمولا مورد پسند بسیاری از افراد نیز می باشند قیمت های گرانتری نسبت به سایر دمپایی ها با جنس های مختلف دارند. ولی امروزه در بازار ها نوع چرمی تقلبی نیز برای تولید دمپایی استفاده می کنند.در واقع این دمپایی های چرم در بازار در طرح چرم می باشند. بعضی از مراکز خرید فقط مختص کفش و صندل های مردانه می باشد این مراکز انواع مدل های صندل ها را با قیمت های متفاوت و مناسب با هر قشر جامعه می آورند که مردان با مراجعه به آن ها صندل مورد پسند خود را خریداری می کنند. فروش این مراکز معمولا در ایام مهم سال فروش بیشتری دارند. هرچند به دلیل کالای پر تقاضا این فروشگاه ها از مشتری خالی نمی شوند. صندل های موجود در بازار برای مردان معمولا از رنگ های معقول و تیره می باشند معمولا رنگ های قهوه ای، مشکی، خاکستری و.. از رنگ هایی می باشد که اکثریت مردان برای صندل های خود می پسندند. 

فروش صندل های مردانه برند و اصل

فروش صندل های مردانه برند و اصلصندل های مردانه نیز مانند هر کالای دیگر، برند های مختلفی دارند که بعضی از افراد خرید های خود را با همان برند خرید می کنند و بعضی از افراد فقط مارک و برند های معروف برایشان مهم است. این دمپایی ها معمولا گران هستند و فقط می توانند قشر متوسط و ضعیف از پس خرید آن بر آیند. بعضی از مراکز فروش در بازار فقط صندل ها و کفش های با یک برند به فروش می رسانند. امروزه گرانترین مدل صندل های موجود در بازار، مدل المطراش عربی می باشد که نوع اصل آن بسیار گران می باشد و نوع مشابه آن نیز در شرکت های تولیدی ایران نیز تولید می شوند که قیمت مناسب تری از نوع اصل  دارند در صورتیکه باز هم قیمت گران تری نسبت به صندل ها در طرح های مختلف دارند. این صندل نسبت به سایر صندل ها طول عمر و کیفیت بهتری دارند. صندل های اصل و برند معمولا از چرم و پوست های طبیعی استفاده می شوند. در خرید صندل های مردانه برند و اصل باید دقت زیادی کرد زیرا نوع تقلبی آن در بازار زیاد می باشد که به اسم اصل فروخته می شوند. دمپایی ها برند در مدل های مختلف نیز طراحی می شوند. از مدل های مورد پسند صندل های انگشتی می باشند. قیمت صندل  مردانه در مراکز فروش های مختلف متفاوت می باشد زیرا هزینه های دریافت کننده های واسطه با هم متفاوت است. برای خرید مناسب تر و مقرون به صرفه تر بهتر است از نمایندگی ها خریداری کرد تا هزینه های ناشی از واسطه ها و دلالان در خرید کفش ها کاسته شوند. 

قیمت انواع صندل های مردانه تابستانی

صندل ها تابستانی از مدل ها، طرح های مختلف و رنگ های مختلف تولید می شوند. صندل های تابستانه و مردانه قیمت های مختلفی با هم دارند. همچنین مراکز خرید های متفاوت هم از همان صندل ها در قیمت های مختلف میفروشند. قیمت های موجود در بازار باید به گونه ای باشد که همه قشر های ضعیف نیز نوانایی خرید صندل ها را داشته باشند وهمچنین از نظر مدل و برند نیز باید صندل هایی باشد که قشر های برند دوست را راضی نگه دارد. برای خرید نباید یک صندل با جنس خوب نباید فقط به قیمت آن اکتفا کنیم بلکه با پرس و جو کردن در مورد جنس ها و طرح های مختلف صندل ها ، یک خرید مطمئن داشته باشید زیرا قیمت ها اکثرا مربوط به کیفیت دمپایی ها نیست. برای خرید مناسب صندل ها بهتر است از نمایندگی ها خرید کنیم تا قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر برای صندل ها بپردازیم. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید