شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم دمپایی روفرشی زنانه پاپا مدل نیلو

برای اینکه بتوان در محیط داخل خانه راحتتر رفت و آمد کرد باید از دمپایی روفرشی پاپا استفاده کرد که در حال حاضر تحت عنوان مدل نیلو عرضه شده است. خرید مستقیم این محصول فرصت خوبی است تا همه مردم بتوانند برای آسایش بهتر خود آن را تدارک ببینند و از آن بهره مند گردند.

خرید مستقیم دمپایی روفرشی زنانه پاپا مدل نیلو

مشخصات بهترین دمپایی روفرشی

مشخصات بهترین دمپایی روفرشی به صورت کلی دمپاییها با هدف راحتی و آسایش هر چه بیشتر پاها طراحی شده اند ولی هر کدام از آنها در محیطهای به خصوصی استفاده می شوند. 
دمپایی روفرشی زنانه یکی از محصولات مهم در این بخش است که همانطور که از نام آن پیداست می توان آن را در خانه و بر روی فرش به کار برد.
معمولا این محصول دارای وزن سبکی نیز هست که از مزیتهای مهم و تاثیرگذار این محصول است و فرد در هنگام راه رفتن با آن هیچگونه احساس سنگینی را نخواهد داشت.

با توجه به اینکه این محصول زنانه است از رنگهای متنوعی برای ساخت آن استفاده می شود که تنوع زیادی را از لحاظ رنگ بندی محصول به وجود آورده است.
یکی دیگر از مشخصات بهترین دمپایی روفرشی سایز مناسب در آن است به طوری که به خوبی در پا قرار می گیرد و با توجه به فرم کلی پاها ساخته و پرداخته شده است.

فروشنده دمپایی روفرشی پاپا مدل کیوشو

فروشنده دمپایی روفرشی پاپا مدل کیوشو برای پوشش هر چه بهتر سلایق مختلف در این بخش، دمپایی روفرشی مدل کیوشو نیز به تازگی ساخته شده که دارای ویژگیهای منحصر به فرد و خاص خود است.
نکته جالب در مورد دمپایی روفرشی این است که منافذ زیادی بر روی بافت آن وجود دارد که باعث می شود عملیات گردش هوا در بین انگشتان پا به خوبی صورت بپذیرد و حالت خنکی برای فرد ایجاد گردد.
همین تهویه مناسب باعث می شود که زمینه برای رشد باکتریها و قارچها بر روی سطح پوست از بین برود و در درازمدت به سلامت فرد نیز کمک شایانی خواهد نمود.

البته نباید فراموش کرد که بافت دمپایی روفرشی لطیفتر از سایر محصولات این بخش است و زمانی که فرد پاهای خود را در ان قرار می دهد می تواند این نرمی و لطافت را به خوبی لمس کند.
برای اینکه بتوان راحتتر از این محصول استفاده کرد بهتر است که آن را دور از رطوبت قرار داد تا به صورت کامل خشک بماند و آب را به سمت خود جذب نکند.
فروشنده های دمپایی روفرشی به خوبی با تمامی این مسائل آشنا هستند و به همین علت به افراد کمک می کنند تا بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه صورت داده و از آن نهایت لذت را ببرند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید