شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع دمپایی پلاستیکی پسرانه فانتزی

امروزه کارخانه های زیادی در شهر های مختلف وجود دارند که به صادرات دمپایی پلاستیکی پسرانه می پردازند به طوری که در انواع متنوع و با کیفیت های متفاوتی می باشد.

صادرات انواع  دمپایی پلاستیکی پسرانه فانتزی

مدل های مختلف دمپایی پسرانه استخری

مدل های مختلف دمپایی  پسرانه استخری امروزه کارخانه ها به تولید دمپایی پلاستیکی می پردازند به طوری که در انواع مختلفی بوده و برای کاربرد های متفاوتی استفاده می شود که این محصول دارای کیفیت های متنوعی می باشد و در قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

هم چنین باید توجه داشت که دمپایی پلاستیکی فانتزی و استخری در مدل های مختلفی می باشد به طوری که کارخانه ها این محصول را در سایز ها و ابعاد و اندازه های مختلف و برای سنین متفاوتی تولید کرده و در بازار های فروش آن عرضه می کنند.

همچنین شرکت ها دمپایی پسرانه و دخترانه استخری را در طرح ها و رنگ های مختلف که مناسب با سلیقه ها و علایق متفاوت هر فردی می باشد با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته صنعتی تولید می کنند.

دمپایی استخری در انواع مختلف بچه گانه و برای سنین بزرگسال نیز می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به ضد آب بودن این محصول اشاره کرد که به دلیل مواد اولیه متفاوتی که در ساخت آن استفاده شده باعث ایجاد چسبناکی بیشتر در سطح زیرین آن شده و در نتیجه باعث ایجاد تعادل می شود.

شرکت ها معمولا در تولید دمپایی هایی استخری بزرگسال از مواد اولیه ای به نام فوم استفاده می کنند که طی فرایند ها و مرحله های مختلف و با استفاده از دستگاه های صنعتی تولید می شود که از خاصیت های آن می توان به کشش بسیار بالایی که در آن وجود دارد اشاره کرد که مدل های آن به گونه ای می باشد که به دو صورت تک لایه و دو لایه است.

علاوه بر این دمپایی استخری دو لایه از استقامت بالایی برخوردار می باشد که باعث محافظت از انگشتان پای ما شده و مانع از سر خوردن پا در محیط آبی و هم چنین باعث ایجاد تعادل می شود.

خرید بهترین دمپایی پلاستیکی بچه گانه انگشتی

خرید بهترین دمپایی پلاستیکی بچه گانه انگشتی امروزه شرکت ها به تولید گسترده دمپایی بچه گانه انگشتی و عرضه این محصول در بازار های فروش آن در سراسر کشور به صورت عمده و خرده می پردازند تا خریدار ها بتوانند با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را تهیه کنند.

خریدار ها در تهیه این دمپایی ها باید به کیفیت آن که از مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد و همراه با مرغوبیت بالایی بوده و مطابق با استاندارد های بین المللی باشد توجه کنند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید