شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی دمپایی استخری بچه گانه مدل کیتی

دمپایی بچه گانه در انواع و اقسام مختلف برای استفاده در مکان های گوناگون تولید می شود و یکی از نمونه های پر مصرف آن دمپایی استخری بچه گانه است. عمده فروشی دمپایی استخری بچه گانه مدل کیتی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید و در عمده فروشی ها قیمت ارزان و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و به همین دلیل بسیاری از افراد از این نوع خرید استقبال خوبی می کنند.

عمده فروشی دمپایی استخری بچه گانه مدل کیتی

دمپایی استخری بچه گانه چه مشخصاتی دارد؟

دمپایی استخری بچه گانه چه مشخصاتی دارد؟ دمپایی استخری بچه گانه معمولا از جنس های پلاستیکی، نمدی و یا چرم نرم تهیه می شود که پاها را اذیت نکند و در مقابل آب مقاوم باشد و از پاها در مقابل آسیب های مختلف محافظت کند. این محصول ضد آب بوده و با توجه به زیره بسیار با کیفیتی که دارد، از لیز خوردن فرد در کنار استخر پیشگیری می کند همچنین وزن این دمپایی ها در اثر تماس با آب  تغییری نمی کند.

دمپایی استخری می تواند به خوبی از پاها در مقابل بیماری های پوستی و قارچی مراقبت کند. همچنین سوراخ هایی در آن تعبیه شده که از طریق آن، آب به راحتی خارج می شود و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. دمپایی استخری بچه گانه در انواع مدل های مختلف نظیر دمپایی استخری انگشتی، دمپایی استخری جلو بسته و دمپایی استخری جلو باز و … طراحی و تولید می شود.

خرید مستقیم دمپایی بچه گانه طرح گل برجسته

خرید مستقیم دمپایی بچه گانه طرح گل برجسته خرید مستقیم دمپایی بچه گانه طرح گل بر جسته با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از همین شرکت امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به شکل مستقیم و بدون واسطه انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند،چرا که برایشان سود خوبی به همراه دارد.

انواع دمپایی بچه گانه در جنس ها و طرح های متنوع در کارخانه های تولید کننده در کشور با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مدرن و در سایز و رنگ های جذاب و زیبا طراحی و ارائه می گردد. از انواع دمپایی بچه گانه می توان به دمپایی بچه گانه ژله ای، دمپایی بچه گانه ساحلی، دمپایی بچه گانه صندل، دمپایی بچه گانه اسپرت و … اشاره نمود که هر کدام دارای کاربرد متنوعی بوده و با توجه به کیفیت، جنس، طرح و مدل، سایز و رنگ، برند و شرکت تولید کننده و … دارای قیمت متفاوتی می باشند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید