شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزان دمپایی پلاستیکی پرستاری بیمارستانی

دمپایی پلاستیکی یکی از کالا های پرمصرف در محیط هایی مانند بیمارستان می باشد که مراکز زیادی نیز این محصول را در کیفیت های متفاوت تحت عنوان دمپایی پلاستیکی ارزان به فروش می رسانند. دمپایی های پلاستیکی ویژه بیمارستانی تحت عنوان دمپایی پلاستیکی پرستاری نیز شناخته می شود که نسبت به نمونه های معمولی دمپایی تفاوت هایی دارد.فروش ارزان دمپایی پلاستیکی پرستاری بیمارستانی

انواع دمپایی پلاستیکی با کف انعطاف پذیر

انواع دمپایی پلاستیکی با کف انعطاف پذیر دمپایی یکی از مهم ترین پوشش ها برای پا در محیط هایی مانند بیمارستان به شمار می آید و دلیل آن هم نوع کار و ایستادن طولانی مدت پرستاران و افرادی است که در آنجا کار می کنند.
به همین دلیل در تولید دمپایی پلاستیکی پرستاری، استانداردهایی مانند داشتن کف انعطاف پذیر و نرم همیشه مورد توجه قرار می گیرد و تولید کننده های این حوزه انواع دمپایی پلاستیکی را که شامل موارد زیر می باشند:

  • دمپایی پلاستیکی جلو باز
  • دمپایی پلاستیکی جلو بسته
  • دمپایی پلاستیکی انگشتی
  • دمپایی پلاستیکی بنددار در مدل ها و طرح های مختلف

    با کفی های انعطاف پذیر و طبی در بازار عرضه می کنند تا افراد در استفاده طولانی مدت از آنها دچار مشکلاتی مانند پادرد، کمردرد و سایر مشکلات دیگر نشوند.
    علاوه بر کفی مناسبی که در ساخت انواع دمپایی های پلاستیکی پرستاری مورد استفاده قرار می گیرد، مواد اولیه در تولید این محصول نیز بسیار مهم است و باید از بهترین مواد استفاده شود تا در تماس با پا، مشکلاتی مانند بیماری ها و تعرق زیاد به حداقل برسد.

خرید ارزان قیمت دمپایی پلاستیکی بیمارستانی مردانه

خرید ارزان قیمت دمپایی پلاستیکی بیمارستانی مردانه دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی در انواع مردانه و زنانه تولید و عرضه می شوند که در نمونه های مردانه آن نیز راحتی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، انعطاف و نرمی دمپایی و داشتن کفی انعطاف پذیر از موارد بسیار مهم به شمار می آید.
تنوع دمپایی پلاستیکی مردانه نیز مانند نمونه های زنانه آن بسیار زیاد است و می توان در طرح های مختلف آن را عرضه کرد.
شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع محصولات مصرفی بیمارستانی در داخل کشور فعالیت می کنند که تولید دمپایی پلاستیکی نیز یکی از اقلام پرمصرف و مهم در سبد کالایی آنها به شمار می آید.
قیمت انواع دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی متفاوت است و با توجه به جنس و سایز آنها متغیر است که معمولا نمونه های مردانه از این محصول به دلیل بزرگ بودن سایز آنها، قیمت بالاتری دارند.
بهترین راه برای خرید انواع دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی ارزان قیمت در طرح های مختلف مردانه، خرید به صورت عمده و مستقیما از تولیدکننده های اصلی این محصول است که امروزه به روش های مختلف حضوری و غیر حضوری اقدام به فروش محصولات خود می کنند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید