شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی صندل تخت و چسبی مردانه

امروزه کارخانه های متعددی انواع صندل و دمپایی را با استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید می کنند. انواع صندل و دمپایی یکی از محصولات پرفروش می باشد که برای استفاده مردان و زنان و بچه ها در طرح و رنگبندی متنوع تولید می شود. فروش دمپایی صندل از همین سایت با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب صورت می پذیرد.

فروش دمپایی صندل تخت و چسبی مردانه

مرکز فروش انواع دمپایی و صندل مردانه

مرکز فروش انواع دمپایی و صندل مردانهصندل یکی از انواع کفش های پرفروش مردانه می باشد که در انواع جنس، رنگ و مدل های مختلف با بهترین کیفیت در شرکت های تولید کننده طراحی و ساخته می شود. امروزه شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین دستگاه ها و بهره وری از افراد توانمند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب انواع صندل های مرغوب مردانه را با طرح های جدید تولید و ارائه می کنند. صندل ها در جنس های مختلفی تولید می شوند که بهترین نمونه آن صندل چرمی می باشد که به دلیل کیفیت بالا و مرغوب فروش بالاتری دارد.

این محصول برای استفاده در تابستان به دلیل گرمی هوا بسیار مناسب است. در هنگام خرید صندل مردانه به موارد زیر دقت نمایید:

  • جنس صندل که باید مقاوم بوده و استحکام کافی را داشته باشد
  • رنگ و طرح مناسب
  • کیفیتی ایده آل داشته باشد
  • دارای قیمت مناسبی باشد

صندل تابستانی مردانه در جنس های مختلف در کشور موجود است و علاوه بر برندهای ایرانی انواع برندهای خارجی توسط شرکت های بازرگانی وارد کشور می شوند که به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارند. این صندل ها معمولا از کشورهای عربی، ترکیه و چین وارد کشور می شوند که دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه ایرانی هستند. صندل چرم مردانه از بهترین چرم طبیعی و یا مصنوعی با طرح های متنوع و جدید تولید می شود. بهترین انواع این محصول در کارخانه های معتبر کشور در شهرهای مختلف به ویژه تبریز با استفاده از متریال مرغوب و دوخت بسیار مناسب تولید می شوند.

صندل های چرم دارای دوام و استحکام بالاتری نسبت به انواع دیگر هستند و به همین علت مشتریان زیادی دارند. این محصول به صورت دست دوز و یا در کارخانه ها به وسیله دستگاه های صنعتی تولید می شود. چرم ها در انواع چرم طبیعی گاوی بوده که در نمونه های شیک و بادوام تولید شده و انتخاب خوبی برای استفاده در بیرون از منزل می باشد.

خرید صندل تخت و چسبی مردانه

در سال های اخیر انواع دمپایی و صندل مردانه در کشور فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند، زیرا دارای کیفیت مرغوب و درجه یک بوده و نسبت به کیفیتی خوبی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. صندل چسبی یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار می باشد که به علت راحت بودن در استفاده مشتریان زیادی دارد. از ویژگی های یک صندل باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای وزن کم و سبک باشد
  • در رنگ و طرح متنوع تولید شده باشد
  • قیمت مناسبی نسبت به کیفیت داشته باشد
  • در شرایط مختلف محیطی ماندگاری خوبی داشته باشد
  • استفاده از آن راحت باشد
  • از دوخت بسیار خوبی برخوردار باشد
  • دارای ساختاری استاندارد باشد

صندل روفرشی مردانه در کارخانه های کشور دز رنگ و طرح متفاوت تولید می شود و یکی از مدل های کاربردی در منزل می باشد و برای منازلی که از کف پوش و یا سرامیک پوشیده شده اند، بسیار مناسب است که با استفاده از آن از پا در برابر آسیب های احتمالی و آلودگی محیطی محافظت می کنید و معمولا این دمپایی ها برای خانم ها و بچه ها نیز با برترین کیفیت تولید می شوند که معمولا برای بچه ها، مدل های عروسکی و رنگ های شاد و روشن را تولید می کنند و این نوع دمپایی نیز به علت کاربردی بودن فروش بسیار خوبی دارد.

لیست قیمت انواع دمپایی برند کیتو

لیست قیمت انواع دمپایی برند کیتودمپایی های طبی به دلیل ساختار استانداردی که دارند، به راحتی در مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند و درد پا و خار پاشنه  را کاهش می دهند همچنین استفاده از دمپایی طبی درجه یک باعث جریان خون منظم در پاها می شود. همان طور که می دانید پا قلب دوم انسان ها می باشد که نگهداری درست از آن بسیار حائز اهمیت بوده و با انتخاب دمپایی باکیفیت می توان از ناراحتی در پا جلوگیری نمود. دمپایی های طبی طوری طراحی شده اند که قوس کف پا را تقویت نموده و به تراز شدن پاها نیز کمک خوبی می کند.

صندل های طبی در انواع زنانه و مردابه با برند معتبر داخلی و خارجی در رنگبندی های متنوع تولید و ارائه می شوند که مشتری با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند آن را تهیه نماید. یکی از برندهای معتبر و معروف کیتو می باشد که انواع دمپایی را با کیفیت عالی و استفاده از بهترین متریال تولید می کند که مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است و یکی از برند های پرفروش در کشور می باشد. یکی از دمپایی ها مورد استفاده برای خانه و بیرون و … دمپایی لاانگشتی می باشد که به دلیل طراحی خاص و کفی طبی و استاندارد، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است و در انواع طرح و رنگبندی زیبا و شیک تولید می شود.

شرکت پخش عمده دمپایی در سراسر کشور

در حال حاضر دمپایی ها با جنس و کاربردهای مختلفی در کشور تولید می شوند و شرکت های زیادی در زمینه تولید و ارائه انواع دمپایی ها در حال فعالیت هستند که سعی می کنند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه این محصول را تولید نموده تا رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند و مشتری همیشه به دنبال محصولی با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب می باشد.

یکی دیگر از انواع دمپایی ها که در بین خانم ها و آقایان استفاده زیادی دارد، دمپایی بیرونی است که با مدل های متنوع صندل، چرم و طبی در سایز و اندازه های مختلف تولید می شود که برای پیاده روی کوتاه مدت مناسب هستند. دمپایی پلاستیکی نیز در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت در شرکت های تولید کننده در سایز و طرح های متنوع تولید می شود که از آن ها برای بیمارستان ها، استخر، هتل ها و منازل و … استفاده می شود که امروزه برندهای متفاوتی در کشور این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کنند. دمپایی آشپزخانه از کفی مناسب و ضد لغزش طراحی و تولید می شود که فرد با پوشیدن آن به راحتی روی سرامیک از آن استفاده کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید