شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده و جزئی دمپایی طبی نیکتا

برا اینکه افراد بتوانند به راحتی در بیرون یا داخل محیط خانه جا به جا شوند، می توانند از انواع دمپایی ها استفاده کنند که به دلیل راحتی  بیشتر در محیط های غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از دمپایی ها بر اساس خصوصیات فیزیولوژیک پا ها طراحی شده اند و فروش دمپایی طبی نیز بر همین اساس استوار است و می تواند در سلامتی پاها نقش زیادی را داشته باشد.

فروش عمده و جزئی دمپایی طبی نیکتا

مشخصات بهترین دمپایی های طبی

مشخصات بهترین دمپایی های طبیمعمولا تا جایی که امکان دارد دمپایی ها را سبک و نرم می سازند تا قدم برداشتن با آن ها به راحت ترین شکل ممکن صورت بپذیرد و فرد احساس راحتی زیادی داشته باشد.
تحقیقات نشان داده است که یک انسان در طول عمر خویش بیش از دویست هزار کیلومتر پیاده روی می کند که برای این امر باید از دمپایی های مناسبی استفاده نمود تا پاهای سالمی داشت.
در مناطقی که آب و هوا گرم تر است، صندل ها گزینه بهتری به نظر می رسند زیرا تهویه و خنک سازی پاها را به صورت خوبی به انجام می رسانند و تعریق پاها نیز کاهش پیدا می کند.
استفاده از صندل در مناطق گرم می تواند محل رشد باکتری ها و قارچ ها در کف پا را از بین ببرد و به سلامتی پاها کمک فراوانی بکند.

ساختمان پا یکی از پیچیده ترین حالت ها و فرم های بدن محسوب می شود که حاوی پانصد ماهیچه، تاندون و رباط است که همگی در کنار تعداد زیادی از استخوان ها قرار گرفته اند.
مجموعه این عوامل وقتی در کنار هم قرار می گیرند حرکت پاها را شکل می دهند که برای سلامتی همه این اعضا باید از کفش ها و دمپایی های مناسب استفاده نمود.
با توجه به حساسیت زیادی که پاها دارند باید همیشه از راهکار هایی استفاده نمود که سلامت پاها تا حد بالایی تضمین گردد که به همین منظور دمپایی طبی مردانه و زنانه ایجاد شده است.
از مهم ترین مشخصاتی که دمپایی های طبی باید داشته باشند این است که بهترین مواد اولیه باید در ساختار آن ها قرار بگیرند تا نرمی و انعطاف پذیری بالایی در دمپایی ها ایجاد گردد.

مرکز فروش دمپایی های طبی نیکتا

شکل ظاهری پاها تاثیر زیادی در سلامتی آن دارد به طوری که کف پا باید دارای قوس مناسبی باشد تا راه رفتن برای فرد به آسانی صورت بگیرد.
فشار وزن بدن باید به طور مساوی در کل مساحت کف پا تقسیم گردد تا به استخوان های ریزی که در کف پا وجود دارند آسیب نیاید که چنانچه نواقصی در این مورد دیده شود، مشکل ساز خواهد شد.
استفاده از کفش های نا مناسب می تواند باعث ایجاد مشکلاتی مثل میخچه پا، زخم و تاول ایجاد شود که در این صورت راه رفتن فرد با مشکل مواجه می شود که دردناک خواهد بود.
پوشیدن دمپایی مناسب می تواند قوس های نامناسب پاها را بپوشاند و از بروز بیماری های پوستی که ممکن است در کف پاها به وجود آید جلوگیری خواهد کرد.

دیابت یکی از بیماری های فراگیر این روز ها است و در کشوری مثل ایالات متحده امریکا بیش از بیست میلیون نفر را به خود درگیر کرده است.
زمانی که فرد به این بیماری مبتلا می شود میزان گردش خون در پاها کاهش پیدا می کند و مواد غذایی کافی به بافت پا نمی رسد که منجر به ایجاد مشکلات حرکتی در آینده خواهد بود.
در این هنگام ممکن است که راه رفتن برای فرد سخت تر شود که برای راحتی بیشتر خود می تواند از دمپایی های طبی نیکتا استفاده کند تا بتواند مسافت بیشتری را طی نماید.
سلامت انسان به قدری مهم و ارزشمند است که قیمت دمپایی طبی هر مقدار که باشد باید هزینه ی آن را تهیه کرده و بهترین محصولات را در این زمینه را دریافت نمود.

عرضه کننده انواع دمپایی مردانه و زنانه

عرضه کننده انواع دمپایی مردانه و زنانهچنان چه پاهای فردی آسیب ببیند می تواند مشکلات بیشتر و فراوانی را در آینده متوجه او گرداند پس همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و باید مراقبت های لازم را انجام داد.
آسیب پا ها باعث ایجاد درد و فشار زیادی در مفاصل و زانو می شود و در هنگام راه رفتن پدیده به نام لنگیدن ایجاد می شود که قطعا برای خود فرد و اطرافیانش دردآور خواهد بود.
البته باید این نکته را مد نظر داشت که عملکرد پا ها دارای تاثیر مستقیمی بر روی ستون فقرات شخص است و چنانچه پا ها آسیب ببینند ستون فقرات نیز در خطر قرار می گیرد.
از طرفی نباید فراموش کرد که فعالیت های روزانه به حد پایینی می رسد و به دلیل نداشتن فعالیت اضافه وزن و چربی خون بالا می تواند به سراغ فرد بیاید و مشکلات جدید و حادی را ایجاد نماید.

آن چه که نباید فراموش کرد این است که پا در بیشترین فاصله ممکن نسبت به قلب قرار گرفته است که همین دور بودن سبب می شود که خون زیادی با پاها نرسد پس بیشتر باید در سلامت پا ها احتیاط کرد.
فروش دمپایی مجلسی باید به گونه ای باشد که کفی مناسب در ساختار دمپایی استفاده شده باشد تا پا در آن به حالت تراز در بیاید.
در انواع دمپایی مردانه و زنانه باید به این موضوع دقت شود که زیر سازی کف دمپایی به بهترین صورت طراحی گردد تا پا در آن به راحتی قرار گیرد.

لیست قیمت انواع دمپایی در بازار

به طور متوسط یک انسان در طول شبانه روز ده هزار قدم بر می دارد که تعداد زیادی از آن ها را با استفاده از دمپایی حرکت می کند.
این گام ها باید به صورت استاندارد و با رعایت اصول برداشته شوند تا بتوانند سلامت پاهای فرد را تضمین کنند و برای این موضوع باید از دمپایی های مناسب کمک گرفت.
برای کسانی که دارای پیاده روی های طولانی هستند، استفاده از کفش ها و دمپایی های طبی می تواند درد ها را کاهش و تسکین دهد.

فروش صندل خارجی نیز به دلیل بافت مناسب و نرمی که دارد می تواند برای افراد زیادی راهگشا باشد و آن ها را از درد های مزمن پا خلاص کند.
دمپایی طبی به شکلی طراحی شده است که به فرد اجازه می دهد انگشتان پا را به راحتی تکان دهد و فضای بین انگشتان به دلیل تهویه مناسب در سلامت کامل خواهد بود.
ارائه لیست قیمت انواع دمپایی در بازار نشان دهنده این موضوع است که محصولات طبی در شرایط خوبی از لحاظ تولید قرار دارند و میزان سلامت جامعه با کمک آن بالاتر رفته است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید