شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی انگشتی ژله ای

از دمپایی ها در مکان های مختلفی می شود استفاده کرد. این نوع از کالای پلاستیکی رنگ ها، سایزها و همینطور مدل های گوناگونی دارد که در کیفیت های متنوعی نیز تولید می گردند. از طرفی، فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی انگشتی ژله ای با قیمت های عالی و تنوع بالا انجام می شود که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند.فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی انگشتی ژله ای

تولیدکننده دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

تولیدکننده دمپایی پلاستیکی بیمارستانی شرکت تولید کننده دمپایی پلاستیکی بیمارستانی، با استفاده از مواد اولیه مختلف، محصولاتی از این قبیل را به صورت یک بار مصرف و یا چندین بار مصرف می سازد. فرق زیادی بین این نوع از کالاها وجود دارد و طبعاً از نقطه نظر قیمت و کیفیت با هم یکسان نیستند.

دمپایی هایی که مخصوص بیمارستان ساخته می شوند، برای امور گوناگونی تولید می گردند و از آنان در محیط های آزمایشگاهی، اتاق عمل، بخش عمومی، بخش های آی سی یو غیره کار می گیرند که هم پرسنل و بیماران می توانند از آن استفاده کنند. این محصولات برای کودکان و بزرگسالان تولید می شوند که رنگ های زیر را دارند:

  • در رنگ سفید
  • در رنگ مشکی
  • در رنگ سبز
  • در رنگ سرمه ای
  • در رنگ صورتی
  • در رنگ آبی
  • در رنگ قرمز

باید بگوییم، نوع پلاستیکی کیفیت های متنوعی را دارا می باشد و که بهترین های آن، با استانداردهای خاص و زیر نام طبی ساخته می شوند که هم راحت بوده و هم این که در طولانی مدت بدون این که احساس درد در نواحی پا و کمر بنمایید، می توانید استفاده کنید.

خرید دمپایی انگشتی بچه گانه فانتزی

خرید دمپایی انگشتی بچه گانه فانتزی جهت خرید دمپایی انگشتی بچه گانه فانتزی، نکات متفاوتی را باید رعایت کنید. اول این که کالا از کیفیت منحصر به فردی برخوردار باشد که به پا و همچنین پوست لای انگشتان کودک آسیب نرساند. همچنین زیبا بوده و رنگ های متنوعی داشته باشند. مهمترین مسئله نیز ضد حساسیت بودن دمپایی است.

اما از این ها که بگذریم، خرید را به شکل عمده و یا جزئی می توان انجام داد که مراجع فروش هر یک متفاوت است. اصولاً به صورت کلی در بسته بندی های بزرگ که شامل سری های مختلف هستند، عرضه صورت می گیرد. قیمت های هم فرق می کند و ارزانتر آن را مشتریان به دست می آورند.

افراد خاصی خریداران این نوع از دمپایی ها می باشند که عمدتاً در کار کسب و کار این نوع از محصولات اند. با همه این موارد، می توان هم اکنون به بسیار راحت و بدون این که نیازی به حضور در محل عرضه باشد، بهترین ها این نوع از دمپایی ها را سفارش داد. این کار از طریق این فروشگاه انجامی شدنی است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید