شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی هتلی شیک

دمپایی پلاستیکی هتلی بیشتر در سرویس های بهداشتی هتل ها مورداستفاده قرار می گیرد.  این نمونه دمپایی در مدل های مختلف و رنگبندی های متفاوت به بازار فروش عرضه می شود. فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی شیک به هتل داران غالبا با قیمت های پایین و باور نکردنی صورت می گیرد. در این روش محصول تولید شده بدون واسطه از تولید کننده به دست مصرف کننده خواهد رسید.فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی هتلی شیک

آشنایی با انواع دمپایی های هتلی

آشنایی با انواع دمپایی های هتلی دمپایی هتلی که غالبا برای رعایت بهداشت فردی در هتل ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، از مواد اولیه مختلفی تولید می شود. این نمونه دمپایی بر اساس نوع و کیفیت جنس  در انواع مختلف تولید می شود. این محصول به صورت دمپایی‌ پلاستیکی، حوله ای و یکبار مصرف به هتل داران عرضه می شود.

بسته به کاربردهای مختلف هر کدام از نمونه های متفاوت این محصول، می توان جنس دمپایی مورد نظر را انتخاب کرد.

دمپایی های یکبار مصرف معمولا قابلیت شست و شوی ندارند و برای زمان کوتاهی می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل قیمت این نمونه دمپایی بسیار ارزان است.

دمپایی هتلی حوله ای نسبت به دمپایی یکبار مصرف مقاوم تر بوده، بسیار نرم و راحت است و قابلیت شست و شوی دارد. از این مدل دمپایی در فضای هتل می توان استفاده کرد.

دمپایی پلاستیکی هتلی نیز در حمام و سرویس بهداشتی هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. دمپایی هتلی از هر جنسی که باشد در مدل های زنانه، مردانه و بچگانه تولید می شود. همچنین این محصول در سایز بندی مختلف و به صورت جلو بسته و جلو باز و انگشتی در معرض فروش قرار می گیرد. رنگ بندی های نمونه های مختلف دمپایی هتلی نیز بسیار متنوع است.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی شیک بیرونی

خرید عمده دمپایی پلاستیکی شیک بیرونی تولیدکنندگان انواع دمپایی پلاستیک در طراحی نمونه های مختلف این محصول، دمپایی های بسیار شیک و راحتی را برای استفاده در محیط بیرون طراحی می کنند.

این نمونه دمپایی به دلیل راحتی و نرمی مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی بیرونی بسته به نوع و کیفیت این محصول همچنین سایز بندی آن با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. تولید کنندگان این محصول غالبا برای خریداران عمده تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته و درصدد هستند با سود کمتر، فروش بیشتری را برای خود رقم زنند.

عرضه کننده این نمونه دمپایی با عرضه مستقیم و ارائه با کیفیت ترین محصول در قیمت پایین سعی می کنند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی این محصول، از ورود نمونه های خارجی به داخل کشور جلوگیری کنند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید