شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید عمده انواع دمپایی روفرشی جدید

کف پای انسان یکی از مهم ترین قسمتهای بدن بوده و نیاز به مراقبت بسیار دارد، دمپایی روفرشی با گرم نگهداشتن و محافظت از پاها نقشی اساسی در محیط منزل و جلوگیری از آسیب های احتمالی و بروز مشکلات بدنی و بیماری هایی مانند واریس، خارپاشنه و خستگی ایفا می کند. همه افراد خانواده بهتر است از دمپایی روفرشی استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند گردند. خرید دمپایی روفرشی جدید در سبک ها و طراحی متفاوت را می توان از وب سایت فروشگاهی این مجموعه انجام داد.

قیمت خرید عمده انواع دمپایی روفرشی جدید

خرید بدون واسطه انواع دمپایی روفرشی جدید

خرید بدون واسطه انواع دمپایی روفرشی جدیدانوای از دمپایی های روفرشی را می توان از جنس پلاستیک، چرم، حوله، مخمل یا پارچه و … مشاهده نمود، این مدل های خانگی نسبت به دمپایی های مورد استفاده مجلسی و یا سرویس های بهداشتی؛ سبک تر و راحت تر بوده و نوع طبی آن نیز بسیار محبوب می باشد.

دلایل زیادی برای استفاده از دمپایی روفرشی می توان نام برد که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم؛ مانند گرم نگهداشتن پا در برابر سرمای سرامیک کف خانه و یا پارکت، محافظت از ناخن ها و انگشتان پا و جلوگیری از ترک پاشنه و درد مچ پا و … که مهم ترین آن ایجاد راحتی و گرما در پا می باشد.

در کنار تمام موارد بحث زیبایی شناختی و مد را نیز در انتخاب خود مد نظر داشت؛
پوشیدن یک جفت دمپایی زیبا و شکیل با طرح های جالب و خوش رنگ در کنار ایجاد
راحتی، حس شیک پوشی و جذابیت را نیز برآورده خواهد کرد.

در انتخاب یک دمپایی مناسب بهتر است چند نکته را در نظر داشت این که یک دمپایی روفرشی مناسب بهتر است که دارای حداکثر دو سانتی متر پاشنه بوده و قسمتی که با پوست پا در تماس است نرم و لطیف و حالت ارتجاعی کمی داشته باشد تا پا در آن راحت باشد.

قسمت قوس کف پا در دمپایی حتما وجود داشته باشد تا حالت ارگونومیک پا حفظ شده و باعث کمر درد یا پا درد نباشد.

بهتر است سبک بوده و وزن کمی داشته باشد تا بتوان به راحتی با آن راه رفته و  وزن اضافی به بدن تحمیل نکند.

بهتر است در محیط منزل از پوشیدن دمپایی های پلاستیکی و جلو بسته که از عبور جریان هوا در قسمت پا جلوگیری می کنند خودداری کرده و ترجیحا از انواع قابل شستشو استفاده نمود تا بتوان از تمیزی و سلامت آن مطمئن بود.

با جستجو در دنیای اینترنت، به لیست بلندی از انواع زیباترین مدل های موجود دمپایی، مناسب هر نوع سلیقه ای خواهیم رسید که بهترین خرید بدون واسطه انواع دمپایی روفرشی جدیدخواهد بود.

جدیدترین مدل های دمپایی روفرشی جدید

جدیدترین مدل های دمپایی روفرشی جدیددمپایی ها جزو کالاهایی هستند که به مرور زمان تغییرات بسیاری در زمینه ساختار و قیافه داشته و مدل های بسیاری از آن ها ساخته شده است.

انواع مدل دمپایی روفرشی اعم از انگشتی، طبی، چرمی و … را امروزه می توان در رنگ بندی بالا و مدل ها با انواع متریال مشاهده نمود که سلیقه طیف وسیع تری از بانوان ، آقایان و کودکان را در بر می گیرد.

سبک دمپایی مورد نظر هر کسی کاملا بستگی به نظر شخصی دارد؛ ممکن است کسی از دمپایی های شبه پاپوش استقبال کند و دیگری از نوعی دمپایی شفاف، بهتر است موقع خرید چند مدل متفاوت و با سبک های مختلف را تست کرده و سپس تصمیم نهایی بگیرید.

بهتر است حالت بدن خود را نیز در نظر داشته باشید، کسانی که پاهایشان بیشتر عرق می کند حتما باید نوعی دمپایی با کف پارچه ای انتخاب کنند و از انتخاب انواع پلاستیکی پرهیز نمایند چون ترکیب عرق پا و پلاستیک محیط مناسبی جهت رویش انواع قارچ و عفونت خواهد بود.

توصیه می شود از دمپایی های ساخته شده با الیاف طبیعی استفاده شود، انواع ساخته شده با متریال و مواد مصنوعی مستعد بوی بد و عرق پا می باشند.

یا اگر بسیار سرمایی هستید انتخاب دمپایی شبه بوت و پاپوش مانند می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اگر دائما از دمپایی روفرشی استفاده می کنید بهتر است در انتخاب خود دقت بیشتری کرده و بیشتر هزینه کنید، سلامت پاها همیشه باید انتخاب اول هر کسی باشد.

جدید ترین مدل های دمپایی روفرشی جدید را می توان در وب سایت فروشگاهی آنلاین این مجموعه مشاهده نمود.

فروش دمپایی روفرشی جدید شیک

فروش دمپایی روفرشی جدید شیکفروشگاه های بسیاری به صورت آنلاین و حضوری به عرضه انواع دمپایی می پردازند ولی مطمئنا هر فروشنده ای نمی تواند جنس خوب با قیمت عالی ارائه دهد.

همچنین می توان از طریقق اینترنت خرید نمود؛ وب سایت های اینترنتی یا قرار دادن لیست وسیعی از انواع مدل های جدید و و زیبا می توانند یک مرجع عالی باشند ولی همچنان که بارها گفته شده است هر فروشنده اینترنتی نمی تواند مطمئن و مناسب باشد و همیشه احتمال فیشینگ و مشکلات دیگر وجود خواهد داشت، پس فقط باید از فروشگاه های آنلاین معتبر و با سابقه اقدام به خرید نمود.

خرید از تولید کننده به صورت مستقیم همیشه جزو اولین و بهترین انتخاب ها می باشد، چون علاوه بر عرضه اجناس به قیمت تولیدی و پایین؛ خود گواهی بر کیفیت بالا و اطمینان از اصل بودن جنس خواهد بود.

خرید از تولید کننده علاوه بر محسنات فوق، امکان ثبت سفارش در هر تعداد و در هر مدل را به خریدار داده و محصولات را گارانتی می نماید.

بهترین مرجع فروش دمپایی روفرشی جدید و شیک فروشگاه این مجموعه می باشد که با سابقه طولانی مدت در این عرصه و با عرضه اجناس به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، بهترین و مقرون به صرفه ترین خرید را به متقاضیان ارائه می دهد.

قیمت روز دمپایی روفرشی جدید

قیمت روز دمپایی روفرشی جدیدقیمت روز دمپایی روفرشی به عوامل بسیاری بستگی داشته و در حال تغییر می باشد مانند:

  • قیمت مواد اولیه
  • نوع مواد اولیه ( چرم، پارچه، پلاستیک و …)
  • دست دوز یا صنعتی ساز
  • ساده و یا طرح دار
  • نوع تزئینات ( نگین، پوست و …)
  • برند سازنده
  • و …

هر کدام از عوامل فوق بر روی قیمت گذاری جنس تولیدی تاثیر گذار بوده و بر اساس نرخ روز تعیین می گردد.

میزان عرضه و تقاضا و همین طور مد روز بودن نیز بر روی قیمت اجناس تاثیر گذار می باشد.

بهترین نوع خرید در مقدار انبوه، خرید به صورت عمده می باشد؛ این مجموعه با همکاری بهترین تولید کنندگان در عرصه انواع دمپایی از روفرشی تا هتلی و … اجناس خود را با پایین ترین قیمت ممکن ، بهترین کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش به دست متقاضیان می رساند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید