شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپای طبی

دمپایی وسیله ی کاربردی و مهم است که دارای طیف طرح و رنگ وسیعی می باشد. دمپایی مناسب باید دارای کفی نرم و راحت بوده و فضای کافی برای تهویه ی هوا داشته باشد. امروزه طراحی زیبا و شیک این محصول در رنگ بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. جنس دمپایی می تواند پلاستیک، چرم و یا ترکیبی از این دو باشد. انواع دمپایی طبی، تابستانه، روفرشی و غیره وجود دارند. قیمت دمپای طبی بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت می باشد.

قیمت دمپای طبی

دمپایی های طبی دارای چه شاخصه هایی می باشند؟

دمپایی های طبی دارای چه شاخصه هایی می باشند؟دمپایی از نظر سایز و طرح بسیار متنوع است. در یک منزل شاید چندین جفت دمپایی دیده شود که بسته به مکان مورد استفاده طرح و رنگ متنوعی داشته باشد. به طور مثال در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … دمپایی مخصوصی وجود دارد. دمپایی که شما ساعت زیادی در روز به پا دارید باید اصول ارگونومی در تولید آن رعایت شده باشد و دارای کفی نرم و قابل انعطافی باشد.

امروزه به دلیل اینکه اکثر خانه ها با کف سرامیک می باشد و معمولا فضای کمی از منزل با فرش پوشیده شده لازم است که در داخل منزل دمپایی راحتی داشته باشیم تا پوست پا روی سرامیک به مرور زمان زبر نشود و یا آسیب نبیند. بنابراین شما ساعات زیادی در منزل دمپایی به پا دارید که نیاز است در آن احساس راحتی کنید تا دچار پا درد و یا کمر درد که ارتباط مستقیمی با پا و نوع دمپایی و کفش دارد، نشوید.

دمپایی های طبی با رعایت تمام اصول استاندارد گزینه ی مناسبی برای شما می باشند تا در آن احساس راحتی کنید. این نوع دمپایی علاوه بر استاندارد بودن دارای طرح و رنگ متنوع و نیز جنس باکیفیتی می باشد. دمپایی طبی به خصوص برای کسانی که مشکل پا درد دارند بسیار توصیه می شود. دمپایی طبی در انواع تابستانه، روفرشی و مجلسی وجود دارد. 

چرا باید از دمپایی های طبی استفاده کنیم؟

چرا باید از دمپایی های طبی استفاده کنیم؟همان طور که به لباسمان اهمیت می دهیم پا نیز نیاز به یک پوشش مناسب دارد. کفش یا دمپایی غیر استاندارد باعث پادرد، انحراف انگشت و مشکلاتی از این قبیل می شود. علاوه بر این ها زیبایی دمپایی و کفش نیز نکته ی مهمی است که در انتخاب باید به آن توجه کرد. 

حتما شما حداقل یک یا دو جفت دمپایی در منزل دارید و از آن ور مکان های مختلف استفاده می کنید. دمپایی انواع مختلفی همچون ساده، لا انگشتی، جلو بسته و غیره دارد. دمپایی طبی مشکلاتی مانند خار پاشنه، درد های مزمن پا، پینه و التهاب را از بین برده و باعث می شوند فرد راه رفتن آسان و بدون درد را تجربه کند.

در هر سنی که هستید بهتر است و به شما توصیه می کنیم از دمپایی طبی استفاده کنید تا مجبور به جراحی پاهایتان نشوید. دمپایی طبی هر دردی را که مربوط به پا باشد درمان می کند. میخچه یک بیماری شایع می باشد که معمولا از کفش غیر استاندارد به وجود می آید. دمپایی طبی با تشک بادی می تواند پاهایتان را سالم کرده و به حالت طبیعی برگرداند.

دمپایی طبی به دلیل محرک بودن خون، برای بیماران دیابتی که دارای درد عصب پا و نواحی آن می باشند بسیار مناسب است و می تواند تا حد زیادی از درد شان بکاهد. در برخی بیماران دیابتی خون در قسمت هایی از پا حرکت کندی دارد. دمپایی یا صندل طبی می تواند با مهیا کردن محیطی سالم و استاندارد برای پا به حرکت خون در عروق کمک کند.

تفاوت دمپایی های طبی زنانه و مردانه

تفاوت دمپایی های طبی زنانه و مردانهانسان در طول روز قدم های زیادی بر می دارد. استفاده از کفش یا دمپایی مناسب می تواند پا را از بیماری ها و دردهای مزمن پا حفظ کند. با دمپایی طبی قدم زدن راحتی را در خانه و یا خارج از آن تجربه خواهید کرد. این نوع دمپایی ها دارای فضای کافی برای پا می باشند و پا احساس سختی و ناراحتی نمی کند.

دمپایی طبی دارای خاصیت ضربه گیر می باشد که باعث می شود به پاشنه ی پا فشار کمتری وارد شود. این محصول چه در نوع زنانه و چه مردانه به گونه ای طراحی شده است که مناسب افراد دارای خار پاشنه می باشد و کفی بسیار نرم و راحتی دارد. قوس های طولی و عرضی مناسب دمپایی طبی باعث حفظ سلامت پا شده و از صاف شدن کف پا جلوگیری می کند.

دمپایی طبی زنانه دارای رنگ بندی متنوع و مناسب هر سنی می باشد. یکی از شاخصه های دمپایی طبی تراز شدن پاها و زیرسازی پاشنه ی پا می باشد. در صورت پوشیدن دمپایی غیر استاندارد دچار التهاب و صافی کف پا می شویم که ممکن است دردهای زیادی را به دنبال خود داشته باشد.

بیماران دیابتی و قلبی یکی از حساس ترین افراد هستند که انتخاب دمپایی طبی استاندارد برایشان اهمیت بسزایی دارد. پا دورترین عضو بدن می باشد که خون توسط پمپاژ قلب به آن می رسد. افرادی که بیماری قلبی دارند باید با استفاده از کفش طبی که محرک جریان خون می باشد به گردش خون در عروق کمک کنند. 

افراد دیابتی که وزن سنگینی دارند فشار زیادی به پاهایشان وارد می شود. این افراد در معرض شدید آسیب دیدگی پا می باشند. در نتیجه باید با مراقبت و پوشیدن دمپایی طبی از بروز صدمات جدی به پاهایشان جلوگیری کنند.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت دمپایی

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت دمپایی قیمت دمپایی بسته به مدل، سایز و جنس مواد اولیه در تولید دارد. رویه ی دمپایی می تواند از جنس های مختلفی همچون چرم، پلاستیک و یا پارچه باشد. دمپایی مرغوب باید علاوه بر جنس باکیفیت و با دوام، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. دمپایی های طبی نسبت به کیفیتشان قیمت بسیار مناسبی دارند.

دمپایی طبی مردانه و زنانه با کفی و رویه ی چرم مصنوعی در سایز بندی و رنگ های متنوع وجود دارد. انسان بیشتر از زیبایی ظاهری به سلامت بدن خود اهمیت دهد. دمپایی یا کفش باید علاوه بر ظاهر مناسب و زیبا، راحت و استاندارد باشد. کشور ما یکی از بزرگترین تولید کننده ی انواع دمپایی طبی است.

تنوع رنگ و مدل شیک این نوع دمپایی باعث می شود بتوانید آن ها را با هر رنگ لباسی که می خواهید ست کنید. خرید دمپایی طبی از این سایت به صورت غیرحضوری و ارسال به سایر نقاط کشور توسط برترین خریداران کفش طبی انجام می شود. سفارش عمده انواع دمپایی طبی با کیفیت درجه یک و قیمت ویژه در همین سایت امکان پذیر می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید