شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عرضه دمپایی طبی مردانه پاپا زیره پیو

دمپایی ها انواع مختلفی دارند که اغلب از جنس های پلاستیکی تولید می شوند. این محصولات را می توان در جاهای گوناگونی نیز مورد استفاده قرار داد. اما آیا می دانید قیمت عرضه دمپایی طبی پاپا زیره پیو چند است؟ از نحوه ارائه آن مطلع هستید؟ چه مشخصاتی بهترین محصولات دارند؟ پاسخ این سوالات را در دو بخش آتی ارائه داده ایم.قیمت عرضه دمپایی طبی مردانه پاپا زیره پیو

ویژگی های دمپایی طبی مردانه راحت

ویژگی های دمپایی طبی مردانه راحت بدون شک، بسیاری از مشتریانی که در پی خرید دمپایی هستند، یک سری از فاکتورها را در نظر گرفته و سپس به انتخاب محصول می پردازند. ما هم در این جا می خواهیم جهت آگاهی دهی بهتر، ویژگی های دمپایی طبی مردانه راحت را برای شما خوانندگان عزیز ارائه دهیم که عبارت می باشند از:

  • از جنس عالی برخوردار باشند.
  • ضربه گیر بوده و به پا آسیب نرسانند.
  • ارتفاع پاشنه آنان بیش از ۲٫۵ سانتی متر نبوده و به صورت استاندارد تولید شده باشند.
  • از کفی، با جنس خوبی برخوردار بوده که بیشتر از پی یو ساخته می شوند.
  • قوس های دمپایی به شکل عرضی و طولی بوده و متناسب باشند.
  • در هر هنگام راه رفتن، باعث اذیت پا و ستون فقرات نگردد.
  • نرم، ملایم و در همین حال مقاوم باشند.

باید گفت، این دمپایی های مدل های گوناگونی دارند و در رنگ های متفاوتی مانند زرد، آبی، نارنجی سبز و پس زمینه مشکی عرضه می شوند. سایزهای متنوعی را نیز دارا می باشند که از ۳۷ تا ۴۵ ادامه داشته و برای مشتریانی که کوچک پا و بزرگ پا هستند، مناسب اند.

در هر صورت، برای خرید نیاز است تا به نکاتی که ذکر کردیم، دقت داشته باشید و همین طور به برند سازنده نیز توجه کنید تا کالایی مرغوب را به دست آورید.

عمده فروشی دمپایی طبی پاپا زنانه

عمده فروشی دمپایی طبی پاپا زنانه برند پاپا، دمپایی ها و صندل های زنانه را نیز تولید می کند که ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند. آنان نیز به مانند نوع مردانه نرم، با دوام و کاملاً بر اساس استانداردها ساخته می شوند. از طرفی، خریداران کلی این محصولات می توانند به عمده فروشی دمپایی طبی پاپا زنانه سر ‌زده و خرید را با قیمت های باورنکردنی انجام دهند.

باید بگوییم، دمپایی پاپا زنانه نیز در تنوع رنگ و مدل های گوناگونی ساخته می شود و از طرفی سایز های آن نیز بین ۲۶ تا ۴۰ است.

همچنین عرضه کننده در کارتن هایی که حاوی ۲۴ جفت از محصول می باشد، کالای را در اختیار مشتریان می گذارد. برای این که بتوانید بیشتر معلومات در خصوص عرضه و قیمت ها به دست آورید، بهتر است با واحد فروش این سایت تماس برقرار کرده و ضمناً سفارش را نیز ارائه دهید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید