شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع دمپایی به صورت عمده

فروشندگانی که می خواهند از قیمت دمپایی عمده مطلع شوند می توانند از مشاوران و متخصصان بخش فروش رنج قیمت دمپایی را بپرسند. همانطور که می دانید دمپایی ها دارای مدل های متنوعی هستند که از لحاظ رنگ و سایز با هم فرق می کنند و قیمت هر کدام از آنها به کیفیت و برند محصول بستگی دارد.

قیمت فروش انواع دمپایی به صورت عمده

برترین تولید کننده های دمپایی در ایران

برترین تولید کننده های دمپایی در ایرانبرترین تولید کنندگان داخلی هستند که انواعی از دمپایی مردانه و زنانه را در جدیدترین مدل های گوناگون انجام می شود اغلب این محصولات دارای مدل های بندی هستند که از مواد اولیه مناسب مانند چرم مصنوعی تولید شده اند.

در تمام فصول سال فروش این محصول بسیار بالا است و در تمامی پشت ویترین های کفش فروشی دیده می شود. در داخل کشور انواع برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده این سری دمپایی ها هستند.

فروش دمپایی تابستانی بیشتر مربوط به فصل گرما می باشد که اغلب در طرح های بند دار مردانه و زنانه تولید می شود.

تمامی مشتریان و فروشندگان می توانند انواعی از جدیدترین و شیک ترین دمپایی های زنانه را به صورت عمده و کلی با قیمت ارزان تر خریداری کنند.

شرکت ها و کارخانه های تولیدی دمپایی با شروع فصل جدید انواعی از دمپایی اسپرت مردانه جدید را برای فروش به بازارها عرضه می کنند.

این نوع دمپایی ها از فروش منحصر بفردی برخوردار بوده اند  اغلب پسرهای های جوان این مدل دمپایی ها را پسند و خریداری می کنند.

دمپایی مردانه تابستانی از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند که از لحاظ رنج قیمت با هم فرق دارند. همانطور که می دانید دمپایی چرم خالص از لحاظ قیمت بسیار گران است و تمامی افراد قدرت خریداری آن را ندارند به همین دلیل بیشتر از محصولات چرم مصنوعی خریداری می کنند.

بهتر است با توجه به گرم شدن هوا از دمپایی جلو باز استفاده کرد و هنگام خرید محصول زیبایی ظاهری محصول مورد نظرتان باشد. اگر به دنبال دمپایی روفرشی زنانه هستید می توانید انواعی از شیک ترین مدل ها را از ما بخواهید.

مرکز فروش انواع دمپایی های مردانه و زنانه

همانطور که می دانید انواعی از دمپایی های صندل در طرح های مردانه و زنانه در تمامی فصول سال بازار فروش خوبی دارند. فروش این محصول بیشتر در فصل گرما رونق دارد و به خوبی فروخته می شود.

انتخاب یک دمپایی مناسب یکی از تصمیمات مهم است که باید در هنگام خرید به جنس، سایز و شکل ظاهری آن توجه شود.

 دمپایی زنانه شامل مدل های روفرشی، مجلسی و غیره هستند که هر دو نوع در شیک ترین طرح ها از کارگاه های تولیدی به بازارها عرضه می شوند.

فروش دمپایی صندل مردانه جلو باز در تابستان رکورد جهانی زده و مصرف کنندگانی زیادی را به خود اختصاص داده است. 

فروشندگان زیادی در نقاط مختلف کشور همه ساله انواعی از بهترین مدل دمپایی ها را به فروش می گذارند.

این محصولات می توانند شامل رنگ ها و جنس های مختلفی باشند. دمپایی ها دارای دو مدل جلو باز و جلو بسته هستند که هر کدام برای مکان های خاصی کاربرد دارند.

خرید این سری محصولات  به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می گیرد.

فروشندگانی که قصد خرید این کفش ها را به صورت عمده دارند باید روشی را انتخاب کنند که برایشان به صرفه می باشد.

دمپایی ها امروزه از سایزهای متخلفی برخوردار می باشند و همه روزه جدیدترین مدل ها در طرح های متنوع توسط کارگاه ها تولید می شوند.

فروشندگان این محصول نرخ مصوب دمپایی را از نمایندگی ها و عمده فروشی ها می پرسند سپس در مغازه های خود با همان قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

بسیاری از تامین کنندگان خود به صورت مستقیم به عمده فروشی دمپایی می پردازند که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.

زیرا واسطه ها را کنار گذاشته اند و فروش مستقیم دارند که این کار می تواند به نفع مشتری و مصرف کننده باشد.

لیست قیمت عمده فروشی دمپایی

لیست قیمت عمده فروشی دمپاییدر داخل ایران واحدهای تولیدی فراوانی در زمینه تهیه و ساخت انواع دمپایی فعالیت می کنند و جدیدترین محصولات را به بازارها عرضه می کنند.

تمامی مشتریان می توانند به روش های متعدد از قیمت روزانه این دمپایی ها باخبر شوند سپس به صورت کلی به سفارش آنها بپردازند.

همه ساله کفاشان جدیدترین دمپایی های زنانه را با جنس های مختلف می سازند و به بازارها عرضه می کنند.

مدل های پاشنه دار و مجلسی یکی از شیک ترین محصولات زنانه بوده و اغلب جوانان به سمت این مدل دمپایی ها روی آورده اند.

اغلب دمپایی های روفرشی جنس پارچه ای و لمه دارند که پوشیدن آنها بسیار راحت است.

این مدل دمپایی ها توجه همه خانم های جوان را به خود جلب کرده است در پشت ویترین مغازه های کفش فروشی به چشم می خورد.


سفارش عمده و جزئی انواع دمپایی

فروشندگانی که قصد خرید انواع دمپایی بچه گانه، مردانه و زنانه را دارند می توانند به صورت کلی و عمده با قیمت های کمتری انواع و اقسام گوناگونی از آن هارا با قیمت های کمتری سفارش دهند

و به صورت عمده وارد مغازه های خود کنند. دمپایی های پلاستیکی از مدل ها و طرح های پرفروش در بازارهای داخلی و خارجی می باشند.

برخی از تولیدی های کفش، به دنبال مدل های اسپرت زنانه هستند و بیشتر در زمینه تولید مدل های جدید فعالیت می کنند.

این محصولات شامل رنگ ها و طرح های متفاوت  می باشند. فروش عمده این کالا توسط نمایندگی ها انجام می گیرد و فروشندگان برای مغازه های خود می توانند از این مراکز سفارشات خود را انجام دهند.

کارگاه های تولیدی دمپایی، سالانه انواعی از مدل های مردانه  و زنانه را در رنگ ها و طرح های خاص به صورت کلی به سوی بازارهای فروش عرضه می کنند.

در این تولیدی ها افراد زیادی در حال ساخت جدیدترین دمپایی ها هستند که از این طریق کسب درآمد می کنند و باعث اشتغال زایی هم می شود.

اغلب دمپایی های زنانه شامل مدل های اسپرت، مجلسی، جلوباز و غیره هستند که جوان پسند می باشد و مشتری این محصولات، خانم های شیک پوش ایرانی هستند.

کشور ایران از واردات دمپایی های زنانه و مردانه بی نیاز است و خود تامین کننده اصلی دمپایی به حساب آمده است به طوری که بخش اعظمی از این محصولات را به نقاط دیگر جهان ارسال می نماید که این امر به اقتصاد کشور کمک بهینه ای می کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید