شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت خرید انواع دمپایی زنانه

خرید دمپایی زنانه یک نوع کفش محسوب می شود که دارای کاربردهای زیادی می باشد و مفید برای پا و مراقبت از پا می باشد که اغلب در منزل یا محل کار استفاده و کاربرد دارد ولی پا را به طور کامل نمی پوشاند.

دمپایی ها دارای انواع مختلفی می باشند که دارای جنس های متفاوتی می باشند مانند پلاستیکی، ابری و حوله ای که هر کدام دارای کاربرد جداگانه و برای مکان های مختلفی استفاده می شوند.

همچنین در نوع های دیگر دمپایی می توان از مدل های جلوبسته، لا انگشتی و معمولی و از دمپایی پلاستیکی اغلب در حمام و کنار استخر استفاده کرد و منظور از دمپایی کفش کن نیست کفشی است که در درون خانه نزدیک به پای صاحبخانه قرار دارد.

لیست قیمت خرید انواع دمپایی زنانه

نمایندگی فروش دمپایی پانیا

نمایندگی فروش دمپایی پانیااستفاده از دمپایی بعد از کفش برای راحتی بهتر و استفاده در مکان های باز و فضای کوچک مانند حمام، سرویس های بهداشتی و غیره می باشد. دمپایی های دارای انواع مختلفی می باشند مانند زنانه،دخترانه،مردانه، بچگانه و پسرانه که این دمپایی ها در رنگهای خاص می باشند که خرید آن به سلیقه فراد بستگی دارد.

انواه دمپایی ها با جنس پلاستیک با مواد اولیه با کیفیت عالی و درجه یک و کاملا بهداشتی ساخته می شوند این محصولات دارای وزن سبک و بسیار نرم و  قابل انعطاف بوده که دارای مدل های مختلف با ابعاد گوناگون در اندازه و سایزهای مختلف می باشند که در اثر شستشو مداوم تغییر رنگ و حالت نمی دهند و هر کدام از دمپایی ها با سایز و قالب پا طراحی شده اند که انواع دمپایی ها دارای فواید و معایبی می باشند که هر کدام به نحوی به پا آسیب می رسانند یا مفید می باشند.

عرضه انواع دمپایی مردانه و زنانه

انواع دمپایی حوله ای زنانه با طرح های زیادی مانند پاپیونی، گلدار و پروانه می باشند که اغلب بعد از بیرون آمدن از حمام از آن استفاده می کننداین محصولات از بهترین مارکها و برند های تولید شده در داخل کشور محسوب می شوند که مدل های آن متناسب با مدل های روز دنیا در بازار به صورت عمده به فروش می رسد. این محصولات در بسته بندی های سلفونی شفاف به تعداد یک جفت در هر بسته به فروش می رسند این محصولات با کیفیت عالی و در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه و در خدمت مشترین قرار می گیرند.

این محصولات اغلب به شکل عروسکی می باشد و قیمت آن نیز ارزان و مقرون به صرفه برای افراد جامعه می باشد. این محصولات در اکثر شهرهای ایران مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد و غیره به بهترین نحو و کیفیت عالی  و قیمت مناسب و ارزان تولید و به بازارهای فروش عرضه می گردد.

انواع دمپایی های حوله ای در طرح ها و رنگ و سایز مختلف مناسب برای خانوم ها، آقایان و کودکان تولید می شوند که مدل آنها از جنس پارچه حوله ای، با رویه ضخیم تولید می شوند که کفی آنها عاج دار و مقاوم  و از طول عمر خوبی برخوردار می باشند.

اما دمپایی حوله ای عروسکی بچگانه که دارای طرح های فانتزی و عروسکی هستند که بسیار نرم و راحت و هنگام راه رفتن می توانند از آنها استفاده نمایند.

برای خرید دمپایی مجلسی و دیگر انواع دمپایی ها در سایز و اندازه و نوع کیفیت و جنس می توان از نمایندگی ها و فروشگاههای بزرگ کفش از جنس پلاستیک یا پلاسکوها با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمود.

این محصولات از نظر بهداشتی با مهر استاندارد و تاریخ تولید و انقضاء در کشور به فروش می رسند.

جدیدترین صندل های روفرشی دخترانه و زنانه

جدیدترین صندل های روفرشی دخترانه و زنانهدمپایی مجلسی زنانه این دمپایی ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند که شامل دمپایی جلو باز، جلو بسته، لا انگشتی، نگین دار، مرواریدی و غیره می باشند. این نوع دمپایی ها را اکثرا با انواع لباس های مجلسی ست می کنند که بعضی از آنها پاشنه دار و بعضی دیگر بدون پاشنه می باشند. دمپایی هایی که دارای نگین و مروارید هستند شیک و با کلاس می باشند. دمپایی روفرشی مجلسی که بدون پاشنه می باشند و برای خانوم هایی که با دمپایی پاشنه بلند راحت نیستند بسیار مناسب و راحت می باشند.

فروش دمپایی روفرشی با داشتن تنوع بالا و محصولات با کیفیت و استفاده از برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند که با توجه به سایز، رنگ و طرح فرق دارد.

ایستادن و راه رفتن زیاد از مواردی است که می تواند باعث آسیب رساندن به پا شود و در بسیاری موارد ایستادن زیاد باعث واریس می شود و راه رفتن زیاد بر روی فرش نیز باعث خار پاشنه و ایجاد خستگی در بدن می شود که یکی از راه کارهای مهم این است که از دمپایی روفرشی استفاده شود که پوشیدن این نوع کفش برای خانوم ها بسیار مفید می باشد.

بعضی از دمپایی های روفرشی از جنس بافت و نخ می باشد که پوشیدن آن در فصل زمستان برای گرم شدن پا بسیار کمک می کند و همچنین باعث کمتر شدن فشار زیاد راه رفتن بر روی فرش یا سرامیک می شود.

بهترین قیمت انواع دمپایی در بازار

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده این نوع محصولات در بازار با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد اولیه مناسب اقدام به عرضه و فروش انواع دمپایی ها نموده که با کیفیت عالی و داشتن تنوع بالا در رنگ و طرح و اندازه سایز و قالب گیری دقیق و در دست داشتن پرسنل و طراحان مجرب و قوی توانسته محصولات خود را به صورت عمده با قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

از انواع دمپایی ها برای فصل تابستان و فصل های گرم سال استفاده می شود. در منزل برای راحتی قدم بر داشتن روی فرش می توان از دمپایی روفرشی استفاده نمود.

نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی با جمع آوری بهترین و معروفترین برندهای روز دنیا توانسته این محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به صورت عمده را در کشور گسترش دهد.

دمپایی ها از فواید بسیار بالایی برخوردار می باشند اینکه باعث تقویت قوس پا می شود، باعث کاهش درد پا و مناسب برای افرادی که مدت طولانی کفش در پای آنها قرار دارد و برای افراد دیابتی از دمپایی های طبی استفاده می شود زیرا این نوع دمپایی ها سبب محرک بودن جریان خون شده و باعث کاهش درد عصب دیابتی می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید