شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت خرید دمپایی روفرشی حوله ای در بازار

خرید دمپایی روفرشی حوله ای به صورت عمده مقرون به صرفه خواهد بود. لیست قیمت خرید دمپایی روفرشی حوله ای در بازار با نوساناتی همراه است. دمپایی های حوله ای در طرح ها و سایزهای متنوع تهیه می شوند و مناسب برای استفاده تمامی اعضای خانواده هستند.

لیست قیمت خرید دمپایی روفرشی حوله ای در بازار

پرفروش ترین برند های دمپایی های حوله ای

دمپایی حوله ای ایکیا از پر فروش ترین برند های دمپایی های حوله ای به شمار می رود. تولید دمپایی حوله ای در بالا ترین کیفیت انجام می پذیرد. خشک نگه داشتن پا، در سلامتی این عضو مهم نقش موثری دارد. استفاده از این دمپایی ها بعد از حمام ضروری است، زیرا اگر لای انگشتان خوب خشک نشده باشد، محیط خوبی برای رشد انواع قارچ ها و باکتری های بیماری زا خواهد بود. 

از مزایای دمپایی های رو فرشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دمپایی های رو فرشی که جلو بسته هستند و از جنس پارچه ای یا حوله ای ساخته شده اند، با داشتن منافذی، امکان ایجاد جریان هوا را برای پا فراهم خواهند کرد.
  • شست و شوی این دمپایی ها به راحتی امکان پذیر است و به سرعت تمیز و خشک می شوند.
  • از آنجایی که آقایان با مشکلات بوی بد پا بیشتر درگیر هستند، احتمال ابتلای آن ها به انواع قارچ های بیماری زای پوستی در انگشتان پا بیشتر است. بهتر است برای کاهش این عوامل در منزل از دمپایی های رو فرشی استفاده نمایند.
  • این دمپایی ها رطوبت پا را می گیرند و از رشد قارچ ها و باکتری های مضر جلوگیری به عمل می آورند.
  • دمپایی های رو فرشی که دارای منافذ کافی برای عبور و مرور هوا هستند، موجب خشک شدن پا می شوند. 
  • سبک بودن این نوع دمپایی ها یکی دیگر از مزایای این محصول در برابر محصولات مشابه به شمار می رود.

مشخصات دمپایی های روفرشی حوله ای

مشخصات دمپایی های روفرشی حوله ایاز مشخصات دمپایی های روفرشی حوله ای می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • وسیله ای مناسب برای محافظت از پا در منزل یا مسافرت هستند.
  • برای جلوگیری از فرو رفتن اجسام برنده یا نوک‌ تیز استفاده از دمپایی های رو فرشی ضروری است.
  • از تنوع فوق العاده ای برخوردارند.
  • این دمپایی ها سایز های متنوعی دارند تا جایی که به راحتی می توانید دمپایی متناسب با سایز پای خود انتخاب نمایید.
  • بعد از خروج از حمام لای انگشتان پا را به راحتی خشک می کند.  
  • این دمپایی ها در جنس ها و مدل های متنوعی تهیه می شوند. استفاده از دمپایی رو فرشی حوله ای روی سرامیک، کاشی و سنگ  به هیچ عنوان موجب لیز خوردن نخواهد شد.
  • بیماری ها و مشکلات مربوط به پا با استفاده از این دمپایی ها کاهش می یابد. استفاده از این نوع دمپایی ها برای تمامی افراد توصیه می گردد. خصوصا آقایانی که در طول روز به مدت طولانی کفش به پا داشته اند.
  • همچنین اگر مشکلات پوستی داشته باشیم و با پای برهنه روی فرش و سرامیک قدم بزنیم، موجب انتقال بیماری به سایر افراد خانواده خواهیم شد. 
  • اختصاصی بودن دمپایی های روفرشی برای هر یک از اعضای خانواده ضروری است. حتی برای مدت کوتاه هم از دمپایی های روفرشی کس دیگر استفاده نکنید، زیرا ممکن است بیماری های پوستی به راحتی منتقل گردند.

لیست قیمت دمپایی روفرشی حوله ای

انواع دمپایی های رو فرشی در دو نوع کلی، طبی و معمولی وجود دارند و از نظر مدل و طراحی عبارتند از:

  1. گروه باز و پشت باز
  2. باله
  3. نیم‌بوت
  4. بوت شکل
  5. تخت و نرم
  6. جورابی یا پاپوش 
  7. انگشتی

ار مواردی که هنگام استفاده از دمپایی های رو فرشی لازم است تا رعایت کنیم، عبارتند از:

  • در صورتی که بیماری پوستی داریم ضمن اینکه نباید به هیچ عنوان از دمپایی های مشترک استفاده کنیم، تا مدتی از رفتن به استخر نیز خودداری نماییم، تا بیماری پوستی به طور کامل درمان گردد.
  • دمپایی های رو فرشی را حداقل هفته ای دو بار بشوییم و آن ها را همواره کاملا خشک نگه داریم. زیرا محل های مرطوب مکان خوبی برای رشد عوامل میکروبی است. 
  • بعد از درمان بیماری پوستی، دمپایی خود را تعویض نمایید یا آن ها را بعد از شست و شوی کامل استفاده کنید تا بیماری دوباره بروز نکند.
  • معمولا آقایان بیشتر از بانوان با مشکلات و بیماری های مربوط به پا مانند عرق کردن، بد بو شدن یا ابتلا به قارچ های پوستی در ناحیه بین انگشتان پا ابتلا می شوند به این دلیل که، مدت زمان بیشتری در خارج از منزل هستند و پای آن ها در طول روز، بیشتر در کفش می ماند. وقتی پا برای مدت طولانی در یک فضای گرم و مرطوب باشد، زمینه ابتلا به قارچ و مشکلات پوستی به راحتی فراهم خواهد شد. به همین دلیل به تمام آقایانی که ناراحتی خاصی در ناحیه کف پا، بین انگشتان یا حتی ناخن های خود دارند و در طول روز هم به مدت طولانی از کفش استفاده می کنند، توصیه می گردد، حتما در منزل دمپایی روفرشی بپوشند و در اولین فرصت برای درمان بیماری شان به متخصص پوست مراجعه نمایند زیرا از طریق راه رفتن با پای برهنه روی فرش امکان انتقال بیماری های قارچی و عفونی پوستی به سایر اعضای خانواده وجود خواهد داشت.
  • بعد از استحمام حتما لای انگشتان پا را به خوبی با یک دستمال خشک نخی یا دستمال کاغذی، خشک و تمیز کنید و تا نیم ساعت از دمپایی های حوله ای که به راحتی رطوبت را جذب می نمایند استفاده کنید. این دمپایی ها گزینه مناسبی برای حفظ سلامتی پا در برابر انواع قارچ های پوستی هستند، زیرا پاها را کاملا خشک می کنند و از رشد عوامل بیماری زا روی پوست و کف پا جلوگیری می کنند. سپس بعد از نیم ساعت که پاها به طور کامل خشک گردید، می توانید از دمپایی های رو فرشی معمولی که دارای منافذ هستند استفاده کنید. 

مرکز فروش دمپایی حوله ای عروسکی و هتلی

مرکز فروش دمپایی حوله ای عروسکی و هتلیدمپایی حوله ای عروسکی مخصوص استفاده کودکان می باشد. از فواید استفاده از دمپایی های حوله ای عروسکی و هتلی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. این دمپایی ها سبک هستند و به راحتی می توانید هنگام مسافرت آن ها را با خود حمل نمایید.
  2. در مکان هایی مانند رواهرو هواپیما یا در هتل ها به راحتی می توانید از دمپایی اختصاصی خود استفاده کنید.
  3. این محصولات در سایزهای متنوع موجود هستند.
  4. در طرح های متنوع تولید می گردند.
  5. با استفاده از این دمپایی ها، پاها احساس آرامش بیشتری خواهند داشت.
  6. از ابتلا به انواع بیماری های انگشتان پا جلوگیری می کند.
  7. در برابر آسیب دیدگی و ضربه های احتمالی از پا محافظت می نماید.
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید