شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت دمپایی روفرشی حوله ای در بازار

پا، که از آن به عنوان قلب دوم نیز یاد می شود، از جمله اندام های ویژه در بدن ما بوده که به دلیل اهمیت بالایی که دارد، همواره حفاظت از آن در طول تاریخ به وسیله انواع کفپوش ها، مورد توجه انسان واقع گردیده است. این وسیله پوششی انواع مختلفی نظیر گیوه، دمپایی بند انگشتی، دمپایی کفشی و مدل های مختلف دیگری دارد که در طول سال، از آن استفاده می کنیم. جهت دریافت قیمت دمپایی روفرشی حوله ای ناب و درجه یک، می توانید هم اکنون کالای مورد نیاز خود را در فضای مجازی جستجو نمایید.لیست قیمت دمپایی روفرشی حوله ای در بازار

مرکز فروش عمده انواع دمپایی مردانه و زنانه

مرکز فروش عمده انواع دمپایی مردانه و زنانهدمپایی های روفرشی جنس حوله ای یا پارچه ای، به دلیل اینکه جلو بسته هستند، امکان جریان مناسب در سلول های پا را فراهم نمی کند. به همین دلیل پوشیدن مداوم آن ها، به صورت روزانه پیشنهاد نمی شود. این دسته از دمپایی ها باید به گونه ای انتخاب شوند، که بتوان در صورت بروز عوامل بیماری زا، آن ها را شستشو داد.

در حالت کلی، چون آقایان توجه کمتری به سلامتی پوست خود دارند، بیشتر در معرض ابتلا به امراض پوستی نظیر عرق کردن و بوی بد، مواجه هستند. شاید دلیلش این باشد که مدت زمان بیشتری را در محیط بیرون به درآمد زایی مشغول اند و به صورت مداوم پا درون جوراب و داخل کفش بسته قرار داشته و یک محیط عالی، گرم و مرطوب جهت رشد حداکثری قارچ فراهم می آید.

به خاطر تمامی موارد ذکر شده، به آقایانی که هم اکنون با مشکلات پوستی در حال دسته و پنجه نرم کردن هستند، ضمن پیشنهاد مراجعه به متخصص پوست و دریافت دارو ها و پماد ترمیم کننده بافت آسیب دیده، توصیه اکید می شود که در هنگام قدم زدن بر روی فرش یا موکت در منزل و یا حتی پارکت و سرامیک، از دمپایی روفرشی حوله ای استفاده کنند، تا علاوه بر تسریع روند بهبود بیماری، خانواده، همسر و فرزندان خود را از مبتلا شدن جدی به این موضوع مصون دارند.

می توان برای پیشگیری هر هفته دمپایی شخصی خود را شستشو داد. افراد بیمار توجه داشته باشند که حتی پس از بهبود بیماری امکان دارد، که در دمپایی این عوامل حتی به میزان کم وجود داشته باشد، پس لازم است که پس از بهبود نیز، دمپایی را شستشو داد. 

بیماری های پوستی، از گروه درجه یک بیماری های مسری و واگیردار می باشند، به همین دلیل به افراد تذکر داده می شود که از دمپایی مشترک به هیچ وجه استفاده نشود. این افراد جهت عدم انتقال این بیماری به سایر مردم جامعه، شایسته است از رفتن به استخر پرهیز کنند، تا مانع از انتقال بیماری به سایر افراد شوند.

تولید کننده بهترین دمپایی های حوله ای

همانطور که شاهد هستید، برخی از دمپایی های روفرشی از جنس چرم می باشند، به همین دلیل پس از مدتی از پوشیدنش با پای خیس، رو پای دچار خارش، قرمزی و التهاب مزمن می شود. این عوارض می تواند به دلیل آلرژی های از پیش تعریف شده برای هر فردی نیز، بیشتر رخ دهد. به علاوه رنگ صنعتی در برخی از دمپایی ها، برای تعدادی از مردم می تواند حساسیت زا باشد.

در حالت کلی، دمپایی های رنگ روشن و پلاستیکی، کم ترین حساسیت را در بدن به وجود می آورد. در یک قانون کلی، دمپایی که یکبار با پوشیدنش برای شما حساسیت ایجاد نمود، برای بار دوم نباید آن را بپوشید.

دمپایی که جهت خرید روفرشی حوله ای انتخاب می شود، باید علاوه بر داشتن منافذ خروجی هوا، وزن پایینی داشته باشد، تا فشار حداقلی بر روی مفاصل پا اعمال گردد. در روند عادی گام برداشتن، قسمت پاشنه دم پایی، مدام به پاشنه پا برخورد نموده و به آن محل فشار وارد می آورد. با استفاده از یک جفت دم پایی سبک وزن، فشار وارده به این قسمت حیاتی را می توانید به میزان زیادی کاهش داد، تا پوست کم تر تحریک شود.

لیست قیمت انواع دمپایی حوله ای نیکتا

لیست قیمت انواع دمپایی حوله ای نیکتایکی از انواع دمپایی ها، گیوه می باشد. این محصول، یک نوع پوشش تابستانی سبک و ماندگار و بسیار کاربردی برای مسافت های طولانی و فشرده می باشد. این کالا از صنایع دستی ایران اسلامی بوده و در مناطق زنجان، کرمانشاه، کردستان و ایلام با استفاده از نخ ابریشم و کنف آن را تولید می کنند.

دمپایی های جلو باز، به دلیل اینکه به صورت مداوم در معرض عوامل بیماری زا قرار دارند، لازم است که به صورت مرتب، آن ها را تمیز نمود. یکی از روش های پاک نمودن دمپایی، استفاده از جوش شیرین می باشد. این ماده در همه منازل به وفور یافت می شود و توانایی زیادی در جذب آلودگی و زدودن بوی بد پا دارد.

برای انجام این کار محلولی از جوش شیرین و آب مقطر تهیه نموده و به صورت دوغاب بر روی دمپایی ریخته و به کمک یک برس، تمامی اجزای آن را به خوبی شستشو نمایید. جهت دریافت آخرین قیمت دمپایی روفرشی زنانه ممتاز و درجه یک، می توانید با اتصال تلفن همراه هوشمند خود به شبکه پهناور فضای مجازی، کالای مورد نیاز خود را در آن جستجو نموده و از تصاویر زیبایش به نحو احسن بازدید کنید. 

خرید مستقیم انواع دمپایی از تولید کننده

با توجه به اینکه پا از اعضای مهم و اساسی در بدن انسان می باشد، محافظت از آن نقش بسزایی دارد. یکی از موارد مهمی که معمولا به دست فراموشی سپرده شده و در آینده عواقب ناگزیری را برای فرد به همراه دارد، عدم خشک نمودن انگشتان پا بعد از استحمام می باشد. این افراد بلافاصله بعد از حمام از دمپایی های رو بسته و یا پلاستیکی استفاده نموده و متاسفانه محیط بسیار مناسبی برای رشد و پرورش قارچ ها و عوامل بیماری زا به وجود می آورند.

حتما پس از استحمام، لای انگشتان پا را بوسیله دستمال کاغذی یا پارچه نخی کاملا خشک نمود و تا ۲۰ دقیقه دمپایی حوله ای بپوشید تا رطوبت باقی مانده، از بین برود. پس از آن از دمپایی های معمولی هم می توان استفاده کرد. با این کار پای خود را از خطر ابتلا به یک بیماری واگیر پرخطر در امان نگه می دارید.

جهت سهولت شستشوی دمپایی می توانید آن را داخل ماشین لباسشویی خود انداخته، که طبیعتا سر و صدای زیادی به همراه خواهد داشت. به خاطر همین یک پارچه دیگر نیز، به همراهش داخل دستگاه گذاشته و اجازه دهید در آب ملایم و مقدار کمی مواد شوینده، غوطه ور شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید