شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت دمپایی های خارجی در بازار امروز

در لیست قیمت دمپایی های خارجی بازار امروز، ارقام گوناگونی را مشاهده می کنیم. علت این مسئله را می توان به تنوع فوق العاده آنها نسبت داد. لازم به ذکر است که دمپایی، همانند کفش، جهت پیشگیری از آسیب رسیدن به پا و حفظ بهداشت آن استفاده می گردد. با این تفاوت که دمپایی ها به راحتی در دسترس بوده و پوشیدن آنها آسان تر می باشد. البته امروزه این پاپوش ها، بیش از پیش متنوع شده اند. به نحوی که گاهی اوقات صرفاً جهت مصارف مجلسی خریداری می شوند.لیست قیمت دمپایی های خارجی در بازار امروز

بهترین برند های دمپایی و صندل در بازار ایران

بهترین برند های دمپایی و صندل در بازار ایراندمپایی، نوعی پاپوش است که علی رغم سادگی، فروش فوق العاده ای در بازار دارد. در حال حاضر شاهد تولید و عرضه این وسیله با تنوع فوق العاده می باشیم. این تنوع را از جنبه های مختلف می توان مورد برسی قرار داد. به عنوان نمونه به تفاوت مارک یا برندهای این حوزه اشاره می کنیم.

در حال حاضر شاهد فروش انواع و اقسام دمپایی های تولید داخل و خارج ایران می باشیم. به عبارت دیگر، تعداد برندهای تولید کننده دمپایی و صندل، بسیار زیاد بوده و نام بردن از بهترین برندهای موجود تا حدودی مشکل به نظر می رسد. اما بی تردید ویژگی بارز برندهای برتر دمپایی و صندل، توجه به کیفیت، دوام و زیبایی محصول است. در واقع بهترین های این حوزه، کلیه جوانب کالاهای تولیدی خود را در نظر می گیرند.

صندل را می توان نوعی دمپایی روباز، سبک و راحت دانست که به واسطه بند پشت پا پوشیده می شود. این پاپوش ها در مناطق گرمسیر و فصول گرم سال، طرفداران زیادی دارند.
امرزوه طراحی و تولید صندل با تنوع بی نظیری صورت می گیرد. به نحوی که با استقبال چشمگیر مردم از صندل های مجلسی مواجه هستیم.
خوشبختانه در بازار ایران می توان بهترین های حوزه دمپایی و صندل را پیدا کرد. بخش قابل توجهی از این اقلام، مجلسی بوده و علاوه بر کیفیت زیبایی آنها نیز بسیار مهم است.

واردات بهترین دمپایی های خارجی

بخشی از بازار کفش و دمپایی ایران به فروش دمپایی خارجی اختصاص دارد. به عبارت دیگر همواره شاهد واردات بهترین دمپایی های خارجی به کشور می باشیم.
هر چند که پاپوش های تولید شده در ایران از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند؛ اما دمپایی های خارجی نیز مشتریان خاص خود را داشته و به علت نیاز بازار، وارد می شوند.

انواع دمپایی های خارجی (و ایرانی) را می توان بر اساس ویژگی هایی که دارند؛ به دسته های گوناگونی تقسیم نمود.
در ادامه برخی از مهم ترین و رایج ترین نام ها و اصطلاحات این حوزه را ذکر می کنیم:

  • دمپایی های حیاطی (معمولاً از جنس پلاستیک)
  • دمپایی های مخصوص سرویس بهداشتی
  • دمپایی مخصوص آشپزخانه
  • انواع دمپایی طبی
  • مدل های مختلف دمپایی مجلسی
  • دمپایی روفرشی
  • دمپایی پارچه ای
  • دمپایی حوله ای
  • دمپایی ابری
  • دمپایی اسپرت
  • دمپایی استخری

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا به نوبه خود ارقام مختلفی داشته و به زیر گروه هایی تقسیم می شوند.
شایان ذکر است که در حوزه واردات دمپایی خارجی نیز تنوع جالب توجهی را شاهد هستیم. به نظر می رسد که این تنوع در بخش دمپایی ها و صندل های مجلسی بیشتر باشد. چرا که این پا افزارها با هدف زیباتر نشان دادن پا خریداری می شوند.
بنابراین بدیهی است که طراحان آنها، همواره به دنبال مدل های شیک و جدید باشند. البته راحت و استاندارد بودن دمپایی، مسئله بسیار مهمی است که حتی در مورد نمونه های مجلسی نیز باید در نظر گرفته شود. زیرا هر چقدر یک دمپایی، زیبا باشد؛ در صورت اذیت شدن پا و ایجاد ناراحتی، کارآیی چندانی نخواهد داشت.

لیست قیمت انواع دمپایی های مردانه و زنانه

لیست قیمت انواع دمپایی های مردانه و زنانهمشتریان عمده دمپایی، به دنبال تهیه لیست قیمت انواع دمپایی های مردانه و زنانه می باشند. زیرا بنا بر دلایل مختلفی، قیمت ها همواره در حال تغییر هستند. در یک بیان کلی، باید گفت که عوامل زیادی می توانند؛ بر لیست قیمت دمپایی تاثیر بگذارند. در ادمه برخی از این عوامل را ذکر می کنیم:

  • جنس اصلی دمپایی
  • نوع و کیفیت مواد اولیه تولید دمپایی
  • محل تولید و مارک دمپایی
  • زنانه، مردانه یا بچه گانه بودن
  • کیفیت دمپایی از نظر استانداردهای طبی
  • نوع دمپایی و مصارف آن (مجلسی، روفرشی و …)
  • سایز دمپایی
  • طرح، رنگ و مدل دمپایی
  • تغییرات قیمت ارز
  • محل عرضه یا نحوه خرید و فروش دمپایی

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که مثلاً قیمت فروش دمپایی زنانه مجلسی تا حدودی بر حسب مدل و میزان تزئینات به کار رفته در آن، تعیین می شود. علاوه بر این ممکن است؛ قیمت یک نوع خاص دمپایی در شهرهای مختلف کشور، متفاوت باشد. علت اصلی این مسئله را باید در بعد مسافت بین محل تولید و پخش یا هزینه های حمل و نقل، جستجو نمود.

نکته شایان ذکر در مورد انواع دمپایی های مردانه و زنانه و قیمت آنها، این است که به طور کلی پاپوش های زنانه، متنوع تر و شکیل تر می باشند. البته این مسئله بیشتر در مورد دمپایی های مجلسی زنانه صدق می کند. طبیعتاً قیمت مدل های شیک و پر زرق و برق دمپایی زنانه از دمپایی های ساده و معمولی، گران تر است.

خریدار دمپایی های درجه یک و قیمت مناسب

دمپایی درجه یک و قیمت مناسب، گزینه ای است که هر خریداری در جستجوی آن می باشد. علی الخصوص کسانی که قصد خرید عمده این پا افزارهای راحت را دارند.
شایان ذکر است که سطح کیفی هر دمپایی بر اساس نوع آن تعیین می گردد. اما به طور کلی باید گفت که دمپایی های درجه یک از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. همچین فرآیند طراحی و تولید آنها طبق استانداردهای روز دنیا انجام می گیرد. ویژگی بارز دمپایی های درجه یک، مرغوبیت، دوام، راحتی و بهداشتی بودن آنها می باشد.

برای تهیه انواع دمپایی های مرغوب و قیمت مناسب، راهکارهای مختلفی پیش روی مشتریان قرار دارد. اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد؛ این است که بالا بودن قیمت یک دمپایی به معنای درجه یک بودن آن نیست. بلکه در موارد بسیاری شاهد تولید و عرضه محصولات عالی با قیمت معقول می باشیم. در واقع تولید دمپایی های مرغوب و بادوامی که نرخ مناسبی داشته باشند؛ همواره در دستور کار برندهای برتر تولید کننده پاپوش قرار دارد.

در هنگام خرید دمپایی، اولین چیزی که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ شکل ظاهری آن می باشد. هر چند که این مسئله تا حدودی مهم است؛ اما باید به خاطر داشت که هدف اصلی پوشیدن دمپایی، محافظت از پاها در برابر آلودگی و آسیب های احتمالی می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید