شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت دمپایی و صندل عمده کیتو کیت

لیست قیمت دمپایی صندل عمده کیتو کیت به نسبت سایر دمپایی های صندل موجود در بازار مناسب تر است. صندل های کیتو کیت دارای جنسی مرغوب و باکیفیت هستند و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند.

لیست قیمت دمپایی و صندل عمده کیتو کیت

مرکز فروش انواع دمپایی و صندل در ایران

مرکز فروش انواع دمپایی و صندل در ایرانقیمت دمپایی صندل عمده در مراکز فروش ما بسیار عالی و‌مناسب می باشد، در مرکز فروش معتبر ما انواع دمپایی ها و صندل های زنانه و مردانه در سایزهای مختلف به مشتریان عرضه می شود.

 نکاتی در هنگام خرید دمپایی و صندل زنانه آنلاین کیتو کیت

 صندل های مناسب می توانند زیبایی نهایی را به هر لباسی که می پوشید اضافه کنند. آیا صندل های شما برای شما به خوبی کار می کنند یا به یک جفت جدید نیاز دارید تا با لباس های خود متناسب باشد؟  اگر هم اکنون به دنبال یک جفت جدید هستید ، باید صندل ها و دمپایی های کیتو کیت را بصورت آنلاین بخرید. بسیاری از فروشگاه های آنلاین ما محصولات باکیفیت می فروشند.  اگر در این مورد تصمیم گیری نکردید ، کدام یک را انتخاب کنید ، لیستی از انواع مختلف صندل زنانه را برای شما انتخاب می کنیم.

 هنگامی که صحبت از صندل های متنوع و طرح دار می شود،‌ دمپایی ها و صندل های کیتو کیت گزینه ی انتخاب همه دختران و زنان و مردان است. برای استراحت کردن در کافه مورد علاقه خود و یا پیاده روی در ساحل بسیار عالی است.  آنها فوق العاده زیبا و شیک هستند و‌راحت پوشیده می شوند.  آنها همچنین در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوهای مختلف قرار می گیرند.  

 صندل های سفارشی

کیتو کیت یکی از بهترین گزینه ها هنگام خرید اینترنتی صندل های زنانه بصورت آنلاین است. آنها بسیار محبوب هستند و در فروشگاه آنلاین مورد علاقه شما همیشه موجود هستند. بعضی از صندل ها دارای بند است که پشت پاشنه های شما پیچیده می شود.  صندل های تابستانی با روکش بلند نیز برای مناسبت های رسمی عالی هستند.  نسخه مسطح گرایش بیشتری به سمت پوشیدن گاه به گاه دارد.

 صندل های کشویی

 این نوع صندل های زنانه به دلیل ضریب فرم پشتی خود شناخته شده اند.  همچنین دارای یک انگشت پا باز با یک باند در سراسر پا است.  در هر دو طرح گاه به گاه و اسپرت موجود است، آنها به راحتی می توانند روی پاهای شما را بپوشانند.

  آیا می خواهید هنگام راه رفتن در خیابان مانند یک الهه به نظر برسید؟ اگر چنین است، پس صندل های کیتو کیت قطعاً ارزش امتحان کردن را دارند.  این صندل ها تسمه های مختلفی دارند، که شبیه به طرحی است که توسط گلادیاتور یونانی و رومی دوران باستان پوشیده شده است.  برش رنگ های روشن و الگویی شیک باعث می شود این طرح کاملاً بی انتها باشد.

 صندل های بسترهای نرم افزاری به دلیل کفپوشهای ضخیم آن که در ازای اضافه کردن وزن اضافه شده استحکام و دوام بالایی دارند.  این نوع صندل از انواع مواد، از جمله پلاستیک ، لاستیک ، چوب پنبه و حتی چوب ساخته می شود.  پاشنه آن نیز می تواند در اشکال مختلف طراحی شود.  علاوه بر این ، دارای سبک های مختلف تسمه و سایر تزئینات است.

 امیدواریم این مطلب در مورد خرید صندل های زنانه و مردانه کیتو کیت و همچنین انواع مختلف موجود، به شما اطلاعات دهد. برای راهنمایی های بیشتر در مورد خرید کفش برای خانم ها به سایت ها و فروشگاه های مجازی ما سر بزنید.

 

بهترین برند های تولید کننده دمپایی در کشور

قیمت صندل زنانه بستگی به جنس پارچه و پلاستیک به کار رفته در آن و طرح آن دارد. فروش صندل کیتو به دلیل پرطرفدار بودن میان اقشار جامعه بسیار افزایش یافته است. شرکت دمپایی و صندل کیتو کیت بهترین برند های دمپایی را روانه بازار های داخلی و خارجی می کند.

 در تابستان استفاده از صندل ها اجازه می دهند پاهای شما نفس بکشد و همچنین پوشیدن آنها بسیار آسان است ، بنابراین راحتی بسیار مهم است.  با این حال ، بیشتر صندل های کیتو کیت  از حمایت مناسب کف پا برخوردار هستندو هنگام راه رفتن ، وزن را به طور مساوی توزیع می کنند.  این پشتیبانی می تواند منجر به شرایط رضایت بخش برای پاهای شما شود یا دردی را که قبلاً از ابتلا به فاشیلیت مزمن یا بیماری پا احساس می کنید، کمتر خواهد کرد. این محصولات صندل هایی با پشتیبانی قوس کف پای شما هستند که استفاده کردن از آنها برای سلامتی پا هیچ خطری ندارند.

عرضه عمده دمپایی و صندل کیتو کیت

عرضه عمده دمپایی و صندل کیتو کیتفروش صندل خارجی در کشور در مقایسه با صندل های کیتوکیت بسیار کاهش یافته است، زیرا مراکز و فروشگاه های ما در تمام شهرها دمپایی و صندل کیتو کیت را با قیمتی عالی به خریداران عرضه می کنند.

بعضی از مدل های دمپایی و صندل های کیتو از پشتی ساخته شده اند که به شما کمک می کنند تمام روز را هنگامی که در یک باربیکی هستید یا در اطراف ساحل قدم می زنید ، روی پای خود نگه دارید.  پشتیبانی قوس داخلی ساخته شده به کاهش ناراحتی و درد ناشی از شیفتگی مزمن کمک می کند ، و فنجان پاشنه عمیق بیشتر صندل های ارتز ارتقاء یافته به پایداری را که می خواهید در کفش خود ایجاد کند. صندل هایی با پشتیبانی قوس نیز برای پاهای شما ایمن تر است.  صندل های معمولی کیتو به اندازه تکه ای از مقوا نازک پشتیبانی می کنند و می توانند سطوح ناهموار را برطرف کنند.  

 

لیست قیمت انواع دمپایی مردانه کیتو در بازار

فروش عمده صندل مردانه و زنانه در قیمت های متنوع در مراکز و نمایندگی های صندل و دمپایی کیتو رشد کرده است، لیست قسمت انواع دمپایی مردانه کیتو در بازار ثابت نیست و دچار تغییراتی می شود.


صندل ها و دمپایی کیت به لطف تسمه های راحت ساخته شده با روکش نرم ، از پاهای شما مراقبت می کنند.  علاوه بر پشتیبانی عالی ، شما می توانید ساعت ها در این کفش ها صرف کنید بدون اینکه نگران قطع بندها باشید. کفی های داخل صندل های محصولات ما درد پا را کاهش می دهند و می توانند شرایط پا را اصلاح کنند.

 صندل های دارای قوس کف پا از شما محافظت می کنند و به هر روشی که باید کفش با کیفیت داشته باشد از آنها محافظت می کند.  اما فواید بسیار دیگر این صندل ها باعث کاهش درد پا می شود و در واقع می توانند شرایط پا را اصلاح کنند.  اگر دوست دارید در طول سال صندل صندلی پوشید ، صندل های بدون پشتیبانی قوس آنرا قطع نمی کنند، صندل کیت پا را مجدداً تنظیم می کنند و قوس های شما را حفظ می کنند و شرایط فعلی پا را که دارید، اصلاح می کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید