شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل

دمپایی  پلاستیکی دارای کاربردهای مختلفی است و یکی از موارد استفاده آن در بیمارستان می باشد که امروزه انواع آن با استفاده از بهترین متریال در کارخانه های تولید طراحی و ساخته می شود و برای بیماران و پرسنل و کادر درمانی در قسمت های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. مرجع خرید دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید.

مرجع خرید  دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل

مشخصات انواع دمپایی پلاستیکی اتاق عمل

مشخصات انواع دمپایی پلاستیکی اتاق عمل مشخصات دمپایی پلاستیکی اتاق عمل چیست؟ اتاق عمل بیمارستان یکی از مکان های حساس بوده و باید محصولاتی که در آنجا استفاده می شود از مواد بهداشتی و با کیفیت ساخته شده باشد و یکی از لوازم مورد استفاده دمپایی بوده که باید بهداشتی باشد.

این محصول در انواع جلو بسته و جلو باز در اندازه و سایزهای مختلف تهیه می شود و در تولید آن از مواد اولیه ضد حساسیت نظیر یو پی و یا پی وی سی استفاده می شود که بسیار سبک  و نرم بوده و راحت رفتن با آن بسیار راحت می باشد و از استحکام بسیار خوبی در برابر پارگی دارد همچنین انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.  دمپایی اتاق عمل در رنگ های سفید، صورتی، آبی و سرمه ای و … تولید می شود.

فروش ارزان ترین دمپایی پلاستیکی بیمارستانی بچه گانه

فروش ارزان ترین دمپایی پلاستیکی بیمارستانی بچه گانه فروش ارزان ترین دمپایی بیمارستانی بچه گانه پلاستیکی با بهترین کیفیت از همین سایت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید. خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعدی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید انواع دمپایی بیمارستانی با استفاده از متریال درجه یک و بهره وری از پرسنل توانمند و توسط دستگاه های پیشرفته در حال فعالیت می باشند که انواع این محصول را در سایزهای متنوع و با رنگ بندی مختلف تولید و ارائه می کنند و با توجه به کاربرد فراوان و کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد.

امروزه بسیاری از برندهای معتبر توانسته اند علاوه بر عرضه محصولات تولیدی خود در بازارهای داخلی انواع آن را به کشورهای اطراف صادر کنند که در آنجا نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد. قیمت دمپایی بیمارستانی با توجه به کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، سایز و اندازه، برند و شرکت تولید کننده، نوع آن، رنگ، روش خرید، نوسانات موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا و … متفاوت است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید