شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی بچه گانه

مرجع فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی بچه گانه بر این تلاش می باشد تا انواع این دمپایی ها را با کیفیت خیلی خوب در اختیار مشتریان قرار دهد. دمپایی پلاستیکی باید از مواد آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی تولید شده باشد تا ایجاد آلودگی در محیط بیمارستان نکند و سلامت بیماران را به خطر نیندازد. همچنین جنس این دمپایی ها باید کاملا نرم و راحت باشد تا افراد از استفاده آنها حس مطلوبی بگیرند.

مرجع فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی بچه گانه

دسته بندی انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

دسته بندی انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شود که از لحاظ سایز به دو دسته دمپایی پلاستیکی بچه گانه و بزرگسالان تقسیم می گردد. انواع دیگر این دمپایی ها، بر حسب قسمتی از بیمارستان که می خواهد دمپایی در آن استفاده شود، متغیر است.

به عنوان مثال از یکسری دمپایی خاص در محیط اتاق عمل بیمارستان و فضاهایی مانند بخش مراقبت های ویژه استفاده می شود که این دمپایی ها کاملا آنتی باکتریال بوده و دقیقا متناسب با همین محیط تولید شده است.

اما در محیط های دیگر بیمارستان مانند بخش، محیط اولیه و پذیرش و…. از نوع عادی این دمپایی ها بهره گیری می شود. مراکز درمانی موظف هستند که انواع این دمپایی ها را در حجم زیاد و در تنوع گسترده خریداری کنند تا برای قسمت های مختلف بیمارستان بتوانند از آنها استفاده درستی نمایند.

خرید فوق العاده دمپایی بیمارستانی طبی

خرید فوق العاده دمپایی بیمارستانی طبی زمانی که واژه خرید فوق العاده به گوش ما برخورد می کند، قطعا خرید یک کالا با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب برای ما تداعی می شود و این موضوع درباره تهیه دمپایی بیمارستانی طبی نیز کاملا صدق می کند.

خرید فوق العاده دمپایی بیمارستانی طبی باعث می شود تا درصد زیادی از نرخ نهایی برای افراد خریدار کسر گردیده شود و همچنین ایشان از بابت کیفیت دمپایی خیالشان از به طور کامل راحت باشد.

زمانی که ایشان نسبت به خرید خود به روش عمده اقدام می ‌کنند، در واقع خرید فوق العاده این اجناس را انجام داده اند. خرید عمده باعث می‌ شود تا افراد علاوه بر اینکه درصدی از نرخ نهایی برای ایشان کسر گردیده شود، بتوانند دمپایی های مورد نظر خود را نیز در اختیار داشته باشند.

در اختیار داشتن این اجناس به مدت طولانی به منزله در امان ماندن از موج بعدی افزایش نرخ این اجناس خواهد بود که خود می تواند یک صرفه اقتصادی بزرگ برای ایشان تلقی شود.

مشتریان اصلی خرید فوق العاده دمپایی بیمارستانی طبی مراکز درمانی خیلی بزرگ باشند که تمایل دارند حجم زیادی از این محصولات را تهیه کنند و به صورت مداوم مورد استفاده قرار دهند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید