شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع دمپایی روفرشی کیتو

دمپایی وسیله است که برای محافظت از پا در برابر آسیب های احتمالی و آلودگی ها محافظت می کند. این وسیله انواع مختلفی دارد و می توان آنها را در خانه و یا بیرون استفاده نمود. دمپایی روفروشی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد در مدل های پارچه ای، پلاستیکی، چوبی، چرمی و … توسط کارخانه های متعدد با برندهای متفاوتی تولید و روانه بازار داخلی و خارجی می شوند. خرید دمپایی روفرشی امروزه در سراسر کشور رونق بسیاری داشته است. اکثر افراد به سعی در خرید عمده این محصول دارند تا در صورت نیاز مجددا مجبور نباشد هزینه ای بابت خرید دمپایی پرداخت کنند. تولید دمپایی رو فروشی در سه مدل مردانه، زنانه و بچگانه با سایزهای گوناگون انجام می شود.

مرکز خرید انواع دمپایی روفرشی کیتو

نمایندگی فروش دمپایی و صندل برند کیتو

نمایندگی فروش دمپایی و صندل برند کیتودر فصول گرم سال معمولا افراد از کفش های متناسب با این فصل ها بیشتر استفاده می کنند. کفش هایی چون دمپایی و صندل که در محیط خانه، حیاط، آشپزخانه و حتی سرویس های بهداشتی نیز قابلیت استفاده دارند. استفاده از دمپایی و صندل از پاهای شما مراقبت می کند و با عبور راحت جریان هوا مانع از ایجاد بوی بد در کف پاها می شود.

شرکت کیتو یکی از تولید کننده های برتر دمپایی و صندل در جهان به شمار می رود. این شرکت انواع دمپایی مجلسی، روفرشی، هتلی، آشپزخانه و صندل را با استفاده از مواد اولیه مرغوب باکیفیتی استاندارد تولید و از طریق واسطه های خود آن را به سراسر متقاضیان در سراسر جهان عرضه می نماید.

دمپایی و صندل های برند کیتو در بازار داخلی ایران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این برند از محصول دارای رنگ های بسیار جذاب و طرح های متنوعی بوده که هر خریداری را جذب خود می کنند.

در نمایندگی فروش دمپایی و صندل برند کیتو انواع این کالا را می توانید با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری کرده و استفاده نمایید.

دمپایی های برند کیتو بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. با خرید دمپایی های کیتو از قلب دوم خود در برابر هرگونه آلودگی و آسیب دیدگی مراقبت کرده و سلامتی را به پاهایتان هدیه دهید.

عرضه کننده انواع صندل مردانه و زنانه

از کجا دمپایی مردانه شیک ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنیم؟

همانطور که می دانید دمپایی ها به دو دسته زنانه و مردانه دسته بندی می شوند. تفاوت اصلی دمپایی های مردانه و زنانه در شکل ظاهری و قیمت آنهاست. از نظر کیفی و مواد تولیدی هر دو مدل این محصول در سطح برابری با یکدیگر قرار دارند.

امروزه با گسترش علم و تجهیزات صنعتی طرح ها و مدل های بسیار زیبایی از دمپایی در کارخانه های مختلف تولید می شود. تهیه انواع دمپایی شیک و بروز امروزه یکی از معیارهای اصلی خریداران عمده این محصول به شمار می رود. در کنار خرید دمپایی شیک قیمت و کیفیت نیز برای این افراد مهم می باشد.

در کشور تعداد زیادی عرضه کننده انواع دمپایی و صندل مردانه و زنانه وجود دارد که به صورت گسترده در تمام روزهای هفته مشغول به فعالیت می باشند.

در مجموعه اسلیپریو که به صورت اینترنتی در زمینه فروش انواع دمپایی مردانه و زنانه فعالیت می کند شما عزیزان می توانید شیک ترین و جدیدترین مدل های دمپایی مردانه و زنانه را با برندهای متنوع به قیمت درب کارخانه سفارشی خریداری کرده و در آدرس مورد نظر خود رایگان آن را از توزیع کنندگان ما تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی دمپایی ارزان و اقتصادی بوده و باعث می شود شما بتوانید به راحتی به امورات دیگر خود رسیدگی نمایید.

خرید و فروش دمپایی های روفرشی کیتو

خرید و فروش دمپایی های روفرشی کیتوحتما شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در خانه از دمپایی استفاده می کنید. استفاده از این وسیله در خانه نه تنها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند بلکه باعث محافظت و امنیت سلامت پاها نیز می شود. بهتر است از دمپایی های جلو باز استفاده کنید تا هوا بخوبی در تمام قسمت های پا جریان داشته باشد.

معمولا زنانه به جهت فعالیت گسترده ای که در محیط منزل دارند از این وسیله بیشتر استفاده می کنند. افرادی که با مشکل پا درد مواجه هستند پیشنهاد می شود از دمپایی های طبی استفاده کنند تا زودتر سلامتی خود را بدست آوردند. دمپایی طبی زنانه کیتو برندی محبوب و با کیفیت است که در بازارهای کفش کشور به شکل عمده و جزئی در حال عرضه می باشد.

خرید و فروش دمپایی های روفرشی کیتو در بازارهای داخلی به شیوه های متفاوتی انجام می پذیرد. برخی از مراکز به صورت اینترنتی و برخی دیگر نیز حضوری این محصول را به متقاضیان عرضه می دارند.

فروش دمپایی روفرشی به شکل عمده سود آور بوده و این روش باعث می شود فروشنده زودتر به سودی که می خواهد دست پیدا کند. لذا از آنجایی که این روزها تقاضای خرید دمپایی روفرشی در نقاط مختلف کشور رو به افزایش بوده فروشندگان نیز سعی کرده اند قیمت منصفانه ای به مشتریان ارائه کرده تا از این طریق تعداد دمپایی بیشتری را بتوانند بفروشند.

لیست قیمت انواع دمپایی های روفرشی

در مورد ویژگی های مختلف انواع دمپایی بویژه دمپایی مطالبی را برای شما عزیزان عنوان کردیم اما یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید دمپایی روفرشی برای همه افراد اولویت دارد قیمت این محصول است.

دمپایی های روفرشی در مدل های فانتزی، پشمی، کاغذی، یکبار مصرف، پلاستیکی و پارچه ای در مراکز مختلف بفروش می رسند. قیمت این کالاها با توجه به جنس، مدل، کیفیت و برند تولید کننده دمپایی متفاوت می باشد. برخی از این دمپایی ها خارجی و برخی دیگر نیز توسط شرکت های داخلی طراحی و تولید شده اند. انتخاب مدل و برند دمپایی معمولا به سلیقه متقاضی بستگی دارد اما در صورتی که فردی با کیفیت و برندهای این نمونه از پا افزار آشنایی نداشته باشد فروشنده باید اطلاعات لازم را در مورد آن محصول در اختیار خریدار قرار دهد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که نوع خرید شما در قیمت فروش دمپایی اثرگذار خواهد. در صورتی که عمده این محصول را خریداری کنید از مزایای خرید عمده نیز بهره مند خواهید شد. تخفیفات ویژه، اشانتیون، حمل و نقل رایگان تضمین کیفیت کالا از جمله مزیت های خرید عمده انواع دمپایی به شمار می روند.

شما خریداران گرامی می توانید لیست قیمت انواع دمپایی های روفرشی را در سایت اسلیپریو مورد بررسی قرار داده و پس از جلب رضایت عمده این کالا را از مجموعه ما خریداری کنید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید