شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده دمپایی زنانه مردانه نیکتا

پا از مهمترین اعضای بدن است که برای حفاظت از خطرات احتمالی و مصون ماندن از آلودگی و گرد و خاک نیاز به کفش و دمپایی دارد. این مصنوعات در جنس های و طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند و تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهند. سایز آن ها متفاوت بوده به طوری که همه افراد می توانند با سهولت کامل از آن استفاده کنند. مدل های زنانه ظرافت بیشتری دارند و اصولا طرح دار و ساده هستند. جنس رویه ان ها بسیار نرم و سبک است که روی پا را اذیت نمی کند و زیره و کف آن نیر طبی و راحت است. خرید دمپایی زنانه مردانه نیکتا بهترین گزینه است. 

مرکز خرید عمده دمپایی زنانه مردانه نیکتا

کارخانه تولیدی انواع دمپایی مردانه و زنانه

کارخانه تولیدی انواع دمپایی مردانه و زنانهکارخانه با تولید انواع دمپایی صندل زنانه و مردانه انتخاب های گسترده ای را پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد. تولید با بهترین مواد اولیه بوده به همین دلیل دوام و ماندگاری بالایی دارد و مشتری می تواند تا مدت ها از آن استفاده کند. نمونه های پلاستیکی برای سرویس بهداشتی و حمام و … بهترین گزینه هستند کچون با رفتن درون آب خراب نمی شوند و استحکام بالایی دارند و به آن ها دمپایی استخری هم می گویند. 

این تولید کننده از همان بدو شروع کار تعهدی مبنی بر رعایت دقیق حقوق مصرف کنندگان نظیر کیفیت مطلوب و مناسب، استمرار در بهبود سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت تمام شده و مناسب و همچنین تحویل به موقع محصول را سر لوحه کار خود قرار داده و توانسته یکی از موفق ترین ها در این عرصه باشد.

این پا افزار دارای مدل های مختلفی است که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند و در محیطی مشخص قابل استفاده هستند. در تولید بحث استاندارد بودن اهمیت زیادی دارد و نباید باعث آزار و اذیت پا شود. جنس آن به گونه ای باشد که پا بتواند در آن به راحتی نفس بکشد و برای پیاده روی نیاز مناسب باشد. تنوع رنگی بالا باعث استقبال بیشتر مصرف کنندگان شده است. 

مرکز فروش انواع دمپایی و صندل نیکتا

در این مرکز فروش صندل خارجی و ایرانی به فروش می رسد که در میان این مصنوعات صندل نیکتا به عنوان یک برند تولید داخل سطح کیفی بالایی داشته و به خوبی با نمونه های خارجی رقابت می کند. فروش به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرفی که مشتری دارد انجام می شود و آن ها می توانند متناسب با شرایطی که دارند خرید را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام دهند.

در عرصه فروش خدمات گسترده ای به مصرف کننده ارایه می شود و مطابق با بودجه و توان مالی دمپایی به او معرفی می گردد. این صندل برای داخل و بیرون منزل و مهمانی ها بهترین گزینه است چون علاوه بر زیبایی ظاهری بسیار شیک و خوش پا بوده و نظر هر بیننده ای را جلب می کند. 

رنگ بندی بالا باعث شده تا بتواند آن را با هر لباسی ست کرد. جادار بودن و آزاد بودن پا در آن مهمترین مزیت استفاده از ان است. برخی از این صندل ها انگشتی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. دمپایی حوله ای بیشتر برای روی فرش به کار می روند و در فصل زمستان نیز پا را به خوبی گرم می کنند. نرمی و راحتی مهمترین مشخصه این نمونه است که باعث تمایز و برتری آن نسبت به مدل های دیگر شده است. 

لیست قیمت انواع دمپایی در بازار

لیست قیمت انواع دمپایی در بازارهمانطور که گفتیم دمپایی ها در جنس و سایز و مدل های مختلفی تولید می شوند به همین دلیل قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. مدل های مجلسی که شیک تر بوده و تزیینات زیادی روی آن ها انجام می شود مسلما از نرخ بالاتری هم برخوردار هستند. در سایزهای بزرگ که حجم مواد اولیه ای بیشتری مصرف شده قیمت هم بالاتر خواهد بود. 

هر چه جنس مقاوم تر و بادوام تر باشه قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد. لیست قیمت در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد.

این دمپایی ها دارای پاشنه هایی با ارتفاع مختلف هستند و افرادی که دچار کمر درد و پا درد هستند می توانند نمونه های بدون پاشنه و طبی را استفاده کنند. این مدل ها بسیار نرم و راحت هستند و در زمان پیاده روی موجب آزار و اذیت فرد نمی شوند. بیشتر افراد رنگ های تیره را برای بیرون و مهمانی ها انتخاب می کنند. 

قیمت این صندل ها در فرآیند تولید تعیین و بر روی آن ها درج می شود تا مشتری قبل از خرید بتواند اطلاعی از قیمت ها داشته باشد. هرچند که این نرخ با توجه به عوامل متاثر در کیفیت محصول دچار نوساناتی می شوند. با توجه به انواع و اقسام و درجه کیفی متفاوت، این محصول از لیست قیمتی متفاوتی برخوردار است. 

خریدار دمپایی زنانه و مردانه ارزان قیمت

دمپایی های زنانه و مردانه از نظر سایز و طراحی و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت اساسی دارند. نمونه های زنانه اصولا کوچک ما هستند و در تولید آن ها نهایت دقت و ظرافت به همراه طراحی های زیبا و مدرن به کار رفته است. خریداران با هر سلیقه ای که هستند می توانند با سهولت کامل خرید خود را انجام دهند. 

کیفیت بالا و قیمت ارزان رقابت را برای خرید تشدید می کند و افراد برای این تنوع بالا استقبال زیادی می کنند. این صندل ها بر اساس جنسی که دارند قابل استفاده در محیط های مختلف هستند. برخی افراد برای پیاده روی سعی می کنند بیشتر از این نمونه های طبی و استاندارد استفاده کنند. بکاربردن مواد اولیه درجه یک در تولید صندل کارایی و دوام آن را بیشتر می کند. 

در فصل تابستان که هوا گرم است استفاده از آن ها ضرورت دارد تا پا بتواند نفس کشیده و عرق نکند. همین امر باعث شده تا حجم فروش در این فصل افزایش زیادی پیدا کند. هر چه کف و زیره صندل نرم تر باشد پا در آن احساس راحتی می کند. وجود عاج در کف آن سبب می شه تا فرد لیز نخورد و خطری آن را تهدید نمی کند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید