شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش دمپایی لاانگشتی اسپرت مردانه

در فصل گرم تابستان پوشیدن کفش بسیار دشوار است و پا درون کفش دچار تاول و عرق سوزی می شود خصوصا برای آقایان که مدام باید بیرون از خانه باشند اما تنها چیزی که آنان را از این گرما نجات می دهد پوشیدن یک جفت دمپایی اسپرت مردانه می باشد که بسیار راحت و زیبا هستند و مدل لای انگشتی آن مشتریان ویژه ای دارد و مرکز فروش دمپایی لاانگشتی اسپرت مردانه مملو از انواع این محصولات است.

مرکز فروش دمپایی لاانگشتی اسپرت مردانه

سایزبندی متنوع دمپایی پلاستیکی مردانه

سایزبندی متنوع دمپایی پلاستیکی مردانه نوع دیگر دمپایی از جنس پلاستیک است که عمر و دوام بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات دارد دمپایی پلاستیک مردانه بیشتر در خانه پوشیده می شود اما مشکلی که در اینجا برخی از آقایان دارند این است که برخی از آنان دارای شماره پای خیلی بزرگ هستند که نمی توانند دمپایی مورد نظر خود را پیدا کنند و در نتیجه مجبور می شوند کفشی بپوشند که برای آنان تنگ و کوچک باشد که در آن صورت فرد دچار تاول و درد در قمست پا می شود همین نکته برعکس نیز وجود دارد.

 افرادی هستند که پاهای کوچکتری دارند و به دنبال دمپایی مناسب برای خودشان به تمامی پاساژها و کفش فروشی ها سر می زنند تا سایز مخصوص خود را پیدا کنند همانگونه که سایز تنگ پا را اذیت می کند سایز بزرگ نیز همان حالت را دارد و گاهی فرد به زمین بر خورد می کند.

سایزبندی متنوع دمپایی پلاستیکی مردانه این مشکل را برای تمامی گروه سنی حل کرده است و به هر سایزی که مشتری بخواهد جنس دارد و به راحتی مشتری می تواند از سایز مورد نظرش خریداری کند و با پوشیدن آن به راحتی قدم بردارد.

خرید دمپایی اسپرت پسرانه در رنگبندی متنوع

خرید  دمپایی اسپرت پسرانه در رنگبندی متنوع خرید دمپایی برای پسران نیز از دغدغه های مادران است زیرا این پسر بچه ها همواره در پی بازی هستند و مدام باید برای آنان دمپایی جدید خرید اما دمپایی اسپرت پسرانه بسیار بادوام است و در مقابل بازی کردن یا ضربه زدن پاره نمی شود و به راحتی می توانند با آن بازی کنند.

خرید دمپایی اسپرت پسرانه در رنگبندی متنوع یکی از مزیت های این محصول است چون هر شخصی بنا به سلیقه ای که دارد می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند و بپوشد. حتی این رنگبندی ها برای دختران نیز مناسب است و آنها نیز می توانند از این محصول خریداری کنند.

خرید این دمپایی با قیمت مناسب برای تمام افراد ایرانی مقدور است و همه می توانند این نوع کالا را خریداری کنند و تا مدتی نیاز به خرید دوباره این محصول ندارند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید